Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax (TRVX) Småprat

– Immunterapi gir stoffer til immunsystemet, slik at immunsystemet angriper kreften. Det har vært en fantastisk utvikling for behandlingen av lungekreft i Norge de siste ti åra. Så alt håp er ikke ute for dem som får dette, sier Stensvold.

Merck og andre CPI produsenter er nok veldig interessert i få til noe med immunterapi innenfor mesothelioma også.

AstraZeneca samarbeider jo med Targovax innenfor colorectal og ovarie kreft, så det er vel ikke helt usannsynlig at de er det omtalte BP selskapet som snuser på denne indikasjonen i samarbeid med Targovax ?

1 Like

Ser virkelig frem til meldinger nå… Syns tiden har gått meget sakte siden sommeren. Må innrømme jeg er utålmodig :innocent:

2 Likes

Er det ikke nå på oppløpssiden at de fleste investorer gjør feil basert på følelser. 2 mnd igjen til de fleste spørsmål er besvart. Virkelig spennende å følge med. :slight_smile:

Ja, jeg er all-in.
Selskapet sitter på meget gode produkter og har så langt levert meget gode resultater.

Men går selskapet konk pga manglende kapital kan vi jo slå oss sammen og kjøpe boet, men der er det nok endel BP som kommer før oss i køen :sweat_smile:

2 Likes

Går inn og ut fra å være all in til ikke. Hittil har jeg fått god avkastning hver gang jeg har gått all in og derfor tatt til takke med det og ventet litt etterpå med å gå inn igjen. Har dog god tro på selskapet sine produkter og deres potensiale. Kun den lille risikoen for at de skulle gi opp på veien ved for dårlige resultater til nyttår som gjør meg skeptisk. Men tror sjansen er veldig lite for det også, så kanskje jeg går inn igjen etterhvert. Potensiell oppside her er ihvertfall helt vill.

1 Like

All inn? Er trvx din eneste aksje? :slight_smile:
Den er blant de største i min portefølje, men den er veldig bred da :slight_smile:

Eneste direkte eide aksje, ellers er det indeksfond/etf’er som gjelder.

Skjønner! Du får nok bra betalt. Har selv satset blytungt på få aksjer i en lengre periode tidligere med god gevinst, men det er best for nattesøvnen og spre det utover kjenner jeg :see_no_evil:

1 Like

Ja, jeg har ikke tid til å sette meg dypt inn haugevis av teknologier, konkurransebilde, patenter, hobbyer til ceo, værdata, osv osv. Derfor sattser jeg bare på en eller to aksjer.
For resten er indeksfond supert.

Og der har Mirati passert 100$ igjen :grin::smile:

2 Likes

Hadde det kommet bud på >50 så hadde jeg kastet aksjene mine etter dem…

1 Like

Børsene går som det suser, oljen peker oppover. Snart på tide at et selskap som Trvx som leverer gode resultater burde prises riktig snart.

Børsen er endel av problemet.
Biotek på obx er litt som å selge datautstyr hos en slakter.

4 Likes

Hahah, helt enig! Serodus, et selskap for diabetes-komplikasjoner valgte å ga av børs da de sa det var nærmest umulig å hente kapital på oslo-børs dersom de ikke var et kreft-selskap. Hadde de ikke hoppet av så hadde sikkert kursen vært nær null, men nå har de faktisk en del på gang.

Det har forøvrig blitt vanskeligere å hente penger for kreftselskaper også på oslo-børs. Uten tvil en dårlig børs for biotek ja!

1 Like

Dagens topp 20:
Noen har iallefall trua fremover :slight_smile:

7 Likes

MSI laster fortsat 10k pr. uge.

1 Like

Flere BP som har feilet på mesotheliom

5 Likes

Blir uhyre spennende å høre mer om hva Targovax planlegger i mesothelioma!

Magnus Jaderberg antyder jo 1L behandling, og det er jo der Dr Propat mener CPI vil fungere best.

https://www.mesotheliomaguide.com/community/keytruda-mesothelioma-treatment-hope-for-patients/

3 Likes

Vi får håpe at Jadeberg er med på Q3 presentasjonen på torsdag! Kanskje han kan gi oss litt mer info👍

2 Likes

Denne blir fin!

Det som er jævlig spennende er jo at Keytruda gjorde det ca like bra som cisplatin/pemetrexed i head to head studie.

Så Oncos-102 trenger ikke booste effekten av Keytruda all verden før comboen er bedre enn cisplatin/pemetrexed .

6 Likes