63 K i ett jafs Sterkt !
Noen som var sultne på targo aksjer, dette mønsteret har jeg ikke sett på en stund… opp 18% på en dag er en stund siden
Er vel en fare for at vi skal litt ned etterhvert også da. Er vel sjelden 18% oppgang forsvares dagen etter om det ikke et kommet noen nyheter.
Men det er uansett greit at aksjer omsettes på dette intervallet, har jo blitt mørbanket de siste mnd
Ja, og viser “risikoen” som ligger i trade farma-aksjer på bunnivåer, med mindre trading overall er det man er inne for, da får man innse at de tusenlappene man tjener fra tid til annen blir som små daimes å regne i forhold til når det skyter fart.
Mange tradere som står igjen på perrongen i både NANO, PCIB og endelig TRVX, men PHO-aksjonærene fikk en rett i fanget i dag!! Tro om Spettet Jr kom seg ut i går før Norne-analysen ble kjent…
Artig
Mon tro det er PCIB/PHO gevinsten som havnet i trvx og nano idag
Tipper kursen legger seg på 7-8 frem til mesothelioma data.
Melder de partner, går den 100-150% opp fra der igjen. kanskje mer, men det beror på avtalen.
PCIB holder jo fortsatt koken den, så jeg vil tro det er primært en understanding av at både NANO og TRVX har en vanvittig oppside, og at man den siste uken ser at farma KAN være interessant å eie, etter to år med fullstendig fravær av selvtillit innen norske farmaaksjer.
Jeg kjenner mange store karer som liker å investere bredt, men ingen av de har rørt farma mens jeg på min side har akkumulert bare mer og mer. Nå hører jeg disse begynner å snakke om sektoren igjen også, og når alle er kraftig undervektet en så potent sektor og den begynner å løsne på seg, så skjer ting fort. At man i løpet av 2020 også har en spennende newsflow gjør risk / reward mer attraktiv enn den var i 2018 og 2019 for begge disse.
Spennende å se om vi kan avslutte dagen på dagens høyeste eller i alle fall nært
Ja, det vil være et trendskifte. Siste ukene har den alltid blitt dumpet mot slutten da det ikke har vært volum til å ta i mot.
Må tre år tilbake i tid ja, tror ikke de var fornøyd de som hoppet av tidlig i ferden da
Volumet er ganske bra idag, blir litt overrasket om det kommer en kjempedump
på 3.plass over volum etter emisjonen . meget fint !
Nå som det først skjer en opptur i Targo vil vel target være over 10-tallet?
Ja, var jo der den var sist før det raknet
Ja det jeg tenker. Siden jeg har vært mye i Targo og fulgt med er det det som “føles” riktig som midlertidig topp. Men tenker alltid litt annerledes når jeg er utenfor og inne i aksjen. Er utenfor nå, men herfra ser det ut som det jeg ville hatt som midlertidig kursmål ihvertfall. Men det er jo så kort til resultatene nå at man like gjerne kan vente på det hvis man først er inne.
Först nyheter.
Emisjon
Dipp
Kursen var oppe i 35 kroner i 2015 og 32 i 2017 kun basert på TG. Nå vet vi at både Oncos og TG har levert gode resultater.
Mesteparten av pengene er hentet inn på 20 og 25 kroner.
Nyheter
Partneravtale
Eksplosjon