Har Targovax guidet data fra prekliniske studier i år?
Er det noen som guider på data fra pre-kliniske forsøk? Trodde forsøkene i mus og reagensrør skjedde kontinuerlig og aldri ble tidfestet med milepæler.
Next-gen oncos, 3 nye oncos virus guidet 2H 2019!
OK, da tok jeg tydeligvis feil og de har “guidet” på presentasjon av pre-kliniske data. Men husk at disse nye produktkandidatene kan ha langt frem.
Her er status fra juni 2015 på ONCOS-102 og de andre produktkandidatene. Vi vet jo nå drøyt fire år senere at ting-tar-tid.
Stemmer! Så kan ikke fatte at mange hiver penger etter høyt prisede fase1 selskaper. Alle vet jo at det tar evigheter.
Mens targovax som har nå kommet så langt at partner ikke er evigheter unna, da kaster investorene inn kortene og putter pengene i et selskap som har enda lengre tid frem til markedet.
Jeg har ikke kastet kortene/aksjene i Targovax, men er rimelig lei av tidsbruk og cash-burn. Sammenlignet med hvor de “lovet” at de skulle være i 2H 2017.
Men de er forhåpentligvis nær å komme med noe på ONCOS-102 snart så derfor følger jeg fremdeles litt med på aksjen.
Kjenner jeg blir litt lei av å sitte i så mye minus som jeg gjør nå, håper snart det kommer noen positive nyheter som kan få oss ut av 4,90-5,10…
Enig. Snitt på over 14kr. Lært at å aldri røre biotek igjen. Nano og Trvx er katastrofe. Er vell helt normalt løp for biotek å kjøre emi på emi og at ting tar minst 5 år. Lesson Learned
Man kan starte weekenden med følgende melding, der underbygger betydningen af (og potentialet til) de stærke kliniske resultater fra ONCOS-102 i kombination med CPI (endda på 25% dosering for 1. cohorte). Jeg sammenligner ikke direkte med udfordringerne ved behandling af metastatisk blærekræft, men relaterer til problemet ved at patienter bliver refraktive overfor CPI (ikke responderende).
Danske Bavarian Nordic (BAVA) melder i dag til markedet, at selskabet er fejlet i første del af et fase II studie, hvor man kombinerer CV301 med Roches CPI.
KBENHAVN, Danmark, 18. oktober 2019 Bavarian Nordic A/S (OMX: BAVA)
offentliggjorde i dag, at den første del af fase 2-forsøget, der undersøger
kombinationen af selskabets immunterapikandidat, CV301 og Roches
checkpoint-hæmmer (red. CPI), atezolizumab (TECENTRIQ) i behandlingen af patienter
med lokalt fremskreden eller metastatisk blærekræft, ikke nåede det
fastsatte effektmål for at kunne udvide rekrutteringen i anden del af
forsøget. Der er ikke observeret nogen alvorlige bivirkninger i forsøget
til dato.
En kamerat av meg kjøpte en drøss på 19-20 og deretter på 25-30… snitt på 26 og har sittet 2-3 år. Tålmodighet er vel nøkkelen for oss alle
Om en sitter i en aksje med tap i ni år så er det fullt mulig å gjøre meget god butikk i det tiende året, som gjør all ventingen verd det.
Blir spennende å følge med på denne:
Mirati has grown into a biotech with a $3.4 billion market cap on the back of excitement about KRAS, which Amgen has fueled with its readouts. Now, Mirati is set to provide an early hint as to whether it can live up to that valuation.
Amgen ramped up hopes for KRAS inhibitors when it linked its therapy, the first of its kind to enter the clinic, to a 50% response rate in lung cancer patients. Shares in Mirati shot up by almost 50% in the days following the release of the Amgen data.
Husker jg rett, var det snakk om 10 pasienter og 50% respons…
Modsvarer en kursværdi for TRVX på ca. 459 NOK / aktie; sandsynligt at realisere på dette kursniveau i 2021?
Har patenten til Trvx noe med dette å gjøre … ?
TG delen av Targo
Vi får ikke pre-kliniske data fra next gen virus før patenter er godkjente. Så de som klarer å treffe dato for godkjenning kan gjøre en nice trade.
Når det gjelder RAS/K-RAS så har TRVX ein haug med patenter. Disse er pr i dag verdtsatt til ca 0,- Dette kan forandre seg veldig kjapt om Mirati/Amgen lykkes.
Morsomt å se tilbake på.
Overtegnet mange gangern på 25 pr aksje. Nå som de har kommet mye lengre i studiene ble kurs 7 et mareritt av en emi.
" After strong investor demand and feedback from reputable institutional investors, Targovax is pleased to announce that it has allocated 8,000,000 shares at a price of NOK 25 per share raising total gross proceeds of NOK 200 million in the Private Placement. The order book was multiple times oversubscribed at this deal size."