Må tre år tilbake i tid ja, tror ikke de var fornøyd de som hoppet av tidlig i ferden da
Volumet er ganske bra idag, blir litt overrasket om det kommer en kjempedump
på 3.plass over volum etter emisjonen . meget fint !
Nå som det først skjer en opptur i Targo vil vel target være over 10-tallet?
Ja, var jo der den var sist før det raknet
Ja det jeg tenker. Siden jeg har vært mye i Targo og fulgt med er det det som “føles” riktig som midlertidig topp. Men tenker alltid litt annerledes når jeg er utenfor og inne i aksjen. Er utenfor nå, men herfra ser det ut som det jeg ville hatt som midlertidig kursmål ihvertfall. Men det er jo så kort til resultatene nå at man like gjerne kan vente på det hvis man først er inne.
Först nyheter.
Emisjon
Dipp
Kursen var oppe i 35 kroner i 2015 og 32 i 2017 kun basert på TG. Nå vet vi at både Oncos og TG har levert gode resultater.
Mesteparten av pengene er hentet inn på 20 og 25 kroner.
Nyheter
Partneravtale
Eksplosjon
Har den ikke dippet nok? Lukter reprising herfra
ca 400mill i MCAP nå da wuuhuuu
Skremmende likt dagene før emisjonen dette… Blir rasforbanna om det kommer en emi nå…
Gøy dette, og nå ligger jo Mirati å vipper rundt 4000 mil$, og det er jo min plan at vi skal dit
Håper vi også får endel utenlandsk interesse inn etterhvert, og ikke bare Aborum
Du er sikker på at du ikke blir RASforbanna?
Blir nok nyheter før pengebehovet blir løst… ingen nyheter meldt siden sommer…
Soug har jo sagt at eventuelle partnere ønsker bekreftelse på tidligere data.
Tror det var derfor emien tidligere i år kom. Det var for å klare å holde ut til disse data-avlseningene kom uansett om det så kom et blodbad på børsene.
Næææ - der kommer mere fra Danmark (udlandet) for at støtte op omkring TRVX - men mere korrekt, helt enkelt fordi tiden hvor vi ser en reprisning nu er begyndt sine første spæde skridt opad.
Ingen tvivl i mit sind om ar resultaterne der lanceres til januar (februar) af ledelses anses så tilpas gode, at en emission kan gøres på et fornuftigt niveau, hvis dette skulle vise sig nødvendig i fald der opnås partneraftale
Jeg tror personligt selv at en partneraftale i første omgang er så tæt på, at det vil afspejle sig i kursen i løbet af H1 2020, men uden så stor upfront betaling - at TRVX derfor laver en emission, dog til en noget anderledes kurs en den nuværende, bla for at stå stærkere i tiden fremover
Så herfra øget med 15000 stk (snit 5.66) - så rimelig heldig i dag med købet…
TRVX er helt klart undervurderet, TG er IKKE ude men lagt til side af det nødvendige onde, mangel på likvider, og der er tegn i sol og måne på gode onco resultater i starten af 2020
Var det (indsæt tilfældig baissende trader) der forsøgte at lægge en dæmper på opturen i går ved at sælge utallige poster @ 5,50?
… det er bare gas, ingen grund til panik; der må være plads at prikke lidt til hinanden efter 25% stigning den sidste uge … på den anden side, hvis man har smidt sin samlede position på 5,50 og aktien fortsætter gennem 6,00 på største volumen de sidste mange måneder, da må man være en anelse bitter, måske endda virkelig bitter.
Jeg skal ikke være den, der peger fingre, da jeg som bekendt i et øjebliks stupiditet solgte tradingpuljen på 5,00 for bare et par dage siden. Dette har aktuelt kostet mig 1,30 NOK pr. aktie i puljen og understreger endnu engang, at trods muligheder ved swing trades, så bliver man ofte kørt fuldstændigt over (læs: decimeret), når markedet for alvor rykker og man i trods nægter at samle op til højere kurser.
Dette har @TheObserver også været flink til at påpege.
De seneste dages stigninger er sket på svært stærk (og øgende) volumen.
- Mandag … 243.565 aktier
- Tirsdag … 381.189 aktier (56,5% stigning)
- Onsdag … 416.086 aktier (9,6% stigning)
- Torsdag … 862.440 aktier (107,3% stigning)
Bemærk at dagens handel ligger 354,1% over mandagens volumen; en ganske unormal situation og sandsynligvis et resultat af flere faktorer, udlandet formentligt har taget sin andel. Flere institutionelle aktører har beviseligt benyttet sig af venteperioden til at akkumulere ca. 10 - 15.000 stk pr. uge, hvér uge, hvér måned og ligger allerede tungt på aktionærlisten.
Uanset morgendagens udfald vil jeg gerne gratulere os alle (langsigtede aktionærer som andre) med de seneste stærke handelsdage.
Er vel endel PCIB og PHO-gevinst som er kommet inn hit etter sikring i de andre papirene. Men Biotek generelt er uansett tilført endel midler, så får vi håpe det er kommet for å bli (eller øke videre).
JP Morgan, Morgan Stanley m.fl har dukket opp på listene i flere av norske biotek i det siste, så kan håpe at det er utenlandske penger som har oppdaget den tragisk lave MCAPen på de norske biotekene, og går inn for å plukke disse før de viser altfor mye av verdien sin.