Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax (TRVX) Småprat

Så endte vi ikke i pluss, men med et stort volum til aksjen å være. Satser på at Timmuno er så godt som ferdig nå. Hadde vel 400k aksjer igjen ca?

Vet vi hvem som står bak Morgan Stanley kontoen som har kjøpt ca 10k i uka siste 10 uker og nå har ca 385k?

Mye interessant informasjon angående mesothelioma.

Har en sterk fornemmelse av at det er Merck MJ snakker om.

Hvis PFS blir et surrogatendepunkt i Targovax sitt mesoltheliom studie, så kan sikkert studiet gjennomføres på kort tid. husk også at Targovax klarte imponerende 0,3 pasienter per klinikkmåned i faseI/II studiet sitt.

The progression-free survival for patients treated with Keytruda was just 2.5 months, compared to 3.4 months with standard chemotherapy regimens.

Kanskje Merck ser muligheter for å kombinere Oncos med Keytruda mot lungekreft…?

10 Likes

Fallhøyden for Targo blir stadig høyere.

Når vi først snakker om mesotheliom, så har jo Targovax unektelig veldig spennende prekliniske data å vise til

7 Likes

Den har vel ikke vært så lav som nå? :joy::joy: Ikke mange kronene igjen å falle nå :sweat_smile:

3 Likes

Fallhøyden blir mindre og mindre ja;)

1 Like

@InVivo. Kun en pasient, men allikevel imponerende.

1 Like

1 Like

Biotec Pharmacon passerer snart trvx i børsverdi. Sinnsykt! :joy::joy::joy:

Trenger noen gode nyheter nå :slight_smile:

2 Likes

Får håpe det hjelper. Bergenbio på taperlisten også idag etter fast-track meldingen.

Det er sprøtt! Men, realiteten er vel at ingen biotec på OSB har skapt verdi ( i kroner) på mange år. Datapunkter, fast track, PIMS, you name it biter ikke i markedet lengre. Før noen viser at det er reelle verdier i dette vil nok alt bare falle. Derfor håper jeg på en stor deal til hvilket som helst selvskap for å vise at det er reelle penger å tjene i dette. Håper selvsagt mest på Targovax og Nano der jeg har mine riskpenger!

4 Likes

Nja. Da kan jo alle bare sitte å vente til fase 3 er godkjent og så kjøpe? da burde jo kursen være lavest også siden inntekter ikke er generert?

De kommer nok snart en etter en kjenner jeg på gikta :wink: Biotek-kurser går mange gangern så ned mot null og så reiser de seg igjen dersom de har noe i markedet å gjøre :slight_smile:

Ja, det er børsen som er feil, ikke selskapet :wink:

Snart vil vi nok se tilbake og tenke du verden for en kjøpsmulighet vi har hatt :wink:

2 Likes

Hva tror du skal dra kursen oppover igjen?

Jeg synes de kommer hver gang når få venter det og mange tror de skal ned. Plutselig så stikker de så blir trådene bombadert av poster som “hvorfor stiger den nå?” og “hva har skjedd?”

Får det ser jo ikke ut til at gode nyheter klarer å løfte noen av disse aksjene for tiden.

1 Like

Mirati kommer jo med Kras tall på mandag, det kan slå bra ut.

2 Likes

Litt useriøst kan man vel si at skal man inn i norsk biotek, bør man inn så tidlig som mulig, gjerne før børsnotering. Deretter gevinstsikre og eventuelt vente med en ny inntreden til etter den femte eller sjette emisjonen da selskapsverdiene er blitt mer edruelige igjen.

1 Like