Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax (TRVX) Småprat

Husker jeg feil eller trvx første norske biotek på aldri så lenge som får oral presentation på en slik konferanse?

Jeg hoppet inn igjen i trvx når de første meldingene om nettopp denne studien kom. Det som er kommet av data til nå er i min lille, innsnevrede verden smått spektakulært. At de nå får oral er kanskje en bekreftelse på akkurat det?

Fortjener å gå i pluss med dagens positive melding :+1:

Targovax omtaler selv oncos som det mest utprøvde viruset i verden. Med safety profilen de har og dataene som kommer, så blir det interressant å se hva som skal til for å få oncos ut i markedet.

https://endpts.com/is-fda-too-lax-with-its-drug-approval-standards-senior-fda-officials-discuss/

Det er my snakk om mesothelioma + oncos=path to market, men jeg tror refractory melanoma kan nå markedet raskere… cohort 1 og 2 har idag 6 mnd varighet fra pasientene blir inkludert til de leser ut resultater. Hva må til for å få dette godkjent for refractory melanoma? 80 pasienter? Uetisk å ikke gi noe som virker når alt annen feiler, særlig mtp sikkerhetsprofilen.

5 Likes

Bgbio har oral på samme konferanse under “high impact clical trials” og de hadde også oral undet ESMO i år, ASH2016 og “late breaking” på SITC i 2018.

7 Likes

Er vi i ferd med å bryte ut av denne deprimerende trenden?

2 Likes

Ny Radium:

https://soundcloud.com/user-972208711/episode-96

Får ikke hørt den selv enda😅

Ikke noe spennende, kun at det var positivt med oral presentation på konferanse med key opinion leaders.

1 Like

Kan vi håpe at selskapet slipper litt nytt fra siste delen av studien før presentasjonen 9. nov. -noen som vet om selskapet har mulighet til å gjøre det eller ikke??
De bør vel sitte på data som kan gi en pekepinn på hva vi kan vente av resultat til sommeren.

Tror ikke de kommer til å “lette på sløret” før 9 nov, isåfall tar jeg det som ett emi signal.

2 Likes

one of the most important meetings of the biotech calendar

Ikke dårligt selskab, denne konference.

NC318 inhibits a novel protein called Siglec-15, which is present on immunosuppressive macrophages. The group’s IPO document cited one partial remission in 13 patients

Targovax: “… hold my oncolytic virus” (shows 1 CR in 9 patients and 33% OR on 1/4 dose)

3 Likes

Ny liste:
Morgan Stanley fortsetter å øke jevnt og trutt, og Timmuno nærmer seg slutten av nedsalget?

5 Likes

Der ligger med garanti en robot og plukker aktier @ 5,00 … tydeligt at se. Jeg tipper det er MSI der er i gang med at positionere sig. Andre forslag? :slight_smile:

Jeg ligger å fisker litt på 5,- :sweat_smile:

4,995 her :slight_smile:

Jeg har drevet med litt kjøp og salg og snittet kraftig ned siste måneden. Riktignok med små summer da jeg er en småaksjonær. Har tatt en pause nå dog - frykten for å ikke «være inne» når det smeller har meldt seg, og vinningen går fryktelig fort bort i spinningen om man ikke er inne når det smeller!

Ja, dette er en long-aksje, evt selge seg ut og kjøpe seg inn ved emi om en greier å time det, evt kan en jo bare kjøpe 30% til under emi pris :sweat_smile:

ja norsk-biotech skal vel helst prises etter hvor mye penger de har i banken :joy::see_no_evil:

Denne har gått meg litt husforbi, men her skal altså Wiklund både holde foredrag og være med på paneldebatten som åpner hele gildet.

2:20 pm Targovax’s ONCOS-102 in the Treatment of PD-1 Refractory Melanoma

Synopsis

· Phase I ORR and immune data

· Combination with KEYTRUDA checkpoint inhibitor

5 Likes

Bare så drømmen lever videre her inne også!