Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax (TRVX) Småprat

2-3 CR tror jeg hadde satt fart på kursen.

De kan jo potensielt sett har fått data fra pasienter til dess:

Blir vel en god kjøpsanledning idag ja. Slutter vel rundt det samme som den åpnet på tipper jeg

1 Like

Mesotheliom studien er randomisert, sånn sett er det vel ingen andre enn en eller annen komitee som har innsikt i dataene,før endelig resultat foreligger.

2 Likes

Åbner nok på 5,00 i morgen når tvangssalget er overstået. Det var mit ræsonnement for at tage mere. Hvis ikke jeg også var i markedet for at købe NANO på 19,50 på lang ordre, så havde jeg taget mere på dette niveau.

Men man må holde strategien om at købe tilbage efter salg, specielt når man havde flaks og solgte dagen før der blev meldt emission (27,00). Man har vel lov at være en heldig tiger.

Det har været tydeligt længe at der var en aktør, der skulle kvitte sig med det meste/alt og jeg havde troet, at salget var overstået tidligere. Men, det stopper på et tidspunkt og markedet har generelt forsøgt at købe aktien op … derfor tror jeg på et pænt bounce.

1 Like

@Snoeffelen
Enig i det du sier og at det hørtes logisk ut. Men på Clinical trials står de oppført med følgende :Masking: None (Open Label)

Og de delte data fra kohort 1(de 6 første pasientene), og de har de vell fulgt i en god stund nå. Fra fase 1 studien, var det en langtidsoverlevende som var kategorisert som SD(Stabel Disease), så det blir spennende å følge.

2 Likes

Det er nok melanoma cohort 2 data som de sitter på. 50% fra cohort 2 burde nok hatt minst 1 screening/sjekk (uke 9,18,27) siden Q2 da de meldte om 6 inkluderte.

Han med CR på 1/4 dose ble kjent i uke 9 (63 dager)… og nå som de benytter “riktig” dose så kan det godt tenkes at de sitter på litt gull data…

2 Likes

Oj, har ikke sett på TRVX siden inngang på 4.30 - kanskje på tide med et nytt bet? :roll_eyes:

1 Like

ja det ble trangt, så måtte komme en reaksjon opp eller ned, kan se ut som et falskt brudd ned ja. Noe vi så nettopp i b2h. Så ikke sikkert det er dumt med noen lodd nei.

1 Like

Likner på kjøpsmulighet etterhvert dette her. Kjenner ikke selskapet så godt men tør nok dessverre ikke kjøpe før mesotheliom dataene foreligger over nyttår.

1 Like

Slutter vi i pluss idag? :muscle:

2 Likes

Spinnvilt om så tilfelle… fikk dessverre ikke tatt noen lodd i dag - gratulerer til dem som fikk billig inngang!

3 Likes

Ikke vær så lei deg. Muligheten kommer nok igjen om ikke så lenge, tror jeg…

Standard trend-reversal dette. Falsk brudd ned, så kommer den :slight_smile:

1 Like

Så skal der jordbærtærte på bordet; aktien startede jo i plus … det gælder om at tage chancen, når markedet går i selvsving. Det bliver interessant at se, om dette var de sidste krampetrækninger fra et større sell-off vi alle har set konturerne af.

Næste aktionærliste giver hele eller dele af svaret.

2 Likes

ja håper det er over for denne gang, og kursen kan vende nordover igjen :slight_smile:

1 Like

Må unne oss noe jordbærtærte dersom det snur ja :wink:

1 Like

Når (og hvis) selskabet bliver solgt til 52,50+ NOK / aktie da inviterer jeg til fest med jordbærtærte her ved vandet i Danmark. Som skrevet tidligere vil jeg også sende en stor jordbærtærte til selskabets addresse allerede ved kursmål 20,00 :slight_smile:

9 Likes

Vi sees hos dig så!

1 Like

La oss se om Miratis KRAS utlesning, kanskje blir med på å dra oss opp av sølen.
Jeg kommer til Danmark @aborum. men skal vi ha tertefest på 52,5, 105, 157,7 210… osv ? :smiley:

1 Like

Det eneste problem vi har er, hvem der skal passe på pengene … mens vi spiser tærte :slight_smile:

5 Likes