Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax (TRVX) Småprat

Næ, selge Trvx på 140,- kjøpe Nano på 4,50 :sunglasses::cowboy_hat_face:

1 Like

Selge på 5000, gutter!!

Er du virkelig seriøs @dri? Mener det blir for useriøst å slenge ut sånt. Greit å ha litt realisme. Følger gjerne på @aborum sitt bet og blir meget Happy om vi nærmer oss noe slikt.

2 Likes

Som vi snakket om tidligere, når snøballen godt begynner å rulle så er 52,50 bare ett tall på veien.:rocket:

5000 er isåfall etter mange omvendte splitter.

Moro å se at det er mye liv og bedre stemning i Targo tråden igjen! Får håpe det blir noen nyheter før årsskifte.

Er vel mange av de som er aksjonærer nå som er borte om vi nærmer oss 50-tallet.

2 Likes

Egentlig litt utrolig å tenke på… ca 50 nok tilsvarer en verdi på 3.5 mrd…

Replimune, et virus basert selskap som er en konkurrent til TRVX som også ligger litt etter, er idag priset til 3.5 mrd…

Skal viruset selges, må det selges dyrt!

4 Likes

Ja, enig i det. Tror allikevel veldig mange (kanskje meg selv inkludert fort kan få høydeskrekk).

Lykkes et selskap i denne bransjen på Oslo børs så kan vel det løfte mange av de andre selskapene opp også. Man slutter jo ikke å spille lotto selv om man har fått 1.premie en gang…

1 Like

Og Mirati er priset til ca 35mrd og de driver med KRAS vaksine som hos Targo er priset til 0,-.

1 Like

Jeg frykter, men håper jeg virkelig jeg tar feil, at til mandag og ukene fremover er vi tilbake i virkeligheten igjen, og at kursen subber mellom 4,8 og 5,2.

Det i seg selv er jo selvsagt latterlig, men det er den veien biotek-aksjene har gått siste to årene. Både NANO og TRVX lever i et konstant «når kommer neste emisjon»-regime, dataene som kommer preller fullstendig av.

Hvordan kan man utnytte den situasjonen? Selvsagt ved å laste innpå når mulighetene byr seg og når risk/ reward er ganske forlokkende. Jeg blir veldig overrasket når status for disse to skal gjøres opp i perioden herfra til 2023 dersom de som plukket aksjer i nåværende periode ikke har gjort tidenes kule.

I forhold til peers og transaksjoner som har gått de sist to årene er det 15 - 30 gangen opp fra dagens nivåer.

Og det fordi investorene på Oslo Børs frykter mer emisjoner enn de klarer å forstå av løpende verdiutvikling i pipene. Det er egentlig latterlig, men det blir ekstra latterlig på en positiv måte når aksjene til slutt selges :sunglasses::+1::ok_hand:

7 Likes

ØS, We now have treated more than 180 patients. And the trial – and the compound is now being tested in 4 ongoing clinical trials.

1 Like

Kan ikke annet enn å bemerke denne utrolige optimismen og urealistiske oppkjøpsummen som sammenlignes med Algeta.
For meg fremstår dette som siste krampetrekning som man typisk ser før veldig mange taper mye penger.
Så anbefaler folk om å kanskje undersøke hvorfor Targovax har falt som de har gjort og hvilken presset situasjon de nå befinner seg i.

1 Like

Og de har kun effektdata på 9 personer pdd?

Tror du ikke at alle her har snudd opp ned på hver eneste sten i Targovax’ historie?

1 Like

Ikke om man forestiller seg Algeta sum i nærliggende fremtid. Eller så har man muligens sett seg blind på de Stenene man liker, eller at man finner stener som ikke finnes?

Optimism about the drug stems partially from an earlier phase I trial in Finland involving various solid tumors and progressive disease that no longer responded to chemotherapy.

ONCOS-102 elicited a 40 percent disease stabilization rate across all tumor types in that trial. The study group included two mesothelioma patients who responded well. One of those patients showed a 47 percent reduction in tumor size.

Also in Finland, a compassionate-use program of ONCOS-102 that allowed access to the yet unapproved drug included 115 patients with various solid tumors such as mesothelioma. Because it was not a controlled study, there were no definitive conclusions, but Jaderberg reported patients exhibited good tolerance and clinical responses to the drug.

1 Like

Hva mener du er grunnen til at de har falt så mye da?

1 Like

Skulle gjerne skrevet det. Men det er ganske mye som er både gjort, prioritert og gått feil.
Mitt svar hadde blitt ganske så «baisete», så lar rett å slett vær å skrive det.
Men anbefaler uansett at folk spør seg om 2 ganger før de håper på oppkjøp og vanvittig kurseksplosjon her uten videre.
Kan selvfølgelig gå kraftig begge veier etter hva data på Mesotheliom indikerer.

3 Likes

Jeg vil gjerne høre hva du mener, baissete eller ei.

1 Like

Nærliggende framtid har det vel ikke vært snakk om. Det er sjelden vi snakker om Algeta summer, vi ligger vel rundt 52,50 -150.

En stor del av “skylden” må markedet ta, videre var det ikke lurt av ledelsen å legge ned TG to ganger og videre spre usikkerhet i forhold til hva de hadde informert Parker om.

Med dette er IKKE årsaker som gjør at selskapet går til grunne.

2 Likes