Har den ikke dippet nok? Lukter reprising herfra
ca 400mill i MCAP nå da wuuhuuu
Skremmende likt dagene før emisjonen dette… Blir rasforbanna om det kommer en emi nå…
Gøy dette, og nå ligger jo Mirati å vipper rundt 4000 mil$, og det er jo min plan at vi skal dit
Håper vi også får endel utenlandsk interesse inn etterhvert, og ikke bare Aborum
Du er sikker på at du ikke blir RASforbanna?
Blir nok nyheter før pengebehovet blir løst… ingen nyheter meldt siden sommer…
Soug har jo sagt at eventuelle partnere ønsker bekreftelse på tidligere data.
Tror det var derfor emien tidligere i år kom. Det var for å klare å holde ut til disse data-avlseningene kom uansett om det så kom et blodbad på børsene.
Næææ - der kommer mere fra Danmark (udlandet) for at støtte op omkring TRVX - men mere korrekt, helt enkelt fordi tiden hvor vi ser en reprisning nu er begyndt sine første spæde skridt opad.
Ingen tvivl i mit sind om ar resultaterne der lanceres til januar (februar) af ledelses anses så tilpas gode, at en emission kan gøres på et fornuftigt niveau, hvis dette skulle vise sig nødvendig i fald der opnås partneraftale
Jeg tror personligt selv at en partneraftale i første omgang er så tæt på, at det vil afspejle sig i kursen i løbet af H1 2020, men uden så stor upfront betaling - at TRVX derfor laver en emission, dog til en noget anderledes kurs en den nuværende, bla for at stå stærkere i tiden fremover
Så herfra øget med 15000 stk (snit 5.66) - så rimelig heldig i dag med købet…
TRVX er helt klart undervurderet, TG er IKKE ude men lagt til side af det nødvendige onde, mangel på likvider, og der er tegn i sol og måne på gode onco resultater i starten af 2020
Var det (indsæt tilfældig baissende trader) der forsøgte at lægge en dæmper på opturen i går ved at sælge utallige poster @ 5,50?
… det er bare gas, ingen grund til panik; der må være plads at prikke lidt til hinanden efter 25% stigning den sidste uge … på den anden side, hvis man har smidt sin samlede position på 5,50 og aktien fortsætter gennem 6,00 på største volumen de sidste mange måneder, da må man være en anelse bitter, måske endda virkelig bitter.
Jeg skal ikke være den, der peger fingre, da jeg som bekendt i et øjebliks stupiditet solgte tradingpuljen på 5,00 for bare et par dage siden. Dette har aktuelt kostet mig 1,30 NOK pr. aktie i puljen og understreger endnu engang, at trods muligheder ved swing trades, så bliver man ofte kørt fuldstændigt over (læs: decimeret), når markedet for alvor rykker og man i trods nægter at samle op til højere kurser.
Dette har @TheObserver også været flink til at påpege.
De seneste dages stigninger er sket på svært stærk (og øgende) volumen.
- Mandag … 243.565 aktier
- Tirsdag … 381.189 aktier (56,5% stigning)
- Onsdag … 416.086 aktier (9,6% stigning)
- Torsdag … 862.440 aktier (107,3% stigning)
Bemærk at dagens handel ligger 354,1% over mandagens volumen; en ganske unormal situation og sandsynligvis et resultat af flere faktorer, udlandet formentligt har taget sin andel. Flere institutionelle aktører har beviseligt benyttet sig af venteperioden til at akkumulere ca. 10 - 15.000 stk pr. uge, hvér uge, hvér måned og ligger allerede tungt på aktionærlisten.
Uanset morgendagens udfald vil jeg gerne gratulere os alle (langsigtede aktionærer som andre) med de seneste stærke handelsdage.
Er vel endel PCIB og PHO-gevinst som er kommet inn hit etter sikring i de andre papirene. Men Biotek generelt er uansett tilført endel midler, så får vi håpe det er kommet for å bli (eller øke videre).
JP Morgan, Morgan Stanley m.fl har dukket opp på listene i flere av norske biotek i det siste, så kan håpe at det er utenlandske penger som har oppdaget den tragisk lave MCAPen på de norske biotekene, og går inn for å plukke disse før de viser altfor mye av verdien sin.
Godt å se at tolmodighet lønner seg👍 Har vært bekymret for investeringene jeg har gjort i Targovax flere ganger de siste årene! Samtidig når aksjen har vært gruset, og fortsatt er lav, så har det bydd seg en enorm mulighet til å skaffe meg et betydelig antall aksjer. Etter Q2 presentasjonen i år, har jeg følt meg trygg på at dette blir jævlig bra!
Både q2 og q3, og data fra melanoma, og uttalelser fra Soug, Jaderberg og PI Dr Shoutshari har løftet troen min på Targovax betraktelig!
Jeg hadde lenge avskrevet Targovax, men etter å tatt en nøye gjennomgang de siste månedene, så oppdaget jeg at selskapet var totalt misforstått og feilpriset kontra andre norske biotek.
Jeg mener at fair value er mellom 800-1000 millioner kroner sper i dag. Hva den blir om vi får partner på bordet, jeg tipper alt fra 1,5 til 3 milliarder kroner.
Selv om jeg er langsiktig så er det fristende å prøve seg på trades når kursen drar så mye oppover som i dag. Sjelden den går så mye opp uten at den går ned for å hente seg inn igjen. Gikk bra i dag og fikk kjøpt flere aksjer uten å putte inn mer penger. Frykter litt for morgendagen at vi skal ned mot 5,50 igjen. Tipper det var flere her inne som også prøvde på litt swingtrades.
Uansett er det deilig å se litt liv i aksjen og på forumet etter en lang dødperiode.
Altså omtrent samme sum som er investert opp igjennom årene?
Jeg mener med så gode resultater så burde fair value være høyere enn antall kroner som er spyttet inn i selskapet.
Edison tar heller ikke med peritoneal (ODD) og prostata sponsorstudiene av en eller annen merkelig grunn. Det ligger også masse verdier i TG. Edison priset jo Tg01 og tg02 høyere enn oncos melanom og mesotheliom (ODD) tidligere.
Masse potensiale her!
Vi for håpe at de langsiktige som har deltatt i emisjoner i trvx på 20 og 25 kroner pr aksje også tjener mye penger omsider
Fair value skal naturligvis ses i forhold til det salgsløft, ONCOS giver en producent af CPI (fx. Keytruda). Svaret her er selvsagt, at en salgspris på 1.000 mio NOK (tilsvarende kurs 15,00) er decideret useriøst.
Det bliver med garanti ikke til med stemmer fra HealthCap vedr. salg på 15,00 NOK / aktie og jeg tænker, de fleste tungere long investorer også finder det helt uacceptabelt at sælge på dét niveau, når potentialet er til langt mere.
Man må spørge sig selv, hvem der sidder med i noget af det mest risikable af alle investeringer, for blot at have taget ørkenvandringer, emissioner og øvrige udfordringer uden afkast qua salg på GA niveau.
Når først BP for alvor melder sig, bekræftes selskabet på flere afgørende punkter for en gunstig forhandlingssituation:
- Man har BPs opmærksomhed og er nu bevidst om, at porteføljen besidder væsentlig værdi.
- Man har etableret svært stærke kliniske resultater, der tilsiger at BP står til at bevare (eller endda øge) salget af en CPI … svært profitable behandlinger med øget tilstedeværelse i markedet qua større behandlingsflade på flere indikationer.
- Man tilbyder en genetisk modulær platform der har potentialet til at samle CPI og virus i et enkelt og simpelt behandlingsregime.
- Glem ikke TG platformen og markedets fokus på RAS …
Jeg tænker, at man som minimum sammenligner sig med de øvrige selskaber, der er blevet solgt i den senere tid med den forskel, at man tillægger en faktor/gearing grundet selskabets beviseligt stærkere kliniske data.
Jeg har denne aften haft en konstruktiv snak med fruen omkring exitstrategi (læs: når selskabet bliver solgt) og vil i morgen dele mine tanker omkring den vej, jeg ser markedet tage i den kommende periode.
Alt for egen regning naturligvis.
Din exit fra aksjen? Utdyp.
Han deler det i morgen.
Jeg går ingen vegne; exitstrategi skal læses som det tidspunkt, hvor selskabet bliver taget af børsen af BP. Som aktionær skal man jo altid sikre sig en strategi omkring indgang og udgang, hvor de fleste aktionærer primært spekulerer over indgang … men der kom en række interessante betragtninger på baggrund af de seneste dagens handel, som jeg mener kan have interesse for andre.
Nej, sidder roligt med og har fruens velsignelse … uagtet den mindre hjerneblødning i markedet tidligere på ugen.
Så det etter jeg postet - ble bare lettere sjokkert av at «sjuende far i huset» skulle ha en exit-strategi før noe eventuelt stort skulle skje