Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax (TRVX) Småprat

Noen som har tatt kontakt med selskapet i dag for å høre om man har "forstått"dette budskapet riktig?
Det skal vel noe til for at selskapet sender ut mld om at tidligere data ikke var “korrekte”, eller at “ny kunnskap viser at tidligere 2 pr har blitt til cr?” Det ligger vel ikke en åpning i tidligere meldinger om at vi vil komme tilbake til status dersom dette endres fra pr til cr?

Jeg har ikke, men som @Whatsthat påpekte for en stund siden så var det jo ikke mye igjen av svulsten på bildene til en av de med pr. Så blir ikke overasket om den blir helt borte på ihvertfall han vi så bilder av. Det var 2 svulster som var i ferd med å forsvinne på samme person.

Her må man vel tenke selv også … Ledelsen har ALDRI sagt TG er død , forum har sagt det …

Hvorfor legge ut poster med TG på ESMO ? :wink:

TG er klar for partner ! :slight_smile:

EDIt : Ja enig InVivo !

5 Likes

Jeg er ikke snauere enn at jeg tror det like gjerne kan gå mot oppkjøp som partner ved neste korsvei.

Marketcap er såpass lav at BP kan plukke opp hele greien for 2-3 milliarder, istedenfor å risikere å betale 3-4 ganger så mye hvis mesothelioma blir suksess.

Targovax har mer enn nok data som viser at konseptet funker, Oncos gjør kalde tumorer varme og pasienter mottakelig for CPI.

4 Likes

Kras er hot for tiden, samme med oncolytiske virus. Her har vi fase-2 kandidater klare for partnere. Samme med pre-kliniske virus. Allikevel er selskapet priset lavere en halvparten av Ultimovacs som enda ikke fullt rekruttert fase1.

Det er spyttet inn flere hundre millioner bare i TG. Usikker hvor mye penger som er spyttet inn i Oncos. Men det er nok passert milliarden til sammen og vell så det.

2 Likes

Vel, de har sagt at de slutter å bruke tid og penger på det fordi de ser Oncos som bedre ROI. Så endret de det til at de ser etter partner til TG, men ikke tar det videre selv. Jeg vil si at den første meldingen de kom med tidligere i år da beslutningen var tatt kan beskrives som “TG er død”, men at de har endret på det i senere kommunikasjon til at “TG er en mulighet vi er åpne for å ta videre gitt at andre betaler for det”

Forøvrig flott å se litt vind i Targo :slight_smile: Ser ut til at det blir litt hype her også kanskje, som jeg snakket om i tidligere post. Uansett er Targo å betegne som gruset til kursen i det minste ligger i 8-10kr-skiktet, og da ville jeg betegnet den som lav fortsatt. Og grunnen til det er risikoen de neste 2 mnd, men som sagt om man ser bort ifra den er både 10kr og 15kr mulig det.

1 Like

Jupp… teknisk sett så hadde pasienten med PR en svulst som ble CR og en ekstra svulst som ble PR. Blir vel de 3 injeksjonene ble vel fordelt likt på disse 2, så litt mer juice ville gjort susen innenfor disse 27 ukene.

2 Likes

Dette er så deilig! 8 måneder i ørkenvandring er over. Et julens mirakel?

2 Likes

Det er jo slik biotek fungerer. Små selskaper står for de første fasene og beviser at det ikke er alvorlige bivirkninger samt god nok effekt. Så tar andre over når de store og kostbare studiene starter.
Jeg har ihvertfall aldri tidligere hatt inntrykk av at Targovax skulle ta TG til markedet selv.

3 Likes

Les påstanden jeg besvarer her :slight_smile:

tja, sorry bruken av aldri … :stuck_out_tongue: men de har vel (aldri) sagt at de skal ta det til neste fase selv heller , det vil være altfor kostbart … ? :slight_smile:

Spørs litt hvor langt man går tilbake i tid. Uten å huske om de sa det eller ikke i 2017 så var det mulig da å få inn 300 millioner til et fase 3 studie da. Nå er det ikke mulig gjennom en emisjon, men om andre ønsker å stille med kapital og ta det videre selv er det nå hovedmulighetene. :slight_smile:

1 Like

Legge brakk, og legge død er det samme.
Sparke essensiell ekspertise og ikke bruke mer penger på det er det samme som å legge det dødt.

1 Like

Uansett er det Oncos i fokus neste 6mnd og om det går bra også fram i tid. Om TG blir noe eller ikke vil bare komme som en eventuell bonus/overraskelse.

1 Like

Når noe er lagt død så tror jeg mange tolker det som at det ikke er håp. Så det blir feil å si lagt død. Det blir det samme som cevira for Photocure. Man har investert nok og det er på tide at andre tar over. Plutselig har man en avtale.

3 Likes

Vi har vel sagt kaldtlager flere ganger også.
Og det var ikke så mange som ikke hadde forståelse for at de la det ned første gangen, det var denne dobble understrekelsen nesten ett år etterpå som var problemet.

addendum:

Ja også usikkerheten som oppstod rundt ett mulig Parker samarbeid som oppstod i kjølvannet av dette.

Det morsomme hadde jo vært om det hadde blitt noe av TG og at den kommunikasjonen også ble feil. :stuck_out_tongue:

Ja der er vi enige! Men det var noe de sa rett etter TG-resultater ble presentert. Mulig det var for å hindre at noen skulle spekulere i om det kom til å dukke opp en gigantisk emisjon i og med de var strålende fornøyd med tg-studien.

Men nok om det. Trenger ikke gå igjennom det en gang til. Det ser ihvertfall positivt ut fremover slik jeg ser det.

2 Likes

25% over onsdagens volumen … stiger på øget volumen; husk at det er ganske naturligt med en mindre konsolidering før videre stigning.

1 Like

Der gikk de 50K på 6.30 også, men roboten på 6.29 reloadet salgskanonen, men ble tatt ut med en gang. Det er sterkt :sunglasses:

4 Likes