Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax (TRVX) Småprat

Bare å høre på Jadeberg under H1 presentasjonen, så roer nervene seg😁

3 Likes

Jeg sa vel ikke at de er ferdige, men at feiler Mesothelioma vil de få utfordringer med å gjennomføre en emisjon som vil tilføre selskapet særlig kapital. En emisjon på noen 10-øringer vil ikke tilføre noe annet enn at eksisterende aksjonærer blir fullstendig utvannet.
Da kan heller selskapet heller bite seg fast og vente til melanoma-dataene enn å gjennomføre en kriseemisjon i januar.

Når du sier at selskapet kommer til å være verdt noen 10 øringer, så er det samme som at selskapet er ferdig.

For BP med CPI i sin produktportefølje så er det disse dataene her som teller, immunrespons.

4 Likes

Nå er ikke utfallet helt binært heller, det er en mellomting mellom det å feile og det å ikke gjøre det optimalt.

2 Likes

Hvorfor tror du dette egentlig?

Hvis Oncos klarer å øke uttrykket av PD-L1 så er det stor sannsynlighet for at Oncos kan booste effekten av Keytruda. Derfor er det ingen sammenheng mellom dårlige resultater for Oncos+pemetrexed/cisplatin og Oncos+CPI.

image

2 Likes

Her vil det være snakk om mye psykologi. Hvis Mesothelioma feiler - hvordan tror dere det vil påvirke kursen?? Og hva tror dere investorene er villige til å aksepter i en Evt. emisjonen ???

Tipper @Frs2904 er på sælgeren i dag …

3 Likes

Den vil ihvertfall ikke falle til et par 10-øringer slik du tror.

Per i dag tror jeg ikke mesothelioma utgjør mer enn ca 20% av Targovax sin verdi. Så om de ‘‘feiler’’ her(vet ikke helt hva du ligger i å feile, at studiet blir nedlagt?), tror jeg kursen kan falle mellom 20-35%.

Om mesothelioma blir nedlagt eller ikke får vi nok ikke vite i januar uansett. Dette studiet står og faller på om man får med seg partner i en CPI-arm, tror jeg. Og det kan gå et stykke ut i 2020 før vi får avklart dette.

Men som sagt, ser vi god immunrespons hos pasientene som får Oncos, så er jeg sikker på vi får med en partner med CPI.

1 Like

Kanskje du burde vurdere en biotek etf?

Kommer webcast på fredag

https://services.choruscall.com/links/trvx191115.html

Jeg tolket jo Soug dithen at det KAN komme nye data derfra…

6 Likes

Ser ut som Targovax klarer noe av det samme som Nektar i forhold til immunrespons.

https://ir.nektar.com/static-files/970cc6f6-06cb-4b78-beeb-5bfa608d25fb

4 Likes

image

Tilsvarer dette fredag kl 2000 her i Norge?

Det stemmer :+1:t4:

Kan det børsmeldes noe klokken 20:00 fredag? :thinking:

Kjekk til sånnt: https://www.timeanddate.com/worldclock/converter.html?iso=20191112T190000&p1=tz_et&p2=187

1 Like

Nå kom det jo litt mer info fra cohort 1 melanoma, men dette var kanskje ikke såå spennende. Syntes det f.eks var kult at de rekruterte 1 pasient som feilet med checkmate sitt virus.

Kanskje *mer data vil være noe lignende: De 2 pasientene som hadde PR, kan nå ha blitt til CR. :wink:

3 Likes

Og forøvrig, Nektar kjører dobbelt som mange behandlingsykluser som Targovax:

Nektar
image

Targovax

In this part of the trial, we are testing an increased ONCOS-102
dosing regimen and, given the encouraging results in part 1, we are optimistic that
increasing the number of injections will generate more and stronger responses

Ref Øystein Soug

2 Likes

Der er en retailer, der spiller smart på 5,09 … skal vi plukke aktierne? :slight_smile:

3 Likes

plukka 40 K igår , men skulle mer enn gjerne betalt 5,09 og ikke 5,01 altså :stuck_out_tongue:

2 Likes

Stærkt signal; fik du solgt alle de tomme flasker på én gang? :slight_smile:

edit: jeg er af den opfattelse, at det akkurat er præcis denne handelsmentalitet, de støre aktører ønsker sig … at retailerne smider kortene ved store passive salgsposter, der stille og roligt kan plukkes ud af markedet uden for meget opmærksomhed.