svaret får vi 9. nov. på de dataene som blir presentert.
Jo mer jeg tenker på det, jo mer kritisk er jeg til at de største aksjonæren ikke deltok på den siste emisjonen.
svaret får vi 9. nov. på de dataene som blir presentert.
Jo mer jeg tenker på det, jo mer kritisk er jeg til at de største aksjonæren ikke deltok på den siste emisjonen.
Fortsetter den negative trenden, uten at det kommer gode data og et samarbeid med big pharma. Da vil det ikke være mye igjen å bygge en emisjon på…
Velkommen til biotek, gode data er alfa og omega
Men du er samtidig ikke positiv til at CEO og CFO handlet aksjer på 6.70 i juli 2019, en god stund etter emisjonen?
Det var ikke store beløpet de handlet for…
Soug tegnede da for 1 mio NOK i emissionen mener jeg. Korrigér mig gerne.
Begynner å minne om Bionor - ingen dårlige data, presentasjoner på konferanser uten de store overskriftene, uten avtale med big pharma og en lommebok som snart er tom.
Håper jeg tar feil, men likheten begynner å bli litt for stor
Stemmer det, ble allokert halvparten dog. Han burde kjøpt resten i markedet etterpå for å vise tro, men det skjedde ikke.
Kan jo være fordi han ikke var interessert i å bytte penger med andre aksjonærer, kun funde krigskassen til selskapet.
Jeg syntes de begynner å minne om Viralytics. Et lavt priset biotek selskap, med et produkt som har høy etterspørsel.
TRVX har satset bredt og bevist at oncos fungerer i ulike kreft typer med få pasienter. Nå kommer snarlig de store og større utlesningene med “riktige” doseringer. En fornuftig modell som forhåpentligvis blir belønnet.
Tidsmønster for innhenting av penger samt kommunikasjon av prosess og hva TRVX mener er nok til forsvarlig drift er straks brutt. Litt tidlig å si, men de har nok en solid grunn til hvorfor de ikke har hentet penger allerede, og hint om major corp samt open labele studier gjør meg optimistisk.
lite kjøpere idag
Tvangssalg eller stop-loss raid på gang? Fascinerende
virker som det ja
Jeg tænker det er den sidste rest, der skal sælges ud fra TIMMUNO. Eller tvangssalg. Her kan man gøre er godt køb. Jeg tager 10.000 ekstra på 4,5.
Vupti, tilbage i plus?
Takk for tipset, det var plutselig mange som ville selge på 4,5. Jeg snitter litt ned.
Fikk du dine 10 000 nå?
Afventer i markedet
edit: gik til frokost og kom tilbage med 10.000 ekstra @ 4,50; tipper det er vores ven på top 20 der skal have den sidste rest solgt.
virker som noen skal ut og posisjonerer salgene litt og litt i forhold til kjøpssiden.
Spent på å se hvor “langt” ned vi faktisk skal ned. Jeg avventer i kjøp. Dersom det kommer en emisjon(noe vi vell må regne som mest sannsynlig) ønsker jeg å ha midler til å “forsvare” min andel. Sikkert flere som tenker i de samme baner.
Lurer selv hva Targovax tenker, med den lave kursen, og snarlig behovet for penger. Presser det frem en eller annen form for avtale? Kunne sikkert blitt bedre med en del penger på bok men.
Fristende å øke litt, men samtidig føler jeg at jeg har gått inn med mer enn det jeg allerede burde. Lar andre få denne muligheten til å (forhåpentligvis) tjene litt ekstra. Håper vi ikke er langt unna noe melding fra selskapet som tar oss opp fra denne grøfta.
Var jo hintet om interesse fra et større selskap også…spennende å se om det blir noe mer ut av det.
Tipper dette er tvangssalg eller vår venn som vil ut, tror ikke dette har med emi frykt å gjøre.