Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax (TRVX) Småprat

11…

16 + 11 (+ 6 i indledende safety cohorte).

det er vel rimelig klart at kineserne følger med på hva som skjer med Immunotherapy

https://translate.google.no/translate?hl=no&sl=zh-CN&tl=no&u=http%3A%2F%2Fwww.zutiyu.com%2Fcontent%2F20191204%2F3905322.htm

2 Likes

image

9 Likes

Det er vel egentlig muligheter for partnere både i TG, Mesotheliom og Melanom ved Oncos 102, samt partner for de pre-kliniske virusene. Pre-kliniske oppkjøp i statene går jo for større summer enn den totale mcap på de norske børsnoterte biotek-selskapene omtrent. Sinnssykt spennende tider vi går i møte!

image

5 Likes

*Response still ongoing. Kan vi ende opp med 3 CR her?

8 Likes

Har dette blitt skrevet i tidligere presentasjoner?

Yes! Var dette jeg forsøkte spekulere i tidligere. Han ene med PR er nok blitt til CR (se case example fra presentasjonen linket over). Fryktig lite hudkreft igjen på pasienten.

La merke til at checkmate også fremhevet dette i deres presentasjon på
SITC.

3 Likes

Jeg har ikke registrert det ihvertfall. Må heller ikke glemme denne:

Her er en svulst på god vei mot å bli borte, men han har en annen svulst som vokser og blir derfor tatt ut. De hadde maks 3 injeksjoner i denne studien.

Og folk selger aksjer nå når alt løsner på 5 kroner!

6 Likes

Prøver å se litt tilbake på noen presentasjoner men kan ikke se at det har blitt presentert, dette endrer gamet en del :raising_hand_man:t4:

5 Likes

Helt enig!

Jeg synes også denne er interessant. Økning av cd8+ t-celler er jo det alle er ute etter. Men økning i seg selv trenger ikke nødvendigvis bety respons selv om det er viktig.

Uansett så hadde alle 9 pasientene lave nivåer ved start. Man ser ikke store forskjellene på økningen ved Oncos alene eller Oncos +2x Keytruda. Med andre ord så er det ikke tvil om at det er Oncos som utgjør effekten.

6 Likes

Det er jo decideret revolutionerende, hvis selskabet kan præstere 3 CR ud af 9 patienter … alene baseret på 25% dosering (1. cohorte vs. 2. cohorte). Jeg håber, der bliver adgang til en optagelse fra dagens præsentation da Wiklund formentligt tilføjer forklarer denne slide i klar tale (som altid).

Har selskabet fået kendskab til yderligere CR fra 1. cohorte? Er der kendskab til CR i 2. cohorte?

Norsk Bulls signalerer STAY LONG for TRVX
Our system’s recommendation today is to STAY LONG. The previous BUY signal was issued on 28.11.2019, 6 days ago, when the stock price was 5.0400. Since then TRVX.OL has risen by +9.13%.

4 Likes

Stemmer! :slight_smile: Han du referer til har 2 svulster som er nesten borte. Og det var jo maks 3 injeksjoner per pasient ikke per svulst. Så det er imponerende! :slight_smile:

5 Likes

Ja… hvis ikke, så har de baller av stål med tanke på pengebehov…

3 Likes

Kan selskabet præstere 33% CR så tænker jeg umiddelbart ikke, der er behov for at gøre andet end åbne et par ekstra konti i nationalbanken … negativ indlånsrente eller ej.

4 Likes

Det er nettopp det… PI vred seg nærmest i smerter når han sa at han kun fikk lov til å gi 3 injeksjoner…

4 Likes

Dette er gøy folkens!
Sitter og ser på the big short, hadde jeg hatt fri i morgen måtte jeg sett begge Wall Street filmene også :sweat_smile:
Om 33% CR stemmer så gosh, dette blir en bra jul!

6 Likes

Faen… kunne ikke dette kommet frem etter den 12.??? Blir noen aksjer i julegave til meg selv :smiley:

4 Likes

Er muligheter for et LBA imorgen. Blir kunngjort kl 1200 eller 1400 i US tror jeg.

Longshot, men det skal kunne være mulig rent teoretisk.

Har lært noen forkortelser som brukes men LBA var ny for meg og kanskje andre også.
Høres spennende ut …