Ja,de bommer “litt”
Handlen er lukket efter Q3, 2019 rapporten er sluppet til markedet; denne gang med svært opløftende informationer omkring selskabets dialog overfor BP og interesse fra samme omkring ONCOS.
Der bliver tegnet et billede af et forsigtigt skifte i sentimentet omkring aktien … det er længe siden en kvartalsrapport i biotek er blevet belønnet med opgang på OSE, men TRVX viste vejen i dag.
Det er jo ikke bare 1 stk null heller. Så veldig grov bom!
Vi er opp 10% på en uke. Så er da en begynnelse på en forhåpentligvis stigende trend
Sendte henne en mail. Hun var enig i at det var en grov bom og skulle rette det til “milliarder” imorgen Menneskelig å gjøre feil
Noen som blir med å spleise, så sender vi dette til Øystein S?
Med på den
“show me the money”, så skal jeg være med å spleise på både jordbærtærte og klistremerke
For å være ærlig er vi nærme ATL, og vi har kun rett i overkant av 100 millioner på bok. Litt skuffende at det ikke ser ut til at vi får noen oppdatering i studien med AZ dette året, men heller ut i 2020 virket det som.
Håper de får inn en finansiell partner som kan bistå å kjøre både Melanom, Mesotheliom mm videre, slik at en utvanning inne nødvendigvis blir så stor. Mesotheliom resultatene kan bli en “game changer” for selskapet. Dog er det mer den langsiktige OS oppfølgningen jeg syntes blir veldig interessant, og se om vi får noe liknende det vi kunne vise til i fase 1.
Enig, men immunrespons blir vel så viktig da det er det som betyr noe for BP som skal supplere med en CPI arm.
100 millioner er greit nok så lenge burn raten nærmer seg 20 millioner.
De sa vel at burnraten kommer til å stige neste kvartal igjen også?
Ja, det var vel i forbindelse med feriepenger o.l?
Ah. Stemmer! Bare midlertidig økning da.
Deilig dag. En lettelse at vi ender i pluss - noe annet ville jo vært sykt etter min mening. Nå er ikke jeg en stor aksjoner med mine 20k aksjer. Emosjonelt er jeg dog veldig investert. Jeg kan skjønne at enkelte kyniske vil holde prisen nede for å kunne handle - samtidig er det i ALLE sin interesse at kursen går opp. Selskapet har viktige produkter som bør komme ut på/komme nærmere markedet. Kanskje kan man tjene noen kroner på trading og kortsiktighet i aksjen, men til syvende og sist handler dette om at folk enten kan eller ikke kan få hjelp av produktene selskapet utvikler. Ingenting hadde vært mer tragisk enn om selskapet ble rævkjørt for noen skarve øre, når mulighetene er så uendelig høyere.
Jeg har klokkertro på selskapet og at de vil levere. Selvsagt blir man utålmodig. Både økonomisk og ikke minst mtp de som desperat trenger produktene. Jeg gleder meg til den dag selskapet virkelig lykkes! Vil også i denne sammenheng takke @aborum som har returnert til forumet den siste tiden - du har spredd mye fakta og viten, og har beholdt seriøsiteten i dette forum. Tidvis (rundt emi) minnet dette forum også om HO, men vi er tilbake på rett kjøl. Lykke til alle aksjonerer, og når det smeller vil jeg si som en kollega: «… hold hendene så langt unna et tastastur som mulig»
aksjen skal opp idag
Er det noe særlig motstand på 6 eller skal vi rett til 7 som første pkt?
Status 28.10.2019 er som følger:
Totalt er det det 54 nominee kontoer med tilsammen 18 167 641 aksjer. 28.66% av selskapet eies via nominee kontoer.
Utenfor Top50 er det 42 nominee kontoer med tilsammen 819 231 aksjer.
Top100 sitter på 43 004 098 aksjer (67,85%)
Top200 sitter på 47 852 165 aksjer (75,50%)
Antall utenlandske eiere er 94. Disse sitter på 23 364 767 aksjer som utgjør 36.86% av selskapet.
Ser ut som at de litt mer proffe har sittet veldig stille i båten den siste tiden. Vi har så absolutt på oppløpssiden så vil tro at de som har vært med til nå, og fremdeles er med, ikke har planer om å gi seg med det første. Basert på hva vi fikk vite om nye virus, oncos-102 og det faktum at RAS har fått en ny vår så er mye gjort iløpet av de neste 6 mnd.
Det eneste som er sikert er at TRVX trenger cash ganske snart. Om det blir emi, lisenser eller oppkjøp får det enkelte gjøre seg op en mening om. Place your bets
Emi forutsetter EGF/GF först.