Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax (TRVX) Småprat

De store rister de små ud på 5-tallet. Her er der masser af kapital og rigeligt med ventetid … interessant med top 20 ændringerne, hvor flere store institutionelle aktører nu er synligt aktive.

Kendt strategi at ligge passivt med købsordrer og hele tiden sælge kursen ned mod egne ordrer - indtil man er lastet færdig. Dernæst starter man på at hæve købsprisen stille og roligt. Det giver flest aktier på bunden og ændrer efterfølgende nemt sentimentet i aktien og skaber de rigtige tekniske signaler.

5 Likes

Får en endringsmelding på denne siden:

Har ikke anledning til å sjekke hva som evt har endret seg :sweat_smile:

1 Like

Det er dette (endret mesothelioma til): “Next expected event: January 2020, Randomized data”

Fra new year 2019-2020

4 Likes

Interessant og logisk det du skriver her. Mon tro når småaksjonærene skal skjønne dette, og sitte stille i båten. Kan også se for meg at dette blir en lang tolmodighetsprøve frem til institusjonene har lastet ferdig.

Kortsiktig er det samarbeid/partneravtale i kombinasjon med gode mesotheliomdata som kan løfte kursen nevneverdig slik jeg ser det. Mao - vi får sitte til minimum januar 2020 før noe evt skjer.

Ja, altså “hele” tre måneder til det kan komme en vanvittig boost.

Benytt dere av taktikken med å lokke ut selgere som de store gutta holder på med nå, og plukk aksjene foran nesa på de. Jeg kjøpte både forrige uke og uken før, og regner med at jeg snøt de for noen tusen aksjer de selv hadde planer om å dra inn :wink:

5 Likes

Hei @InVivo , ser du satt opp ett spørsmål, hva lurer du på?

Skjønner ikke hva du mente med at du hadde fått en endringsmelding…

Bruger formentligt software til at overvåge ændringer på eksterne websites.

1 Like

Du kan gjøre det med f.eks. Microsoft Flow i Office 365. Finnes sikkert andre verktøy også.

1 Like

Stemmer det, jeg bruker: https://visualping.io/

1 Like

Hvor finner du det ordrebildet der?

BP sitter med bukten og begge endene her, de har full kontroll på hva som foregår i Targovax gjennom sponsorstudier og SAB.

image

1 Like

Lenken under har vært postet noen ganger før, og er over et år gammelt men fortsatt interessant. Skal ikke se helt bort ifra at Targovax blir kjøpt opp i løpet av 2020 ved gode data i de pågående studiene. Kan være flere “friere” som det nevnes i innleggene over.
https://www.evaluate.com/vantage/articles/news/snippets/another-must-have-oncolytic-virus-asset-big-pharma

1 Like

Jeg er missfornøyd med alt under $milliarden, her får de jo både Virus og Vaksine! :smiley:

Syntes også dette er veldig interessant, og derfor jeg tror de er så optimistiske på det nye dosingsregimet. Jeg tror klinikere osv vil se bak de 3/9 som det meldes respons fra, og da ser det jo ganske så pent ut.

3 Likes

Tenker det kommer an på hvilken indikasjoner de lykkes med. Melanoma ser solid ut, men hvis de klarer å gjøre mesotheliom til en CPI indikasjon i tillegg til perotenial, så snakker vi absolutt Algeata-potensial!

Men tror egentlig selskapet blir plukket opp i det de kan vise til OK effekt i en indikasjon, så tror ikke vi får se de store summende dessverre. Har en hunch på 6-7 milliarder kroner.

1 Like

Hadde nok muligens akseptert det for min del, særlig når vi nå kun er verdt ca 335 mnok :stuck_out_tongue:

1 Like

Xofigo forlenger vel livet til pasienter med prostatakreft hvor kreften har spredd seg til skjelettet med et par måneder?

Oncos med abscopal effekt og dersom flere cr og pr i de neste studier så burde potensialet være større enn den summen der?

2 Likes

Det står ingenting skriftlig i presentasjonen, mulig det ble nevnt muntlig, men vi vet jo også at 2 av de 9 pasientene i cohort 1 kun fikk 1-2 injeksjoner. Hadde vært interessant å vite hvem av de det var (håper og tror det er de med minst respons), når de grafisk fremstiller data…

2 Likes