Same same, 20k stk med snitt på 14,5. Kjøper par til på mandag om vi er rundt 5kr
Takk.
Så pdd er det data på 9 personer i melanom med 3 injeksjoner. I cohort 2 blir det 12 pasienter med 9 injeksjoner? Data her ventes H1 2020?
I den randomiserte Mesotheliom studien blir det 10 pasienter som ventes januar 2020? Hva er kontrollarmen, annet virus eller CPI som har feilet?
Fase 1 singel, hva er det og hva finnes av data?
31 pasienter, tror jeg. Liten kontrollarm med chemo
12 injeksjoner.
Er på mobil, om du ikke får svar kan jeg komme tilbake når jeg er på PC senere.
Men kohort 2 i melanom ventes i H1 2020, men mulig det kan bli sluppet noe data før det om vi er heldig. Totalt 21 pasienter i begge kohorter. 17 er totalt rekruttert per nå.
Mesotheliom er det 21 ONCOS+kjemo behandlede pasienter pluss 11 i kontroll armen som er SOC kjemo. Totalt 31 pasienter i den randomiserte studien. Ventes data her i begynnelsen av januar ( ferdig rekruttert)
Se mer informasjon her :
Har mesotheliom i januar fått 12. Injeksjoner? Husker ikke i farten.
«# Keytruda for Mesothelioma Flops in Phase III Clinical Trial»
CPI funket ikke alene. Jadeberg virket svært positiv til samarbeid, med et «major corporation»i H1 presentasjonen.
Japp, Merck trenger virus her…
Håper ikke Targovax selger seg billig.
Her har Merck mulighet til å seile rett inn i et pivotal studie med ODD med mulighet til å bli 1L behandling og selge Keytruda til 15k pasienter årlig!
Som det ble poengtert senest i går under KOL så ser man svært raskt om oncos virker. Det betyr at noen vet hvordan det har gått med de 8 i cohort to allerede.
Videre så fikk man mer info om de som ikke hadde full treff i cohort 1. Fremtiden ser faktisk lys ut
Hva tenker du om de siste dagers info om Oncos @Snoeffelen? Minner effektdata litt på PCIB i tidlig fase?
Oncos har i musemodeller vist god synergieffekt med kjemoterapi, tipper det ender med en trippelkombo! Oncos,CPI,kjemo!
Jepp, de kjører nok samme opplegget som Transgene gjør i NSLC.
Interessant publisert via Parker om kombinasjons terapier:
Nearly four times more patients responded to the Keytruda over chemotherapy. However, these responses did not delay tumor progression or improve survival.
Er vel en fare for at dette også kan skjer med Oncos…?
Vi får se når datene kommer. Dette er en randomisert studie, så vi vil få gode svar. Under er et eksempel fra fase 1 studien, der jeg mener det var to langtiddsoverlevende som hadde Mesotheliom kreft. Her er et eksempel fra den ene der vi har korreleret respons med overlevelse. Mener han ble kategorisert som SD(stabel disease)
This case report describes how treatment with ONCOS-102 in a 68-year-old male with
asbestos-related malignant pleural mesothelioma, resulted in prominent infiltration of CD8+ lymphocytes to tumor, marked induction of systemic antitumor CD8+ T-cells and induction of Th1- type polarization in the tumor in addition to a 47% reduction of the size of the tumor.
• Use of adenoviruses as cancer vaccines is a form of active immunotherapy to initialise a tumor-specific immune response that targets the patient’s unique tumor
antigen repertoire.
• These results indicate ONCOS-102 treatment sensitizes tumors to other
immunotherapies by inducing a T-cell positive phenotype to an initially T-cell
negative tumor
• Patient survived 18 mo (542 d) from treatment initiation and over 33 mo (999 d) from diagnosis - remarkable given median survival of patients with malignant pleural
mesothelioma varies from 4 to 12m from diagnosis."
@Bonusfrelst, fra fase 1 studien:
«We conducted a phase I study with a granulocyte macrophage colony stimulating factor (GMCSF)-expressing oncolytic adenovirus, ONCOS-102, in patients with solid tumors refractory to available treatments»
Du vet det skal kjøres en kombinasjonsstudie eller?
Arm 1 :
Biological: ONCOS-102
Drug: Pemetrexed/cisplatin (carboplatin)
Drug: Cyclophosphamide
Arm 2 :
Drug: Pemetrexed/cisplatin (carboplatin) (SOC)
Bare tenk hvis cohort 1 hadde hatt samme doseringsregimet som cohort 2. Cohort 1 hadde på papiret 3 av 9 som responderte inkludert 2 som fikk SD i uke 9 før de ble withdrawn og 2 som ikke fikk full dose (87 år gamle kvinnen og 73 år gamle mannen, ref Kol 2018).
Dr. Shoustari virket skuffet når han flere ganger nevnte at protokollene kun tillot 3 injeksoner. PR pasienten som ble fremvist grafisk hadde nok blitt til CR hvis han var i cohort 2.
La oss nå håpe at cohort 2 pasientene får fulle doser og ha i bakhodet at nærmeste konkurrent checkmate med sin doseeskalering gikk fra ORR 22% (lav dose) til 25%(høy dose).
Selv om selskapet referer til 25% ORR som godt nok, tipper jeg minst ORR 5/12 (41%) i cohort 2 og at CR kan forventes…
Må nævne, at jeg ser det for sandsynligt, at TRVX passerer NANO i 2020 (på kursen). Det er endvidere min opfattelse, at TRVX bliver opkøbt før NANO. Ejer begge aktier, men er 95% TRVX og 5% NANO.
Sælge TRVX @ 52,50 og købe NANO @ 5 blankt?