Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax (TRVX) Småprat

Snart 200% opp til kursen som var før emisjonen kom…

Det er en lærepenge ja, men jeg vill ikke være med på å finansiere den :sweat_smile:

1 Like

Huff, ikke så lystige tall gitt! :stuck_out_tongue: Irriterende med de “småemisjonene” hele tiden, for da er det ikke mer enn ett kvarta eller to, så reises de samme uro momentene igjen. Samme med Nano nå.
Spørsmål er om markedet uansett vil ta innover seg gode mestoheliom data(pga pengebehov), uten at det kan kombineres med en partneravtale etc.

Ja, men det er jo bra de har stoppet opp TG da. Når investorene priser selskapet lavere og lavere får hver dag, så er det bra de ikke bruker penger på den plattformen. Skal verden få utnytte den forskningen så for de betale for det, ellers kan det stå til pynt. Så de har gjort riktig, men ingen er perfekte.

Jeg er dog enda optimist. Det er ekstremt vanlig at noen kaster kortene en dag eller 2 før en oppgang. Det kommer som regel en volumspike og et kraftig fall i slutten av en bear-trend.

Vi har allerede finansiert den. Aksjene de fleste av oss har kjøpt har rast så mye i verdi, at skattefradraget snart er større.

Så, legg ned om ikke finansiering uten skikkelig utvanning er mulig. Da kan det til og med hende myndighetene reagerer. Media vil nok reagere.

Jeg har ikke kastet noen kort. Jeg har 54000 aksjer jeg kommer til å sitte med til the bitter end.

Jeg er forsåvidt optimist, men både marked, børs og myndigheter trenger å få et skudd for baugen

2 Likes

Drømme meldingen måtte jo være noe sånn som at:

A consortuim of investors with Radforsk infront has agreed to issue a loan of 300 million nok to the company (Targovax)

4 Likes

Heldigvis har vi fortsatt endel som kan gjøre det verdt å henge i masta. Hvem vet hva som skjer i kulissene rundt kombinasjonsstudien med AZ, de har holdt på en god stund nå, og rekrutteringen har vært bra, major corp i Mesotheliom, samt Oral presentation på SITC, og gode data ved lav dose i Melanom.

135 millioner på bok ved sist Q, si den går ned i rundt 100 mill kommende, så litt penger har de jo.
Edit. mcap på 270 mill på kurs 4,31

2 Likes

Slapp av , henter bare fart på ATL igjen :stuck_out_tongue_winking_eye:

Fikk sniki til meg en ståplass bakerst i bussen :sunglasses:

#PrayForNoEmi :raised_hands:t2::stuck_out_tongue:

Magnus Jadberg bør følge opp hausingen sin på q3 7 november.

Må si det var ganske dristig av han å gå ut på den måten der å hinte om samtaler med BP

Ja det var det. Så da er spørsmålet, har de kommet langt nok i diskusjonene til at de valgte å gå frem at det var en “dialog”. Har major corp fått tilgang til foreløpige resultater i Mesotheliom? Interessant å høre hvor interessen oppstod.

Can you comment on your plans for mesothelioma if the readout of current data are positive?

So as you’ve heard today and previous times, this is the indication that we classify as path to market. And that by definition means that if we produce good data, and we’re going to be able to share those data with you around the new year, we will, of course, pursue a subsequent trial. We are not sitting back and waiting for the data. We’ve already started to make some preparations. So we have, for example, conducted both European and U.S. investigator consultations. We have identified principal investigators both in the U.S. and Europe. In other words, already looking at sites. We’re talking to regulatory experts and statistical experts to try to get an idea of which way to go. I should also mention, but I can’t mention the name, we are talking to a major corporation who’s shown interest in working with us on that trial, which is, of course, very encouraging as a small biotech. What I can say is that it’s likely that the trial will be a first-line trial, but please don’t hold me to that. But that’s the thinking at the moment. That’s probably as far as I can go. As we are putting together more plans and as we’re getting closer to releasing the data for the ongoing trial, of course, we will share with you how we see this next program develop.

4 Likes

Vi samarbeider med AstraZeneca og Sotio. Immun-aktiveringen som Oncos hadde i enkelte pasienter har jeg ikke sett maken til.
Ras er hot om dagen og TG hadde vel 94% RAS-specific immune activation. Tg er bra patentbeskyttet
De er i samtaler med store aktører om studie i Mesotheliom.

Så merkelig at aksjonærene gjør det de makter får å få selskapet verdiløst.

1 Like

Jeg regner med at vi da får mer info ved utlesingen av data?

Håper og tror på en arm med CPI her også.

1 Like

Merkelig at enkelte kaster kortene rett før denne eventen…

2 Likes

Kan det være de har rukket å fått med et par pasienter til den eventen? Feb 11, 2019 kom første melding om første pasient inkludert i kohort 2.
Veldig bra uansett, og bør vell anses som et kvalitetsstempel på de dataene de har oppnådd sålangt for alle og enhver.

1 Like

Fordi? Håper du på mer data her?

Fin dip å kjøpe på (imo).

Føler meg greit trygg på at det kommer flere typer news her før emi så lastet opp noe mer.

Er nok samme kilde til det meste av nedsalget her…

Ja tror ikke de har fått ha oral presentation der uten å ha noe nytt å melde.

1 Like