Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax (TRVX) Småprat

Jeg er imponert over kostnadsnivået og kuttene som gjennomført. Det gir virkelig rom til å trekke pusten, men jeg tør ikke være annet enn forsiktig optimist.

Det trengs en emisjon, og den må fylle på kontoen. Targovax har data som verden kan få bruk for, “hva ville du gjort om du var ansvarlig for slike verdier?”…

Håper alle ser at vi er tjent med en emisjon, la oss bare håpe den er på en høyere kurs som gir mer penger og ro til data…

1 Like

Eller en avtale med upfront.

1 Like

Oslo (TDN Direkt): Targovax fikk et driftsresultat på -27 millioner kroner i tredje kvartal 2019, mot et driftsresultat på -34 millioner kroner i samme periode året før, ifølge selskapets kvartalsrapport torsdag.

Etter flere år med forberedelser med å etablere deres kliniske program, vil Targovax nå gå inn i en periode der de vil avlese kliniske resultater, heter det i rapporten til selskapet torsdag.

De tidlige resultatene fra del en av melanoma-forsøket er veldig oppløftende, og vi har begynt å se konturer av immunaktivering med ONCOS-102 som genererer forbedrede pasientutfall, skriver de.

ORR-rapporten fra mesothelioma-forsøket ventes om få måneder.

Videre har Targovax forberedt seg på de neste stegene i sitt kliniske program og veien videre vil avhenge av datapunkter de neste månedene.

Dersom vi er i stand til å sikre både gode data og gode partnerskap, bør vi være i stand i de viderekommende stadiene av planlegging for ett eller to forsøk som med tiden potensielt kan lede til første registrering av ONCOS-102 om ett år fra nå, heter det fra Targovax.

Hva synes du om den siste setningen der?
Kan vel tydes i flere retninger synes jeg.
Muligens ikke fått i meg nok kaffe enda.

Liker at ledelsen nevner partnerskap spesifikt!:+1:

1 Like

Stusset på denne isted…
Mener de da mesothelioma og melanoma? Partner for meso er nevnt som mulig…

Større indikasjon i refractory melanoma (3x mesothelioma)

Targovax has also entered into an agreement with The Parker
Institute for Cancer Immunotherapy (PICI) and the Cancer Research Institute (CRI) for a
research collaboration with Targovax’s TG mutant RAS vaccine. Under the agreement,
Targovax will be responsible for TG supply in a potential future trial.

Med andre ord, ingen ændringer i strategien om at deltage i studiet med PICI.

There is broad excitement in the industry for the potential of oncolytic viruses as a novel
class of immune activators to potentiate the efficacy of other treatments, such as checkpoint
inhibitors. With the ONCOS platform, Targovax has a solid adenovirus platform to establish
a strong position in this emerging class of immune activators. With several upcoming
oncolytic virus trial read-outs from both Targovax and others over the next year, we expect
the excitement in the industry to grow even stronger.
We have already seen encouraging clinical efficacy of ONCOS-102. The ongoing
combination trials are set to produce several important data points in the coming year, which
have the potential to solidify ONCOS-102’s position as one of the most clinically advanced
and promising oncolytic viruses. As we are nearing the completion of some of our trials, we
have started to prepare for the next trials. With this in mind, we are in discussions with
pharmaceutical and biotech companies regarding future collaborations on combination
opportunities.
We continue to believe in RAS as a crucial anti-cancer target, and that the TG mutant RAS
vaccine platform holds promise as an immunological approach to deal with this target. We
will continue to seek both commercial and academic partnering opportunities to bring the
TG platform forward.

… gentager:

we are in discussions with pharmaceutical and biotech companies regarding future collaborations on combination opportunities …

6 Likes

Noen prøvde å torpedere åpningen med salg av 14k aksjer på 4,63…

La de torpedere åpningen så vi får lastet billigt. To the moon innnen par mnd :slight_smile:

5,25 i handelsbilledet … en enkelt ordre og så …

Ja, jeg heller mer til sannsynligheten for at vi ikke skal under 5 igjen nå etter dagens åpne budskap og det man kan lese mellom linjene.

Cashburn ned til 27 OG fortsatt positive signaler / hentydninger til TG er bull i mine øyne. Oncos har jeg allerede tatt for gitt vil bli en suksess.

2 Likes

Enig; set fra mit perspektiv er det bare et waiting game før der kommer penge på kontoen. Fisker 32.500 stk på 4,925.

Ser vi test af 6,00 inden markedet lukker?

1 Like

Der er masser af frisk information på ONCOS v2 @ https://mb.cision.com/Public/17093/2955744/864b4fdbb5e5ac66.pdf

Spændende sager. Så er vi live med Q3 … der vil komme preclinical data på ONCOS v2 … uha! Dette vil være én af de mest potente kvartalspræsentationer fra selskabet længe.

5 Likes

Sjekk overlevelsen hos mus på Oncos 210 og 212 på side 21!

4 Likes

Ja, det er sindssygt stærkt.

1 Like

Det viser jo også nok en gang at høyere dosering Oncos gjør vesentlig forskjell. Så andre cohort melanoma kan bli revolusjonerende :slight_smile:

5 Likes

Får ikke opplevd presentasjonen, kommer bare som stillbilder uten lyd. Håper det bare gjelder meg på Ipad.

Øystein Soug er i topform … tydeligt, at han har tro på 2. cohorte. De véd noget, vi andre ikke véd.

Det bliver understreget igen og igen at 1. cohorte var sammensat at svært syge og gamle patienter, men alligevel fik man 33% ORR og 1 CR. Der er store forventninger til 2. cohorte … her må man sgu’ afgøre, om man er med eller ej nu.

Og nu videre med de første data på ONCOS v2 … finding: ca. dobbelt effekt fra double transgenes, selv i kombinationsbehandling.

3 Likes

Det er en svært stærk præsentation … ONCOS v2 bliver en blockbuster. Der bliver formidlet meget mere information, end man kunne forestille sig.

Øystein Soug indikerer (indirekte), at der allerede er stor interesse fra BP på ONCOS v2 for samarbejde/licensering.

4 Likes

He he, helt enig aborum, de er stålbull så det holder. De har allerede sterk interesse på next gen Oncos og snakker om utlisensiering.

Jeg tror jeg plukker 30K til i løpet av dagen, får se hvilket nivåer man kan plukke på :slight_smile:

4 Likes