Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax (TRVX) Småprat

Der er en retailer, der spiller smart på 5,09 … skal vi plukke aktierne? :slight_smile:

3 Likes

plukka 40 K igår , men skulle mer enn gjerne betalt 5,09 og ikke 5,01 altså :stuck_out_tongue:

2 Likes

Stærkt signal; fik du solgt alle de tomme flasker på én gang? :slight_smile:

edit: jeg er af den opfattelse, at det akkurat er præcis denne handelsmentalitet, de støre aktører ønsker sig … at retailerne smider kortene ved store passive salgsposter, der stille og roligt kan plukkes ud af markedet uden for meget opmærksomhed.

Hmmm… må løpe hjem og pante tomflasker ser det ut som :slight_smile:

MORGAN STANLEY & CO. INTERNATIONAL plukker sine 10k i uken i ro og mak ihvertfall

Jeg har en Renault Twizy som straks blir konvertert til Targo-aksjer om noen er interessert :smiley:

Jeg må modsætte mig 76.295 aktier som spærre … her er en ægte spærre :joy:

image

(for the record: ovenstående er fake/manipulerede data)

edit: så bliver der spist af spærren …

image

(for the record: ovenstående er ikke fake eller manipulerede data) :sweat_smile:

1 Like

Er vel greit pkt for trendshifte her rundtom? 300M MC. Cash nok til Q3-Q4 2020 om de måtte og veldig spennende data som kommer allerede nyttår/Januar.

Regnet egentlig med mer reaksjon opp etter Q3, men tar jo alltid litt lengre tid å riste ut de siste taperne før den snur :slight_smile:

1 Like

Nei, det ville jo vært en fornuftig bil :sweat_smile:
En Twizy er en super og ikke minst artig bil, men sliter litt med to personer og en runde på IKEA :innocent:

(Deleted)

Twizy ble kjøpt inn i starten av sommeren som en elektrisk “beachbuggy”, ampera er “bare” ett framkomstmiddel.

Jeg har tænkt på at give min egen A6 en blanding af diesel + ONCOS-102 for at undgå rust …

Du vil desverre aldri få en CR på den uansett @aborum :stuck_out_tongue:

1 Like

Nei diesel og TG… alle glemmer TG! :smiley:

Der er allerede kun PR (33% ORR) på accelerationen … :sweat_smile:

ONCOS-102 kan vel betegnes som en slags menneskeligt additiv?

TG er lost case

(Deleted)

2 Likes

Nei hallo!:face_with_monocle:
De har bare ikke 300 mill tilgjengelig…

Tenker selv ikke noe på TG lengre. Den får komme som en overraskelse på oppsiden for min del. Soug har også antydet flere ganger at det er mer sannsynlig at det skjer noe på virus fronten og at vi ikke bør ha store forhåpninger om at det kommer en stor penge deal ut av TG med det første(lov å håpe). Isåfall mer i retning av et akademisk samarbeid der andre utvikler det videre.
TG har sterke immunrespons data, kombinert med bra overlevelse. Problemet er at man ikke kunne måle effekt på tumor i TG01 studien, og at studien var liten uten kontrollarm. Det er heller ingen offentlig musedata, ei heller offentlig colorectal data med tumor. Håper selskapet finner en riktig vei videre for TG, men fokus på ONCOS nå mener jeg er riktig der vi har ekstremt mye spennende pågang.

1 Like

Enig med det, og Øystein har jo lagt dette død to ganger nå.
Men det er klart noe som kan hentes fram om selskapet får penger/partner en dag.

1 Like