Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax (TRVX) Småprat

Du tager fejl; agendaen er ikke at komme ind 10 øre lavere … agendaen er at hjælpe, at den ikke falder under 4,90, da jeg var løbet tør for cash for nærværende. Ellers er jeg enig i dit perspektiv og dette bekræftes af undertegnedes transparente historik.

edit: ligger ikke på 5,50 med 55.000 stk :wink:

Ingunn Munch Lindvig, VP, Regulatory Affairs of Targovax and primary insider, has today, [28 November 2019](calendar:T2:28 November 2019), purchased 10,000 shares in Targovax ASA (the Company) at an average share price of NOK 5 per share. Following this transaction, Ingunn Munch Lindvig holds 10,000 shares and 27,000 share options in the Company.

3 Likes

Jeg blir selvfølgelig glad for innsidekjøp, men jeg ser også på det som ett signal om at det ikke kommer nyheter i nærmeste framtid, ihvertfall ikke fra selskapet selv…

1 Like

Ja det tok jo veldig lang tid fra Equinor ledelsen handlet over en lav sko til de annonserte tilbakekjøpsprogrammet :stuck_out_tongue:

1 Like

Nå har vel ledelsen vært ganske så klare, senest ved Q3, at de forventer å kunne inngå avtaler og er i løpende dialog med BP om fremtidige studier skulle utfallene slå riktig vei. Jeg tror nok majoriteten av aksjonærene forventer svært hyggelige meldinger kommer det gode tall over nyttår fra første avlesning.

1 Like

Jada, enig, etter nyttår er det duket for mye bra.
Hva er “karenstiden” for nyheter etter insidekjøp?

Det går vel hovedsakelig på informasjonen personen har tilgang til? Kanskje det ble gitt en frist for innsidekjøp internt som måtte gjennomføres før desember f.eks. da data er ventet de neste månedene.

1 Like

https://www.oslobors.no/Oslo-Boers/Handel/Markedsovervaaking/Innsidehandel

Jeg har opplevd innsidekjøp i selskap jeg var ansatt i der viktige nyheter kom typ 3 dager etter meldingen.

3 Likes

Vi er på overtid her, hva tenker du blir utfallet @TheObserver?

Uteblivende emi kan jo også være ett signal på at de er trygge på at de får inn penger fra annet hold?

“Oncolytic viruses have the potential to be transformational in oncology by directly causing tumor cell death, and also by delivering a potent payload in a targeted fashion that increases innate and adaptive immune system stimulation,”

“No pharmas want to miss out on the next complementary checkpoint inhibitor partner,” said Arthur Kuan, CEO of Cold Genesys Inc.

Early clinical readouts for next-generation oncolytic viruses are hinting at high efficacy when combined with checkpoint inhibitors, and pharmas are off to the races to find the best pairings.

@Whatsthat, jeg har valgt å stole på guidingen fra CFO og CEO om at emisjon ikke kommer før avlesningen i januar.
Det kan høres noe “uforsvarlig” ut i fra prinsippene styret skal styre etter, men jeg har tolket det som en avgjørelse som er godt forankret i at de forventer at avlesningen vil styrke caset og sørge for at finansiering enten kommer inn gjennom ny emisjon eller at de får pre-founding via partneravtale.

3 Likes

Ja, i tillegg har de hintet rimelig tydelig om at det er partnerdiskusjoner på gang.

Eller rettere sagt, MD sa at de snakker med en konkret aktør, men ville bare ikke si navnet på BP-selskapet;)

Så det blir partner så lenge betingelsene er ok, for både Targovax og BP. Hvis vi skal tro på CMO og CEO da.

1 Like

Hva eksakt er ordlyden de har gitt? Finnes transcripts eller noe?

Yess, jeg kopierte det inn i chatten i dag

Hva tenker du @Savepig, ganske rene ord for pengene, eller?

6 Likes

Ja, jeg leste transcript fra senest Q3, der er Soug ganske klar på hva de forventer ved gode avlesninger, selv om det ikke sies ved Q3 at de avventer emisjon til data er avlest. Det er sagt på et tidligere tidspunkt, men både CFO og CEO er rimelig konkrete på hvilke alternativer de har på hånden. Jeg har aldri hørt de så bullish og optimistiske som de var ved denne seansen.

4 Likes

Egentlig helt utrolig at den kommentaren til MD har passert i stillhet!

Og her har vi benchmark for virusavtaler, så dette er hva vi KANSKJE har i vente, alt mellom 10-400 millioner dollar. Selv nedre del av intervallet hadde hjulpet på for Targovax sin del.

Ganske hissig prising av prekliniske assets når vi ser hva biotek prises til her på berget.

3 Likes

Krysser fingrene for pre-founding via major corp som vi har spekulert i tidligere. Unngår de emi og får gode nyheter så vil det nok virkelig smelle. :slight_smile:

Om det derimot blir emi etter gode nyheter, så vil scenarioet ligne veldig sist gang de hentet penger og vi vet alle hvordan det gikk.

Blir spennende å se utfallet…

1 Like

Riktig, så jo høyere historisk kurs i forkant av emi, jo bedre :cowboy_hat_face: