Inne for første gang på en stund.
Nedsiden bør i hvertfall være begrenset
Han er muligens på SITC…
Jeg får ikke deltatt på Q3. Om det ikke dukker opp info vedrørende finansiering videre og kontantbeholdning (estimert til dags dato) er mindre enn det trvx tidligere har kommunisert som forsvalig drift (9mnd). Så burde noen stille spørsmål om hvorfor de presser grensen med å hente penger… Det er vel lov å kommunisere finansielle muligheter (annet enn emisjon) med aksjonærene…
Dette Q kan fort vise seg å bli svært interessant. Vi er nærme “avgjørende” data, og en plan for finansiering må snart på plass som du nevner Whatsthat. I et eventuelt emisjonsprospekt må det de vet om Melanom dataene også slippes, det kan jo gjøre det mer interessant for større investorer å investere om de dataene er gode.
Samtidig har Soug bekreftet at vi kommer forbi Mesotheliom dataene med den pengesekken de besitter nå.
Kurs 52,50 or bust; nothing less.
Jeg mener det er ett konservativt mål
Vi trenger mer interesse fra utenlandske investorer og gjerne ett par partneskap.
Artig forresten å se at Gunnar Gårdemyr har fått ny jobb:
Jeg er en beskeden mand; alt jeg beder om er nok til at der er kapital til at betale huset og finansiere en frisk Audi e-tron og lidt lommepenge. Men altså, får vi kurs 52,50 så burde vi være godt i plus
Hehe, ja samme her, men jeg hadde heller kjøpt meg en Unimog
Jeg tror også at det er et “go bust” eller “the sky is the limit” scenario.
Og når kursen 52,50, (dvs en selskapsverdi på 3,3 mrd Nok, eller 364 mil$), så kan vi like gjerne se kurser på 100 og gjerne 143 (siste tilsvarer 1 mrd$)*.
*alt etter dagens antall aksjer 63383613
Præcis … når aktien engang bryder gennem den negative trend, så skal man huske grundigt på, hvorfor den bryder trenden og netop dér undgå at sælge. Når først institutionelle investorer begynder at samle op, så bør man stille sig ud på siden og vente til de er færdige.
Aldrig arbejde mod markedet.
Problemet er at det er lastet såpass mange aksjer på <7 kr at det skal nok ganske mye til bare for å bryte den. For mange er 10-20% fortjeneste mer enn nok å kaste seg ut av aksjen for.
Alt det kræver er den rigtige melding eller ændring i sentimentet omkring selskabet; se bare på NANO … allerede over emissionskurs på tung volumen. Når først sentimentet vender, så er den pulje en detalje.
Ja, håper det! Ser bare veldig mørkt ut her nede i sumpa akkurat nå
Syntes det ser lyst ut jeg da… flere store flopper med sine mesothelioma forsøk, det ryktes om partner fremfor emi og datautlesninger kommer snarlig, en etter en…
Om mesothelioma tryner og kriseemisjon kommer som følger, da snakker vi mørke tider…
Han har en viktig rolle i Follicum også Hærlig dialekt på han
Joda, men ser ikke ut til å hjelpe noe på kursen. Med snitt på 9 så er alt annet enn kursstignig en del av mørket
Får bare håpe at dette hjelper på at interessen for selskapet øker. Får kanskje noen hint på presentasjonen denne uka.
Jeg har gitt opp kurstriggere for biotek på OB. Markedet priset trvx over 30+ en periode basert på litt TG data som de selv nå sliter med å gjøre noe med i dette hotte RAS markedet…
Har lært meg å bry meg fint lite om kursen. Lykkes trvx, blir de solgt…
Hehe, ja jeg får skikkelig Kontrapunkt og Sixten Nordström vibber av den mannen
Men om det skulle bli et salg når kursen ligger her nede så blir det vel ikke akkurat snakk om 50+ som det skrives (drømmes) om…
Dagens kurs vil være ubetydelig, når forhandlingerne starter. Der skal endvidere bare et par rygter til om forhandlinger, så vil kursen automatisk finde et mere naturligt niveau der langt bedre afspejler selskabets værdi.
Som skrevet tidligere har de fleste i top 20 ikke siddet med for at sælge med 25% gevinst.