Ja tok selv 6800 på 4.85 i dag.
Blir bra dette ila neste år
Ser du er aktiv i markedet idag også @aborum … er jo en grunn at kursen aldri får bikka 5’ern
Jaa, litt oppgitt og alle har lov trade såklart
Det er korrekt; frigiver midler i en afventende handel … og gør klar til at hjælpe med at holde hånden under aktien, hvis der kommer et større sell-off - præcis som tidligere.
Underbygger dette med købsordre på 27.775 stk @ 4,905 (øger gradvist og tager flere løse aktier ud af markedet).
Jeg kjenner ikke til denne funksjonen du viser til som viser handelslogg på medlemmer her inne, men det er virkelig et skudd for baugen hvis sterke longinvestorer trader aksjen på all time low nivåer hvis man selv tror potensialet er tidobling eller mer. Det blir ikke veldig troverdig i mine øyner skulle det være tilfelle, vi vet jo alle at det er blitt sagt at proppen i TRVX på 5 kroner skyldes navngitte investorer på topp 20 listen som absolutt skal ut. Hvis det viser seg å være oss langsiktige her inne blir jeg faktisk skuffet, hvis det er lov til å si det.
Alle håper vi vel på oppgang og når PHO, NANO og PCIB har lagt noen sterke dager bak seg, skjønner jeg frustrasjonen din @Chrysler300C
Tror uansett det beste er at andre “forklarer seg” om dette, det finnes forståelige grunner for ting som av og til synes uforståelig
Langsigtet er ikke uforeneligt med aktiv investor; er man transparent, er der ingen problemer og eget mål er at akkumulere jfr. markedets sentiment. TRVX er tilbage på 5,04 så ingen problemer …
du må såklart gjøre akkurat som du vil Abourm , ikke misfortså meg helt !
Men når det eeeendelig kommer en litt stor kjøpsordre på 30 K, som blir solgt ned på umiddelbart så vil jeg heller si at du bekrefter for markedet at det er 0 moment i aksjen , og at noen har mye som vil ut rundt 5 kr
Får håpe det snur snart uansett
OV are now ready to be allocated a primetime slot in cancer immunotherapy, either as solo artists or in combination with their fellow stars such as checkpoint inhibitors and ACTs. Stay tuned!
Oncolytic Viruses and Immune Checkpoint Inhibition: The Best of Both Worlds.
Bemærk at jeg kun solgte dele af posten ned … men markedet solgte resten; ergo, sentimentet er ikke overall grønt endnu og fra eget perspektiv vil jeg hellere øge mulighederne for at hjælpe (mig selv) ved at holde hånden under aktien, frem for at se en retailer sælge og investere i et andet papir … med andre ord, det er et spørgsmål om hvorvidt pengene går ud af papiret eller ej.
Invivo maste så masse om TRVX at jeg kom til å sjekke market cap på dem.
315 millioner…
Og de sitter med et onkolyttisk virus.
Tok inn TRVX igjen. Det blir som en opsjon. Finitt nedside, høyt brennbar oppside.
Du smigrer meg
Når vi alle vet at Targovax egentlig burde ha hentet penger hvert øyeblikk, finner jeg det underlig at noen ønsker å være med på å stoppe en kursoppgang fordi man selv ønsker å trade inn 2000 kroner i gevinst på nivåer rundt 5 kroner.
Er vi ikke alle tjent med at selskapsverdien øker mest mulig før avlesninger kommer og nye emisjon kan bli et utfall?
Hvis man sitter på 300 000 aksjer som stiger 2 kroner i verdi fordi vi / man velger å sitte i ro fremfor å tjene noen tusenlapper, så må jeg si at jeg ikke skjønner strategien.
Dette har ikke betydning for min del, jeg sitter her fordi jeg tror på et positivt utfall, men jeg tror det er ris til egen bak å flippe aksjer med 10 øres intervaller når ordreboken av kjøpere er så skrall om dagen. Jeg tror at dersom markedet så at aksjen gikk fra 5 til 6 kroner på slike gode biotek-dager som vi har nå, så vil det øke oppmerksomheten hos andre som er interessert i aksjen. Når man ser at aksjen fortsatt stanger i taket på 5-tallet uteblir interessen og argumentene for å sette emisjonen til et mest mulig gunstig nivå uteblir.
Dette er høyst subjektivt, vær gjerne uenig alle mann.
Noteret og tydeligvis underbygget af undertegnedes handelshistorik - ikke mange salgsordrer med aborums navn på og det kommer der heller ikke fremover, men det er ingen hemmelighed, at jeg har taget enkelte handler i perioder.
Hvorfor ellers dele dette på Shareville hvis man ikke ønsker transparens og troværdighed? Hvor kan man følge dine handler @TheObserver?
edit: ligger på 4,935 nu - aktuelt handler vi på 5,05
Rolig gutter, ta det på PM!
Ingen problemer; god stemning
Enig InVivo. Ellers er jeg helt på linje med Savepig her, mine hovedinvesteringer er i de to P’er, men har noen lodd i TRVX også, fordi det kan smelle inn en avtale/et oppkjøp her når man minst venter det.
Targovax ASA: Primary insider share purchase
eller en melding hehe
Jeg har ikke tenkt at det er særlig interessant at andre vet om hva jeg handler, men når det gjelder TRVX og NANO har jeg kun akkumulert det siste året, og kommer ikke til å selge en eneste aksje fordi det er 100 % longposter.
Alle andre må gjerne trade, men det er et faktum at er det noe virkelig Targovax sliter med om dagen så er det 5-tallet og en evig stampe her, til tross for gode indikasjoner og eksperter som mener at Oncos er bedre enn Soc.
Vi hjelper ikke selskapet med å selv være selgere på 5-tallet, det er vel mitt budskap. Jeg liker at du er transparent, men jeg synes det er leit at du er selger av papiret på 5-tallet når agendaen er å komme inn 10 øre lavere. Du trenger ikke å like mitt syn på det, og for din porteføljes del kan det sikkert være med på å øke verdiene over tid. Det kan ikke blande seg bort i, og det er selskapet som må bringe de store verdiene til bordet.