Hehe, nei jeg realiserer ikke da, det vil jo si at Oncos er verdsatt til 0,-
Det er klart at selskapet hadde hatt en helt annen verdsettelse om det var listet på andre siden av dammen.
Hehe, nei jeg realiserer ikke da, det vil jo si at Oncos er verdsatt til 0,-
Det er klart at selskapet hadde hatt en helt annen verdsettelse om det var listet på andre siden av dammen.
Sammenlignet Mirati og Targo’s Kras linjer tidligere i år.
Her er en liten oppdatering:
Dette er siste pipline fra Targo.
Her er info på Miratis KRAS G12C, det ligger også en bra KRAS animasjon/forklaring der.
http://dev.mirati.com/pipeline/kras-g12c/
Disse dataene har altså amerikanerne gått helt av skaftet for.
Her er siste RAS presentasjon fra Targo:
Som en kuriositet kan det nevnes at Mirati hadde cash beholdning i Q2 19 på 485mill$…
Ser ut som folk sitter veldig stille i båten.
Tja, blir man sittende for lenge i båten kan det bikke for de fleste…
Spisser seg virkelig til nå. De trenger etterhvert kapital, og det nærmer seg kanskje de viktigste dataavlesningene i selskapets eksistens. Jeg sitter, som jeg har gjort de siste par årene(med dårlig hell kursmessig).
Ja, en 30% emi på si 4,- ville være en kraftig knekk og nesten halvere kursen, ikke vill det dra inn så mye penger heller…
Satser på at det skjer endel før den tid.
Klart, dette er worst-case.
Ved en potensiell emisjon, må de vell fort gå ut med det de vet rundt Melanom dataene(open label) også. 1 eller 2 cr der, kunne kanskje gjort det langt mer interessant å deltatt før vi vet noe mer om Mesotheliom og studien med AZ.
På en annen side har vell Soug på langt nær “lovet” å komme med Mesotheliom dataene før en emisjon.
En ting jeg lurer på, hvordan tror dere Targovax har skapt interesse fra en “major corporation” rundt ny studie i Mesotheliom?
“vi kommer forbi mesotheliom dataene…”
Det er jo kommet flere hint siste tiden, velger å tro at dette ikke er tomt snakk.
At Timmuno reduserer og reduserer stadig vekk bør være en seriøs alarm for de fleste. Jon Amund Eriksen er medgrunder og var COO i 8 år i selskapet og er jo en innsider å regne på alle måter annet enn juridisk.
Grunnleggere som mister troen på eget selskapet og selger seg helt ut er neppe et varsel om bedre tider…
(Nei, eier ikke aksjer selv lenger)
Han har startet opp sitt eget selskap, så er vell naturlig at han trenger kapital til hans nye satsningsområde. Han sitter vell fortsatt med en solid pott.
" Hubro Therapeutics er et av de nyeste tilskuddene i Radforsk sin portefølje. Bedriften ble stiftet sent i 2018, og daglig leder er Jon Amund Eriksen, kjent fra Targovax."
Edit. I tillegg stammer han fra TG delen, som jo nå ikke er Targovax sitt hovedsatsningsområde lengre.
Ja, dette er forklaringen på Timmuno sitt nedsalg.
Videre bør vel Targo snart skifte navn til Targoncolytics eller noe i den dur
“VirusVax”
Litt rart at de velger/tør å presente på en så prestisjefylt konferanse om de ikke er sikre på gode data. Blir noen spennende uker fram mot jul
Kjenner til Hubro og Eriksens TG kobling, og rationalet som man kan skape bak nedsalget. Positivt er det uansett ikke.
Det sier vel mer om Eriksens økonomi enn noe annet…
Han driter vel ikke penger han heller? Han må jo få penger enn plass når han skal sette igang. Ikke lett å få lån i banken til slikt.
Han har også kjøpt på langt høyere kurser, men ikke alltid at pengebehovet matcher med høye kurser på de aksjene man har. Det er bare å sjekke han opp. Eier kun aksjer i disse 2 selskapene.