Bemærk at jeg kun solgte dele af posten ned … men markedet solgte resten; ergo, sentimentet er ikke overall grønt endnu og fra eget perspektiv vil jeg hellere øge mulighederne for at hjælpe (mig selv) ved at holde hånden under aktien, frem for at se en retailer sælge og investere i et andet papir … med andre ord, det er et spørgsmål om hvorvidt pengene går ud af papiret eller ej.
Invivo maste så masse om TRVX at jeg kom til å sjekke market cap på dem.
315 millioner…
Og de sitter med et onkolyttisk virus.
Tok inn TRVX igjen. Det blir som en opsjon. Finitt nedside, høyt brennbar oppside.
Du smigrer meg
Når vi alle vet at Targovax egentlig burde ha hentet penger hvert øyeblikk, finner jeg det underlig at noen ønsker å være med på å stoppe en kursoppgang fordi man selv ønsker å trade inn 2000 kroner i gevinst på nivåer rundt 5 kroner.
Er vi ikke alle tjent med at selskapsverdien øker mest mulig før avlesninger kommer og nye emisjon kan bli et utfall?
Hvis man sitter på 300 000 aksjer som stiger 2 kroner i verdi fordi vi / man velger å sitte i ro fremfor å tjene noen tusenlapper, så må jeg si at jeg ikke skjønner strategien.
Dette har ikke betydning for min del, jeg sitter her fordi jeg tror på et positivt utfall, men jeg tror det er ris til egen bak å flippe aksjer med 10 øres intervaller når ordreboken av kjøpere er så skrall om dagen. Jeg tror at dersom markedet så at aksjen gikk fra 5 til 6 kroner på slike gode biotek-dager som vi har nå, så vil det øke oppmerksomheten hos andre som er interessert i aksjen. Når man ser at aksjen fortsatt stanger i taket på 5-tallet uteblir interessen og argumentene for å sette emisjonen til et mest mulig gunstig nivå uteblir.
Dette er høyst subjektivt, vær gjerne uenig alle mann.
Noteret og tydeligvis underbygget af undertegnedes handelshistorik - ikke mange salgsordrer med aborums navn på og det kommer der heller ikke fremover, men det er ingen hemmelighed, at jeg har taget enkelte handler i perioder.
Hvorfor ellers dele dette på Shareville hvis man ikke ønsker transparens og troværdighed? Hvor kan man følge dine handler @TheObserver?
edit: ligger på 4,935 nu - aktuelt handler vi på 5,05
Rolig gutter, ta det på PM!
Ingen problemer; god stemning
Enig InVivo. Ellers er jeg helt på linje med Savepig her, mine hovedinvesteringer er i de to P’er, men har noen lodd i TRVX også, fordi det kan smelle inn en avtale/et oppkjøp her når man minst venter det.
Targovax ASA: Primary insider share purchase
eller en melding hehe
Jeg har ikke tenkt at det er særlig interessant at andre vet om hva jeg handler, men når det gjelder TRVX og NANO har jeg kun akkumulert det siste året, og kommer ikke til å selge en eneste aksje fordi det er 100 % longposter.
Alle andre må gjerne trade, men det er et faktum at er det noe virkelig Targovax sliter med om dagen så er det 5-tallet og en evig stampe her, til tross for gode indikasjoner og eksperter som mener at Oncos er bedre enn Soc.
Vi hjelper ikke selskapet med å selv være selgere på 5-tallet, det er vel mitt budskap. Jeg liker at du er transparent, men jeg synes det er leit at du er selger av papiret på 5-tallet når agendaen er å komme inn 10 øre lavere. Du trenger ikke å like mitt syn på det, og for din porteføljes del kan det sikkert være med på å øke verdiene over tid. Det kan ikke blande seg bort i, og det er selskapet som må bringe de store verdiene til bordet.
Du tager fejl; agendaen er ikke at komme ind 10 øre lavere … agendaen er at hjælpe, at den ikke falder under 4,90, da jeg var løbet tør for cash for nærværende. Ellers er jeg enig i dit perspektiv og dette bekræftes af undertegnedes transparente historik.
edit: ligger ikke på 5,50 med 55.000 stk
Ingunn Munch Lindvig, VP, Regulatory Affairs of Targovax and primary insider, has today, [28 November 2019](calendar:T2:28 November 2019), purchased 10,000 shares in Targovax ASA (the Company) at an average share price of NOK 5 per share. Following this transaction, Ingunn Munch Lindvig holds 10,000 shares and 27,000 share options in the Company.
Jeg blir selvfølgelig glad for innsidekjøp, men jeg ser også på det som ett signal om at det ikke kommer nyheter i nærmeste framtid, ihvertfall ikke fra selskapet selv…
Ja det tok jo veldig lang tid fra Equinor ledelsen handlet over en lav sko til de annonserte tilbakekjøpsprogrammet
Nå har vel ledelsen vært ganske så klare, senest ved Q3, at de forventer å kunne inngå avtaler og er i løpende dialog med BP om fremtidige studier skulle utfallene slå riktig vei. Jeg tror nok majoriteten av aksjonærene forventer svært hyggelige meldinger kommer det gode tall over nyttår fra første avlesning.
Jada, enig, etter nyttår er det duket for mye bra.
Hva er “karenstiden” for nyheter etter insidekjøp?
Det går vel hovedsakelig på informasjonen personen har tilgang til? Kanskje det ble gitt en frist for innsidekjøp internt som måtte gjennomføres før desember f.eks. da data er ventet de neste månedene.
https://www.oslobors.no/Oslo-Boers/Handel/Markedsovervaaking/Innsidehandel
Jeg har opplevd innsidekjøp i selskap jeg var ansatt i der viktige nyheter kom typ 3 dager etter meldingen.