Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax (TRVX) Småprat

Jeg skal også laste mer… men PHO må snart slutte å stige… selger ikke disse enda…

1 Like

Har Photocure gevinst som også skal over i Trvx.

Men da må bare Photocure slutte å stige…:wink:

2 Likes

Slap af … der bliver samlet seriøst op på 5,50 … lol altså, hvad fanden foregår der? er det MSI eller JPM, der for alvor har åbnet for guldskatten og besluttet sig for, at den skal videre op? :slight_smile:

… sælger 10.000 stk på 5,50
… ny købspost på 5,50
… sælger 10.000 stk på 5,50
… ny købspost på 5,50

osv. er jo bedre end en tur i biografen med fruen; tipper den går forbi 6,00 denne uge.

1 Like

Deilig da… i påvente av trvx raketten, så henger vi oss på pho kinaputten. :slight_smile:

Her er en småskala-test av trvx-raketten: https://www.youtube.com/watch?v=Q8Sv5y6iHUM

Har lige forsøgt at teste sælgersiden … kaninhullet går aktuelt til 26.405 aktier. Tipper dette er et endeligt sell-off og vi ser videre opgang i morgen.

Lukker 4,17% oppe på højeste volumen i 3 måneder. Gratulerer.

5 Likes

Rapporten:

Interessant!:
edison%20des%2019 :

6 Likes

Jeg noterer mig bl.a. følgende omkring mesothelioma:

According to the latest update, enrolment has completed and Targovax is on track
to report data in January 2020. There is a clear unmet need in this indication, given
the aggressive nature of the cancer and a lack of innovative treatment options. If
the data are positive data, ONCOS-102 could be positioned as a front-line
treatment with the potential for accelerated approval.

og videre:

The five-year survival rate is only around 8%. Surgery, radiation therapy and chemotherapy with cisplatin and pemetrexed are the main treatment options, as there are no novel drugs proven to be efficacious (aborum: yet)

Det eneste spørgsmål der nu mangler videre afklaring er, om udlæsningen til januar falder positivt ud. Her må man se på de data, selskabet tidligere har præsenteret og gøre sit hjemmearbejde; (n=31 . .)

Har selskabet så langt præsenteret dårlige eller svært gode data? :slight_smile:

8 Likes

Å lese kroppsspråk i forbindelse med kvartals-presentasjoner er ikke akkurat en eksakt vitenskap. Og jeg har ofte kritisert folk for å legge for mye i det. _

Men det lure smilet til Øystein, og blikkontakten mellom Øystein og Torbjørn er vanskelig å se bort i fra, noe stort er på gang!

Ref:

https://webtv.hegnar.no/presentation.php?webcastId=98164414

3 Likes

Timeline?:wink:

Forsåvidt helt enig, mange som har bommet på det før.

Men for meg holder det plenty at Targovax kan tilby BP en kort vei til å bli 1L behandling med CPI i en ODD indikasjon med 15k pasienter i EU og US.
Lykkes de med det er det en vanvittig oppside i Targovax, gitt en mcap på skarve 300 millioner.

Vanskelig å si (gjette?), men om en også tar med seg Mangus’ uttale om BP, så rett etter Mesoteliom utlesningen?

1 Like

Tenkte på blikkene jeg da!:smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts:

Ny Radium:

https://soundcloud.com/user-972208711/episode-104

Saa lenge Pho og Pcib stiger kan Trvx sove sin tornerosesövn, men saa helst at det ikke blir i 100 aar.

Og for de som kanskje ikke vet hva “Project Orion” var: https://www.youtube.com/watch?v=pBenHWEGozE&t=126s

Hvis Targovax lykkes med å gjøre CPI til 1L behandling i mesothelioma, hva vil da Oncos være verdt bare basert på denne indikasjonen?

Hvis vi tar utgangspunkt i 15k pasienter årlig, et salg på ca 700-800 000kr i EU og US per pasient i snitt, så får vi ca 10-11 milliarder i årlige salgsinntekter.

Tar man da og bruker tommelfingerregelen med 3 x peak sales som verdivurdering, så lander vi på røfflig 30 milliarder kroner!
Det er en ganske sprø summer for et biotek verdsatt til 330 millioner kroner. Og dette bare for EN indikasjon.

Når tror jeg aldri at Targovax når denne verdien, men det viser hvilke gode kort Soug&Jaderberg sitter med på hånden.
Så jeg synes ikke det blir feil å sammenligne med Algeta når vi snakker om verdi og oppside.

8 Likes

Jeg regner også med at om Targo holder seg sammen i ett selskap, at de vill ta opp igjen TG når de får råd til det. Da kan du nok legge til noen milliarder til.

Sist jeg sjekket Mirati i dag, hadde den gått opp 1% dvs lagt på seg 376 mill nok… :sweat_smile:

1 Like

Er det 15k som ikke responderer på CPI?

CPI gir ikke bedre OS eller PFS en chemo.

Oncos vipper dette i favør av CPI, det er den enkle historien

1 Like

Er det snakk om n 31 som er randomisert? Hvor mange er i kontrollarmen?