Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax (TRVX) Småprat

Det sier nødvendigvis ingenting om Eriksens økonomi.

Det vi vet helt sikkert er at en grunder/COO først sier opp, så starter opp et nytt biotek selskap, og er nå i ferd med å flytte alle verdier ut av det gamle selskapet.

Dette er de eneste fakta jeg kan se som er viktige.

1 Like

Koblet med den siste meldingen din så skjønner ikke helt hva du mener.

Les denne, så forstår du kanskje hvorfor.

2 Likes

Hvilke oppgaver mener du han som grunder skulle hatt i Targovax nå? Det satses på Oncos og tg er klar for partner. Hvilke oppgaver så du føre deg at Eriksen skulle gjøre i selskapet?

Uansett så sitter han som har mesteparten av æren for TG helt bomstille. Prieta AS

Jeg vet ikke hva fyren driter. Jeg vet ikke hvilke oppgaver han kunne/ikke kunne utføre som grunder. Jeg vet ikke hvorfor han selger.

Nedsalget til medgrunder/COO Eriksen/Timmuno er sikkert helt greit. Kanskje til og med positivt. Hvem vet?

Bedre kommentar det ja. Du skrev lenger oppe at han hadde mistet troen på selskapet. Han har redusert, ikke solgt seg ut.

1 Like

Til info så hadde Eriksen 3.951 aksjer i Trvx ved utgangen av 2018 … så han må jo ha hatt meget god tro i dette året da

1 Like

Tro kommer og tro går. Buffet sin tro er at Eriksen fremdeles har sin i behold. Jeg har ingen intensjon å frata noen sin tro.

kanskje kikke litt på de som han eier gjennom TIMMUNO AS

Du har rett i det :+1:

Om du ser i investeringsselskapet hans. Så har han satset alt på 1 hest i mange år, altså Targovax. Nå plasserer han noe i et annet selskap han eier. Men den desidert største delen er plassert i Targovax. Det sier jo litt om hvor stor tro han har. Når mesteparten av den private formuen hans står i Targovax, det sier seg selv?

1 Like

2017 - 724 650 aksjer
2018 - 661 580 aksjer
2019(okt) - 445 118 aksjer(200 000 solgt siden september)

Dere får tolke tallene som dere vil…liten reduksjon eller nedsalg mot null, økt tro minsket tro, positivt eller negativt.

Er det egentlig så mye å “tolke” han trenger kapital til det nye firmaet sitt… er det så komplisert?

Nedsalg mot null? Må du åpne øynene! Han er 65 år! Hadde du satt hele pensjonen din i et biotek-selskap? Når du i tillegg har etablert et nytt et som også trenger kapital?

Jeg skrev tolk det som du vil, det har du nettopp gjort. Er vi ferdige nå?

Sorry Salamis, det er ikke meningen å sable deg ned, men det virket som om du leiter etter negativitet og drama der det ikke var så mye negativitet og drama.

2 Likes

Helt greit. Jeg har ingenting verken å tape eller vinne her. Jeg har prøvd å gi meg i en halv time nå. Vi er ferdige.

1 Like

Mente ikke å ta livet av stemingen her:sweat_smile:

Kan noen (re)poste triggerliste for de neste 6mnd?

Kan vi forvente noe spennende fra oncos/keytruda studien som presenteres på SITC, (abstract release er 5 november)

1 Like

Kan ta de neste 8 med som jeg husker i farta:

• Next gen Oncos (muntlig nevnt mot slutten av året)

• Peritoneal (massiv trigger grunnet antall pasienter og kreftryper der CPI fungerer dårlig)

• Prostata (forsinket, men kanskje en update fra Sotio)

• Parker (her blir de enten med eller ikke)

• Mesothelioma (ved nytt år, massiv trigger grunnet path to marked og potensiell major corp avtale).

• Melanoma cohort 2 (guidet til H1 20, cohort 1 presenteres på SITC )

Flere responders (melanoma cohort 2) > 33% vil nok få flere til å banke på trvx døra…

8 Likes