Ja, hadde de kunnet fortsette behandlingen skulle han ha kunnet bli frisk.
1 Like
Det er helt sindssygt det her … dr. Shousthari står reelt og sælger selskabets resultater til BP.
Jeg er overbevist om at ledelsen véd noget …
Shousthari: “ONCOS-102 + CPI compares favorably with the competition (and SoC)”
6 Likes
Hvis det plager noen kan jeg godt fjerne den?
1 Like
Neida!
8 av 12 i cohort 2 er behandlet. Presenteres på ASCO eller ESMO
7 Likes
Bare å laste opp mer på Mandag.
3 Likes
Må slå Ipilimumab’s 20% eller ha mye lavere toksititet.
1 Like
I år eller neste år?
Hvornår nævnte dr. Shousthari dette?
Stod vel på sliden, hvor det skulle presenteres sa han vel i forbindelse at han ønsket at det skulle presenteres på Hawaii
… jeg havde ikke strammet kæden nok, så fruen slap væk fra opvasken og distraherede mig
2 Likes
Akkurat det har jeg hørt fra vi var på 12kr og hele veien ned. Tror jeg velger å være passivnå. Har ikke mer risikokapital Håper derimot at flere får opp øynene for selskapet!
2 Likes
Det som imponerte og overrasket meg var at Dr Shoutshari sa at så og si alle hadde respons på tumornivå(oppfattet han sånn).
PS!
Han sa vel noe sånn som at han digget mesothelioma studiet til Targovax også.
Veldig lærerik seanse, skal ta meg tid til å se gjennom den grundigere i helgen.
5 Likes
lol … SomSa på HO forsøger at sprede dårlig stemning … årets baisser?
Fikk bare sett litt på slutten, men han virket jo ganske optimistisk på dataene? Han sitter vell allerede på informasjonen fra de første 6-8 pasientene, så er skikkelig spent på oppdaterte data. Har de gode data på 6-8 pasienter kan jeg ikke forstå at de trenger å vente på alle 12.
LBA ASCO?
1 Like
Tror presentasjonen var meget bra av Dr. Shoushtari , Jeg har veldig troen på Oncos.
1 Like
Hva sier han?
Jeg er ikke der borte lenger😅
Hmm… noterte meg tid 1:19.00 ca… Han nevner 35-36% ORR… hva mente han her?
Er jo derfor vi holder oss unna, vil ikke høre på pisset derfra;)