Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax (TRVX) Småprat

Ja, så må du ikke glemme TG heller da! :wink:

Ingen emisjon i Targovax

1. Feiler Mesothelioma vil det ikke være grunnlag for å hente kapital. Aksjekursen vil stupe og en emisjon vil knapt hente penger til noen måneders drift.

2. Feiler Mesothelioma vil usikkerheten til Melanoma økte og presse en emisjonskurs så lavt at selskapet vil slite maksimalt.

3. På Q3 var de tydlige på at en videreføring av mesothelioma vil kreve partner/samarbeid med big pharma. Ved en slik avtale tror jeg kursen vil gå i taket.

4. Vi kan plutselig få en nyttårsgave fra Parker, men den vil ikke redde selskapet om Mesothelioma feiler

Januar blir en avgjørende måned for selskapet

Dette er en feilslutning som mange tror på.

Det bli helt feil å sammenligne kombinasjon med cellegift+virus og CPI+virus.
Det er CPI+virus som en fremtiden her, og foreløpig i mesothelioma er det den andre kombinasjonen som testes.

Selv om ORR ikke blir spesielt høyere i kombinasjons-armen kontra kontrollgruppen, så vil det være gode grunner for å kjøre dette studiet videre med en CPI-arm, gitt at man ser at Oncos klarer å aktivere immunsystemet hos pasientene.

Og selv om mesothelioma feiler, så har Targovax fortsatt peritoneal, prostata, TG, melanoma og prekliniske virus igjen i pipen.

Men du har helt rett i at det blir vanskeligere å hente penger på kort sikt hvis mesothelioma legges ned. Men at selskapet er ferdig hvis dette studiet feiler, det er bare tullprat.

4 Likes

Bare å høre på Jadeberg under H1 presentasjonen, så roer nervene seg😁

3 Likes

Jeg sa vel ikke at de er ferdige, men at feiler Mesothelioma vil de få utfordringer med å gjennomføre en emisjon som vil tilføre selskapet særlig kapital. En emisjon på noen 10-øringer vil ikke tilføre noe annet enn at eksisterende aksjonærer blir fullstendig utvannet.
Da kan heller selskapet heller bite seg fast og vente til melanoma-dataene enn å gjennomføre en kriseemisjon i januar.

Når du sier at selskapet kommer til å være verdt noen 10 øringer, så er det samme som at selskapet er ferdig.

For BP med CPI i sin produktportefølje så er det disse dataene her som teller, immunrespons.

4 Likes

Nå er ikke utfallet helt binært heller, det er en mellomting mellom det å feile og det å ikke gjøre det optimalt.

2 Likes

Hvorfor tror du dette egentlig?

Hvis Oncos klarer å øke uttrykket av PD-L1 så er det stor sannsynlighet for at Oncos kan booste effekten av Keytruda. Derfor er det ingen sammenheng mellom dårlige resultater for Oncos+pemetrexed/cisplatin og Oncos+CPI.

image

2 Likes

Her vil det være snakk om mye psykologi. Hvis Mesothelioma feiler - hvordan tror dere det vil påvirke kursen?? Og hva tror dere investorene er villige til å aksepter i en Evt. emisjonen ???

Tipper @Frs2904 er på sælgeren i dag …

3 Likes

Den vil ihvertfall ikke falle til et par 10-øringer slik du tror.

Per i dag tror jeg ikke mesothelioma utgjør mer enn ca 20% av Targovax sin verdi. Så om de ‘‘feiler’’ her(vet ikke helt hva du ligger i å feile, at studiet blir nedlagt?), tror jeg kursen kan falle mellom 20-35%.

Om mesothelioma blir nedlagt eller ikke får vi nok ikke vite i januar uansett. Dette studiet står og faller på om man får med seg partner i en CPI-arm, tror jeg. Og det kan gå et stykke ut i 2020 før vi får avklart dette.

Men som sagt, ser vi god immunrespons hos pasientene som får Oncos, så er jeg sikker på vi får med en partner med CPI.

1 Like

Kanskje du burde vurdere en biotek etf?

Kommer webcast på fredag

https://services.choruscall.com/links/trvx191115.html

Jeg tolket jo Soug dithen at det KAN komme nye data derfra…

6 Likes

Ser ut som Targovax klarer noe av det samme som Nektar i forhold til immunrespons.

https://ir.nektar.com/static-files/970cc6f6-06cb-4b78-beeb-5bfa608d25fb

4 Likes

image

Tilsvarer dette fredag kl 2000 her i Norge?

Det stemmer :+1:t4:

Kan det børsmeldes noe klokken 20:00 fredag? :thinking:

Kjekk til sånnt: https://www.timeanddate.com/worldclock/converter.html?iso=20191112T190000&p1=tz_et&p2=187

1 Like

Nå kom det jo litt mer info fra cohort 1 melanoma, men dette var kanskje ikke såå spennende. Syntes det f.eks var kult at de rekruterte 1 pasient som feilet med checkmate sitt virus.

Kanskje *mer data vil være noe lignende: De 2 pasientene som hadde PR, kan nå ha blitt til CR. :wink:

3 Likes

Og forøvrig, Nektar kjører dobbelt som mange behandlingsykluser som Targovax:

Nektar
image

Targovax

In this part of the trial, we are testing an increased ONCOS-102
dosing regimen and, given the encouraging results in part 1, we are optimistic that
increasing the number of injections will generate more and stronger responses

Ref Øystein Soug

2 Likes