Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax (TRVX) Småprat

437.000 stk. er det præcise antal pt. ifølge mit regneark, men jeg mener @TheObserver sidder på en større post (… jeg er en fattig trader til sammenligning) :slight_smile:

Er det høyeste antall du har hatt noensinne @aborum ?

Du tænker på TRVX eller generelt set?

Du må sjekke ditt regneark for å finne det ut?

Jeg har 6 depoter og samler alt i et regneark, hvor jeg beregner individuel/overall GA og øvrige nuancer (skat mv.). Vores familie (mine brødre) sidder også på betydelige poster i TRVX og NANO.

Tenker på antall aksjer i Targovax

I de ca. 2 år, hvor jeg har fulgt TRVX som aktionær har jeg ikke oplevet en så stærk præsentation fra Soug som i dag! Januar 2020 bliver vanvittigt spændende, og som jeg hører det, kan det blive en game-changer i forhold til TRVX næste skridt. Det har været nogle hårde måneder /år, men optimismen er tilbage.

9 Likes

Hektiske dager så fekk ikke sett presentasjonen før nå. Kombinert med en god løpetur på hamsterbrettet.

Lengesiden jeg har sett CEO såpass frisk. Når man ser musedata på nye virus og tar i betraktning hva de har fått til med Oncos til nå så skjønner jeg godt at de har fått fornyet selvtillit :slight_smile:

Det jeg gleer meg alle mest til de neste ukene er jo KOL om ei lita uke.

4 Likes

La inn kjøp på hele 1000 stk på 5,1 kr nå. Bikker 20k stk med snitt på 14,50kr da :frowning:

Får vell bare laste opp og håpe det blir bra trøkk i Q1 :slight_smile:

2 Likes

Jeg anbefaler aldri venner og familie å kjøpe enkelt aksjer, jeg anbefaler de alltid å heller kjøpe indeksfond fra Vanguard o.l, men i det siste har jeg faktisk sagt at de kan kjøpe ett lodd i Targo, men ikke mer enn de kan tape.

Jeg føler at vi er på vei inn i ett paradigmeskifte og at aksjen snart vill bli repriset ganske kraftig.

3 Likes

Det hadde ikke gjort noe. Mange som er klare for å vinne tilbake en del av det tapte her, eller enda bedre, ende i pluss til slutt :slight_smile:

TRVX:ORR OVER 25 I DEL 2 AV FØFLEKKREFT-STUDIE VIL ANSES SOM GODT -SOUG

Oslo (TDN Direkt): Hvis dataene i del 2 av Targovax’ studie på føflekkreft viser en overordnet responsrate (ORR) på over 25 prosent vil det bli ansett som godt.

Det sa administrerende direktør Øystein Soug under tredjekvartalspresentasjonen torsdag.

Gjennom de neste 3-12 månedene vil Targovax rapportere data fra to av de fire pågående ONCOS-102 studiene, en studie for behandling av kreft i lungesekken (mesothelioma) og en studie som tester ut virusets effekt på føflekkreft (melanoma).

Mest fremgang har selskapet hatt med studiet på føflekkreft (melanoma), og hvis dataene i del 2 av studien er like gode som i del 1 så vil dette være veldig bra, mener Soug.

-Overordnet responsrate på 33 prosent som vi hadde i del 1 studien er veldig bra, og når vi prater med farmasiselskaper og potensielle partnere, så er de veldig nysgjerrige på disse dataene, men det de venter på er at disse gode resultatene skal bli bekreftet av del 2 i studien, sa Soug.

Han legger til at dataene i del 2 vil anses som gode dersom det er en overordnet responsrate på over 25 prosent, og dersom dataene i del 2 er lovende så kan dette gjøre veien til regulatorisk godkjennelse noe kortere, ifølge ham.

-Med de dataene vi har på de indikasjonene vi jobber med så er det typisk at man kan få en fremskyndet godkjennelsesprosess av legemiddeltilsynet, sier Soug til TDN Direkt etter kvartalsfremleggelsen. Ytterligere studier vil mest sannsynligvis gjøres i kombinasjon med sjekkpunkthemmere, og dette krever en partner.

-Vi er i løpende dialog med potensielle partnere, men vi har ikke noe konkret å komme med her, sier Soug til TDN Direkt.

Han påpeker at melanoma er en krefttype som er sjelden, men det er mange pågående studier spesielt i USA, så konkurransen i pasientrekrutteringen kan være utfordrende.

-Nå har vi åpnet Oslo universitetssykehus, og der er det ingen konkurrerende studier. Vi ser ikke på muligheter for ytterligere lokasjoner i studien vi har nå, men i neste studie må vi ha flere lokasjoner, sier Soug til TDN Direkt.

Targovax har også to andre pågående studier i samarbeid med andre aktører. I tillegg jobber selskapet med den pre-kliniske utviklingen av neste generasjon ONCOS-virus, og de har nå fått noe data på ONCOS-210 og 212- virusene.

I den pågående fase 2-studien med bruk av ONCOS- viruset i behandling av kreft i lungesekken (mesothelioma) ventes resultatene i januar. Etter at dataene foreligger vil selskapet vurdere veien videre, men Soug tror neste steg blir en kombinasjonsbehandling med sjekkpunkthemmere. Dette vil kreve en partner. Dersom man lykkes med dette studiet og ser at ONCOS-viruset sammen med sjekkpunkthemmere har en god effekt, så er det et stort marked som åpner seg. Sjekkpunkthemmere har kommet inn i behandlingen av denne typen lungekreft og den totale omsetningen av sjekkpunkthemmere er på 20 millioner dollar i dag, men det er bare 10-40 prosent som responderer.

5 Likes

Dette er vel en skriveleif? Det er vel betydelig høyere.

Rart ikke TDN vett forskjellen på million og milliard usd. https://www.marketwatch.com/press-release/immune-checkpoint-inhibitors-market-is-expected-to-surpass-usd-25-billion-by-2022-million-insights-2019-09-30

Det kommer nye melanom-data neste fredag i følge Soug!:crossed_fingers:t3:

3 Likes

Når sier han det?

Når han snakker om SITC

Det er ikke min forståelse at vi kan dra slike konklusjoner, om du sikter til Soug sin uttalelsene som finner sted 15min ut i Webcasten.

Soug sier at data fra “part 1” blir presentert på SITC på lørdag. Soug legger så til at “the same data, and more” blir presentert på en KOL-event neste uke.

Soug sier altså ingenting om det er nye data, bare at det er mer enn det som blir presentert på SITC. Og så kan vi selvsagt spekulere…

1 Like

Ja, jeg tolker «and more»=ny data.

Så får vi se da neste fredag

1 Like

Ja, vi får krysse fingrene.

Det er ikke uvanlig at det blir presentert et mer detaljert datasett basert på de samme pasientene. Informasjonen kan likevel være verdifull, så det blir spennende å se hva som kommer.

2 Likes