Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax (TRVX) Småprat

Targovax omtaler selv oncos som det mest utprøvde viruset i verden. Med safety profilen de har og dataene som kommer, så blir det interressant å se hva som skal til for å få oncos ut i markedet.

https://endpts.com/is-fda-too-lax-with-its-drug-approval-standards-senior-fda-officials-discuss/

Det er my snakk om mesothelioma + oncos=path to market, men jeg tror refractory melanoma kan nå markedet raskere… cohort 1 og 2 har idag 6 mnd varighet fra pasientene blir inkludert til de leser ut resultater. Hva må til for å få dette godkjent for refractory melanoma? 80 pasienter? Uetisk å ikke gi noe som virker når alt annen feiler, særlig mtp sikkerhetsprofilen.

5 Likes

Bgbio har oral på samme konferanse under “high impact clical trials” og de hadde også oral undet ESMO i år, ASH2016 og “late breaking” på SITC i 2018.

7 Likes

Er vi i ferd med å bryte ut av denne deprimerende trenden?

2 Likes

Ny Radium:

https://soundcloud.com/user-972208711/episode-96

Får ikke hørt den selv enda😅

Ikke noe spennende, kun at det var positivt med oral presentation på konferanse med key opinion leaders.

1 Like

Kan vi håpe at selskapet slipper litt nytt fra siste delen av studien før presentasjonen 9. nov. -noen som vet om selskapet har mulighet til å gjøre det eller ikke??
De bør vel sitte på data som kan gi en pekepinn på hva vi kan vente av resultat til sommeren.

Tror ikke de kommer til å “lette på sløret” før 9 nov, isåfall tar jeg det som ett emi signal.

2 Likes

one of the most important meetings of the biotech calendar

Ikke dårligt selskab, denne konference.

NC318 inhibits a novel protein called Siglec-15, which is present on immunosuppressive macrophages. The group’s IPO document cited one partial remission in 13 patients

Targovax: “… hold my oncolytic virus” (shows 1 CR in 9 patients and 33% OR on 1/4 dose)

3 Likes

Ny liste:
Morgan Stanley fortsetter å øke jevnt og trutt, og Timmuno nærmer seg slutten av nedsalget?

5 Likes

Der ligger med garanti en robot og plukker aktier @ 5,00 … tydeligt at se. Jeg tipper det er MSI der er i gang med at positionere sig. Andre forslag? :slight_smile:

Jeg ligger å fisker litt på 5,- :sweat_smile:

4,995 her :slight_smile:

Jeg har drevet med litt kjøp og salg og snittet kraftig ned siste måneden. Riktignok med små summer da jeg er en småaksjonær. Har tatt en pause nå dog - frykten for å ikke «være inne» når det smeller har meldt seg, og vinningen går fryktelig fort bort i spinningen om man ikke er inne når det smeller!

Ja, dette er en long-aksje, evt selge seg ut og kjøpe seg inn ved emi om en greier å time det, evt kan en jo bare kjøpe 30% til under emi pris :sweat_smile:

ja norsk-biotech skal vel helst prises etter hvor mye penger de har i banken :joy::see_no_evil:

Denne har gått meg litt husforbi, men her skal altså Wiklund både holde foredrag og være med på paneldebatten som åpner hele gildet.

2:20 pm Targovax’s ONCOS-102 in the Treatment of PD-1 Refractory Melanoma

Synopsis

· Phase I ORR and immune data

· Combination with KEYTRUDA checkpoint inhibitor

5 Likes

Bare så drømmen lever videre her inne også!

Hva forventninger dere kommer 9 november?
Eg håper på en melding som vil gi mer bekreftelse på at det fungerer. Som igjen vil forhåpentlig gi investorer blod på tann.

Hei og velkommen! :slight_smile:
Det mest kursdrivende ville nok være en partneravtale som gjør en evt emisjon unødvendig.

1 Like