14 posts were merged into an existing topic: Småprat
Velkommen til Per-Øivind Wold.
En artikkel etter ett tjappt goggle søk:
Timmuno fortsetter nedsalg for å få penger til det andre selskapet sitt ja. Hva er det med disse grunderne? Når man ser også på Gaudernack og Nano-grunderne så skulle man tro det var om å gjøre å skape flest mulig selskap.
Ser nesten ut som man kjøper selskapet og ikke selve huset her? Kjøpte han huset og selger selskapet uten eiendommen eller med lånet+eiendommen nå? Med andre ord lurer jeg på om han egentlig setter 8,7 mill + gjeld som kjøpssummen/leieavtalen? Rare saker, høres nesten ut som en “lett-tjente penger om noen ikke leser hele kontrakten”-deal
Dette er lenge siden, men ja, det ser litt fiksfakseri aktig ut…
Iflg. proff.no så er han fremdeles både daglig leder og styreleder i
Holmsbu Bad Eiendom AS, så da er det ikke sikkert salget gikk igjennom, eller om han kjøpte det tilbake for halv pris
Håper på et løft på børs snart også!
Distributionsperiode (læs: konsolidering); det ligner efterhånden et stabilt niveau @ 5,00 NOK / aktie, så mon ikke vi ser 6 og 7-tallet igen inden for overskuelig fremtid. Der er aktuelt 2,5 måned til udgang af H2, 2019 og selskabet guider på flere vigtige events.
I øvrigt en interessant lukkeauktion i dagens handel; tilbage over 5,00 …
Hvis man bruker selskapstråder til å spekulere i om aksjonærere driver med «triksing» og «fanteri», synes jeg man sporer av.
Les regnskapene til Bækkelaget Holding og Villa Utvikling, og se forøvrig Kongslia-prosjektet på Oppegård (www.villautvikling.no), så ser man at Wold har skapt betydelige verdier gjennom solide prosjekter.
Jeg kjenner Wold godt og vi gjør butikk sammen, og jeg kan garantere at han er en langsiktig og fin aksjonær som vil sitte i ro i TRVX til verdiene har kommet frem.
Helt klart, jeg burde vært klar på at dette var rene spekulasjoner.
Linken var først og fremst ment som en introduksjon av mannen med bilde.
Magnus Jaderberg har vært CMO i selskapet i nærmere 6 år nå. Vil anta at han åpenbart har troen på det de holder på med.
Helt sikkert.
Får de en skikkelig finansiering på plass nå (partner) så er jeg overbevist om at Magnus kan sende enda en ny revolusjonerende medisin ut i markedet.
Targovax ASA (OB: TRVX, Not Covered by Noble), MC $330mm
Targovax, a clinical-stage immuno-oncology company develops immunotherapies (oncolytic viruses and vaccines) for cancer patients. The lead product ONCOS-102, a genetically modified oncolytic adenovirus, has been engineered to selectively infect and replicate in cancer cells. ONCOS-102 is in Phase 1/2 clinical studies for the treatment of mesothelioma, melanoma, peritoneal disease, and prostate cancer. In addition, the company is developing neoantigen cancer vaccine targeting tumors that express mutated forms of RAS. The TG vaccine program has previously shown a signal of efficacy in a 32- patient trial with TG01 in resected pancreatic cancer. A next-generation product candidate, TG02 is currently been evaluated as monotherapy and will also be assessed in combination with Keytruda.
MC på $330m
Er teksten i artiklen oppdatert?
TG-platformen omtales jo som om den er i spill/live
Targovax selected for oral presentation at Society for Immunotherapy of Cancer (SITC) 2019 Annual Meeting
Det som er viktig her er at en komite har valgt ut Targo, og at ikke selskapet har meldt seg selv på.
Ser ut som om det er noe som henger ganske høyt.
Dette er stort ja. Vaccibody meldte nettopp at de var exited over at poster-presentasjonen deres var blitt akseptert.
Så da mi ihvertfall dette være bra “Targovax selected for oral presentation”
Virker som at kursen vil hverken over eller under 5. Vi får smøre tålmodigheten videre
Ja den må smøres med et tykt lag
Litt av en børs, både Pcib, Nano, Trvx, Bergenbio og Ultimovac er lavere en IPO-kurs. Får bare krysse figrer og tær får ikke Vaccibody og Lytix havner på denne børsen