Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax (TRVX) Småprat

Dette var andre boller ja!
Meget sterk presentasjon!

4 Likes

Enig! Saug’n var på idag!:facepunch:

Vanskelig å sammenligne to ulike, separate forsøk. Ut fra bildene (kun visuell vurdering av disse) ser det likevel ut som at reduksjon i tumorstørrelse er større med oncos - 212 (65-isj% reduksjon?). På den annen side er tumorstørrelsen mindre på negativ kontrol (mock) i oncos-102 sliden. Men der har de fulgt tumor-progresjon over 60 dager vs 30 dager for oncos - 212 (30 dager). Sånn sett ser det ut til at volumøkning i tumor er mye større i studiet med 212, og det gjør det vanskelig å sammenligne.

De må sammenlignes i samme studie for at man skal kunne vurdere dem, dette blir strengt tatt rein synsing.

2 Likes

2 Likes

Sa Soug dette spesifikt?

Fikk ikke sett webcast

1 Like

Jeg er 99% sikker på, at det var meldingen … men jeg må fastholde, at det skal verificeres.

1 Like

Targovax er jo et jævlig billig oppkjøpstarget for BP. For 2-3 milliarder kan de kjøpe hele butikken på dagen.

1 Like

Ser bra ut dette. Får håpe at interessen for selskapet øker når flere får sett dette og vi etterhvert får mer data. Vurderer å øke, men det er fortsatt den lille usikkerheten som holder meg igjen.

1 Like

Ja 2-3 milliarder dollar!

Se slutten av webcast InVivo, når Soug og Furuseth svarer på spm fra web. Det var så nakkehårene reiste seg her hos meg. Her er det åpenbart noe spennende på gang, både for Oncos 102 og partnere for neste studie, TG og next gen viruset. Det var sterk interesse over hele fjøla.

5 Likes

Ja, det var dette som fikk meg til å slenge opp den BP logoen :smile:

1 Like

De skal virkelig være aktive på events fram mot nyttår ser jeg. Så Mesotheliom-data i Januar. De har en plan virker det som.
Hør fra 29:00. Da snakker de om interesse ved de nye virusene :slight_smile:

3 Likes

Ute av aksjen siden i våres. Tilbake igjen nå etter presentasjonen.Kjøpte rett i boka av høflighet til eksisterende aksjonerer og potensiale:)

2 Likes

Sammenligne litt med Mirati, så ser du at kanskje markedet er problemet.

Sterke ord!:wink:

Skal ta meg tid til å se gjennom denne i kveld

Ja, skal ha klart påpkornet neste gang Magnus skal på, han er god på forsnakkelser, dette blir spennende :smiley:

Må rydde plass på kontoen… 5000 kr/aksje i oppkjøpspris blir penger det

Der er nok behov for en melding til banken inden AML/FATCA (anti money laundering) algoritmerne brænder sammen og automatisk melder dig til de finansielle myndigheder.

425.000 aktier giver en pålydende værdi på ca. 2.2 mia NOK ved en stk. pris på 5.000 NOK . Det vil være en absolut surrealistisk oplevelse; og mens vi kan fifle rundt med tallene, så er det nok i alles interesse at være en anelse mere realistisk :slight_smile:

2 Likes

Har du 425k aksjer?

Nå snakket ikke @nordpolen om 5000kr per aksje, men mcap tilsvarene 5000 millioner kr. Ca 1500% stigning opp til det nivået der altså