Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax (TRVX) Småprat

Hva forventninger dere kommer 9 november?
Eg håper på en melding som vil gi mer bekreftelse på at det fungerer. Som igjen vil forhåpentlig gi investorer blod på tann.

Hei og velkommen! :slight_smile:
Det mest kursdrivende ville nok være en partneravtale som gjør en evt emisjon unødvendig.

1 Like

Enig. Vi skal have fjernet emmisionsspøgelset, før kursen igen går mod nord. Spændende hvordan ledelsen vil håndtere den udfordring…

Denne her? … er ikke tilhænger af skadefryd, men der er en række skribenter på HO, der åbenlyst arbejder for at skabe negativ stemning og skadefryd overfor andre aktionærer. Det bliver interssant at se, engang, hvor meget backtrading der kommer for dagen.

Denne her ja. Aldri kjekt når investeringer slår feil, men enkelte på HO på den tickeren har spredd mye eder og galle om trvx - utelukkende for å baisse

Har det tatt så feil da? Eller kan dere trofaste si at hær har man fått valuta for sin investering ?

1 Like

Matsern er en forsmådd MSEIS-aksjonær som har sett verdiene (?) og troverdigheten forvitre mens selskaper som andre har fremmet har gått 3-gangen. Han har spammet alle tråder fra Otello og Targo, til PGS, TGS og you name it.
Mange som synes han har fått oppgjør i ren karma nå, men vi blir nok ikke kvitt vedkommende. Men enn så lenge er han ikke her inne, og det hadde vel ikke vart lenge heller med de reglene som gjelder på TI.

Det er selvsagt flere som er negative til TRVX, og det kan jo skyldes flere forhold. Finanisering er uavklart, voldsom strategivingling fra selskapet og emisjonen og omstendighetene rundt denne.

Her gjelder det bare å tro sterkt nok på det kliniske, og ta høyde for at det kommer en emisjon til. Det kan selvsagt unngås, men som et utgangspunkt greit å være mentalt forberedt på det. Gode data til nyttår blir forhåpentligvis en game changer.

Finansieringen er som jeg ser det den største udfordring for TRVX. De kliniske data har kun overrasket positivt, men det kunne være godt med officiel interesse fra BP, og ikke kun Magnus udsagn om, at der snakkes med store spillere.

1 Like

Dere som følger med på listene: hvor mye har timmuno solgt de siste månedene? Er det litt og litt, jevnt og trutt?

Et bi…øhm… liste sier mer enn 1000 ord…

Kilde: Stocktalk.no

7 Likes

Der ligger sgu’ en aktør i markedet og skovler aktier ind @ 5,00 …

Radium:

https://soundcloud.com/user-972208711/episode-97

Hvor lenge regner man at targovax har penger og når ventes emisjon? Q1 2020?

Om man skal følge hintet til ledelsen så er det starten av Q1 2020 om de ikke får avtale med en gang på resultatene som slippes ved nyttår.

Om man ser på regnskapet burde en emisjon ha skjedd allerede i forhold til cash beholdning mot burnrate.

Om man ser på markedet for emisjoner i biotech var det vanskelig å gjennomføre en god emisjon de siste månedene. Usikker på om det har blitt bedre eller ikke.

Konklusjonen min er at Targovax trenger penger innen utgangen av Q1 2020, men om de kommer gjennom en sen emisjon eller en avtale er jeg ikke sikker på. Ikke at kassen er tom da, men at de ikke kan vente så mye lenger enn det mtp. sikkerhet.

3 Likes

Tror de skal ha cash ut H1… mulig noe lenger også, spørs hvor mye kost de har klart å kutte, da rekruteringer nærmer seg slutt og TG nå har 0 i utgifter. Blir spennende å se neste kvartalspresentasjon. Tror nok at burn rate fort kan vise seg å være under 10mnok/mnd.

Syntes einarsson nevner partneravtale relativt hyppig om dagen og nå som NANO kjører emisjon, så blir det vel partneravtale på trvx. :slight_smile: :crossed_fingers::crossed_fingers::crossed_fingers::crossed_fingers::crossed_fingers::v::ok_hand:

4 Likes

Vell, " a major corporation has shown interest"… KAN være jokeren her, slik at vi eventuelt slipper en emisjon. Det er vell mitt drømme scenario, og hvor sannsynlig det er at vi eventuelt vil få upfront payment ut av det vil jeg ikke spekulere i. Studien er open label, og blir definert noe slik " A type of study in which both the health providers and the patients are aware of the drug or treatment being given."
… Så at en potensiell partner via NDA har fått tilgang til det de vet før full dataavlesning, er vell ikke helt usannsynlig?

1 Like

Det er også viktig å ha klart for seg at et partnerskap ikke nødvendigvis eliminerer en emisjon, det kommer jo an på om det er snakk om penger up-front eller ved måloppnåelse osv…

Edit: Ser at Cinvest tok for seg dette scenariet :sweat_smile:

2 Likes

Er det cooperation eller skal det være corporation? Kan være stor forskjell på de to…

1 Like

Hehe sorry. Redigert nå, gikk litt fort i svingene.

Ja, viktig med å ha kontroll på forventningene. Alle muligheter er fortsatt åpne for Targovax så om man er sikker på hva som vil skje i dag vil jeg gjerne vite hvilken innside-info man sitter og baserer det på :stuck_out_tongue: