Jo, men han har jo hatt noen veldig gode innlegg tidligere.
Idioten proklamerer, at udlæsningen som guidet i januar, 2020 er forsinket med reference til de slides Shousthari præsenterede. Jeg læste januar, 2020 på de slides - kan andre bekræfte?
Ah, så han er en insider. …
4 pasienter så er kohorten lukket!! Fytti, vært rask ganske rekruttering her også
21 pasienter - da begynner det å bli en god del mer signifikante data. Særlig spennende når det ikke ligger noen “begrensning” i dosering slikt det var i kohort 1.
Dog ikke; eneste stribe han har på skuldrene er dén, der tildeles for idioti.
Står januar 2020 på Mesothelioma ja.
" Targovax: Oncolytic adenovirus armed w immune stimulating transgene targeting basket of I-O indications. Strong results from Part 1 (ONCOS-102/Keytruda combo) trial in anti-PD1 refractory melanoma: 33% ORR in 9 pts: 1 CR, 2 PRs; immune act. in all 9 pts. Upcoming milestones: randomized data, Ph 1b/2 (mesothelioma, n=31) w/chemo: Jan 2020; Ph 1, Part 2 data (melanoma comb w/Keytruda, n=21): 1H2020; updates from collab partners in peritoneal metastasis & prostate exp 2020"
De har kommunisert i månedskifte Desember/Januar hele veien der jeg har hørt/sett. Så syntes det er helt korrekt å melde Januar 2020 også blir det en bonus om det kommer noen dager før" Ingen kan spå eksakt dager i denne bransjen, det bør vi alle ha forstått.
Kan det tenkes at Torbjørn signerer papirer as we speak? Han dro vel ikke til NY bare for å introdusere?
Denne må repeteres. Ifjor, så sa han at det vil ta noen år for å se hvilket virus som er “best”. Så smeller han til med det der idag…
Han nevnte jo også dette med tidlig effekt og avlesning + oncos 102, og nå som 8 (?) Stk fra cohort 2 er behandlet og vi vet han sitter med info, så gir det enda sterkere inntrykk…
Er dette SoC?
IMLYGIC® (T-VEC) is the first and only FDA-approved viral therapy that is injected directly into melanoma tumors.
Endelig kommet meg hjem for å lese her inne - har nå lest og spretter en pils og sier riktig god helg!
En annen ting jeg mener det er verdt å fremheve er at Dr Shousthari likte veldig godt de vide inklusjonskriteriene i Targovax sitt melanoma-studie.
Fikk dessverre ikke med meg sendingen live og håper at den blir tilgjengelig via arkiv relativt snart.
Basert på hva som skrives her inne så høres det jo veldig intressant ut. At KOL nå tydligvis sier at Oncos er bedre enn T-vec er jo nettopp det man drømte om. At man i tillegg har rekrutert 8 av 12 for cohort 2 relativt kjapt er jo også positivt!
Må nok høre gjennom presentasjonen selv før jeg finner frem sjampanien
Kan det være at det glapp ut av ham at de nå har 6 med respons av totalt 17 pasienter? Kan stemme hvis de har 8 i cohort 2. 17 inkl 9 i cohort 1.
6/17 = 35.3 %
På denne linken kan du/dere se.
https://78449.choruscall.com/dataconf/productusers/trvx/mediaframe/33400/indexr.html
Kanskje det? Tid 1:14:15…
Tror en av grunnene til at rekrutteringen har gått såpass radig, er at man har en såpass positiv og entusiastisk studieleder som Dr Shousthari.
O,25 pasienter per klinikkmåned er ekstremt bra i en indikasjon med mye konkurranse.
Targovax har jo hatt veldig bra rekruttering siste tiden. Fase 2 i mesothelioma hadde jo imponerende 0,3 pasienter per klinikkmåned. Og etter sigende går jo peritoneal studiet med Astra Zeneca også ganske radig.
Kanskje onkolytikse virus går gjennom en renessanse med økt anerkjennelse og aksept?
Litt benchmarking, sjekk ut Trangene som inngikk avtale med AstraZeneca.
Transgene fikk gode resultater i sitt lungekreft studie hvor de kombinerte virus og cellegift. Tenker det kan være en postiv indikator for Targovax og mesothelioma.
Når vi ser på pasientantall og resultat av hva Transgene får til, så tenker jeg at man ikke skal ha for store forhåpninger til ORR og DOR i Targovax sitt studie per nå. Til det tror det blir litt lite pasienter til å kunne konkludere i den ene eller andre retningen, med mindre man skulle klare å få veldig entydige resultater med Oncos+chemo.
Det viktigste for en eventuell BP partner med CPI er om de fortsatt klarer å skape en god immunrespons slik at det kan være interessant å kjøre en arm med Oncos+CPI.
Ellers så ser vi jo at Transgene skal kjøre på med en trippelkombinasjon videre i lungekreftstudie sitt. Dette sa vel og også Thorbjørn Furuseth at var aktuelt for Targovax i mesothelioma!
Her kommer data i desember, så det skal bli spennende å følge med på.