Tenkte på blikkene jeg da!
Saa lenge Pho og Pcib stiger kan Trvx sove sin tornerosesövn, men saa helst at det ikke blir i 100 aar.
Og for de som kanskje ikke vet hva “Project Orion” var: https://www.youtube.com/watch?v=pBenHWEGozE&t=126s
Hvis Targovax lykkes med å gjøre CPI til 1L behandling i mesothelioma, hva vil da Oncos være verdt bare basert på denne indikasjonen?
Hvis vi tar utgangspunkt i 15k pasienter årlig, et salg på ca 700-800 000kr i EU og US per pasient i snitt, så får vi ca 10-11 milliarder i årlige salgsinntekter.
Tar man da og bruker tommelfingerregelen med 3 x peak sales som verdivurdering, så lander vi på røfflig 30 milliarder kroner!
Det er en ganske sprø summer for et biotek verdsatt til 330 millioner kroner. Og dette bare for EN indikasjon.
Når tror jeg aldri at Targovax når denne verdien, men det viser hvilke gode kort Soug&Jaderberg sitter med på hånden.
Så jeg synes ikke det blir feil å sammenligne med Algeta når vi snakker om verdi og oppside.
Jeg regner også med at om Targo holder seg sammen i ett selskap, at de vill ta opp igjen TG når de får råd til det. Da kan du nok legge til noen milliarder til.
Sist jeg sjekket Mirati i dag, hadde den gått opp 1% dvs lagt på seg 376 mill nok…
Er det 15k som ikke responderer på CPI?
CPI gir ikke bedre OS eller PFS en chemo.
Oncos vipper dette i favør av CPI, det er den enkle historien
Er det snakk om n 31 som er randomisert? Hvor mange er i kontrollarmen?
11…
16 + 11 (+ 6 i indledende safety cohorte).
det er vel rimelig klart at kineserne følger med på hva som skjer med Immunotherapy
Det er vel egentlig muligheter for partnere både i TG, Mesotheliom og Melanom ved Oncos 102, samt partner for de pre-kliniske virusene. Pre-kliniske oppkjøp i statene går jo for større summer enn den totale mcap på de norske børsnoterte biotek-selskapene omtrent. Sinnssykt spennende tider vi går i møte!
Har dette blitt skrevet i tidligere presentasjoner?
Yes! Var dette jeg forsøkte spekulere i tidligere. Han ene med PR er nok blitt til CR (se case example fra presentasjonen linket over). Fryktig lite hudkreft igjen på pasienten.
La merke til at checkmate også fremhevet dette i deres presentasjon på
SITC.
Jeg har ikke registrert det ihvertfall. Må heller ikke glemme denne:
Her er en svulst på god vei mot å bli borte, men han har en annen svulst som vokser og blir derfor tatt ut. De hadde maks 3 injeksjoner i denne studien.
Og folk selger aksjer nå når alt løsner på 5 kroner!
Prøver å se litt tilbake på noen presentasjoner men kan ikke se at det har blitt presentert, dette endrer gamet en del
Helt enig!
Jeg synes også denne er interessant. Økning av cd8+ t-celler er jo det alle er ute etter. Men økning i seg selv trenger ikke nødvendigvis bety respons selv om det er viktig.
Uansett så hadde alle 9 pasientene lave nivåer ved start. Man ser ikke store forskjellene på økningen ved Oncos alene eller Oncos +2x Keytruda. Med andre ord så er det ikke tvil om at det er Oncos som utgjør effekten.