Alle som investerer i aksjer burde ha en exit strategi. Det være seg en SL, en kurs man selger seg ut på eller hvilket bud fra BP man er villig til å akseptere.
Har lagt denne ut tidligere.
Snittet er vel 1,5 mrd$-ish om en trekker fra Celgen (jeg har ikke regnet på det )
Det tilsvarer vel ca 217 kr pr. aksje i Targo, ett tall jeg er godt fornøyd med
Enig. Korttenkt kommentar med et par bayer innabords
Akk så feil kan en ta…
Nå har jeg regnet sammen og snittet er 2,67 mrd$ noe som ville gi en Targo kurs på 387 kr pr. aksje.
Da har jeg ikke regnet med giga handlene med Celgen på 74 mrd$ og AGN på 63 mrd$.
Er det noen deals med onkolytiske virus?
Det er vel mer relevant
Kan MJ gjøre oss rike ?
Dr. Magnus Jäderberg, CMO of Targovax, said: “It is promising to see this level of clinical responses after only three ONCOS-102 injections, including a complete response, which is rare in this heavily pre-treated patient population.”
Fra linken din Ramsess
Bristol-Myers Squibb followed up this approval, by entering a partnership in 2016 with PsiOxus involving its lead asset Adenovirus, which was in phase 1. The transaction involved a $50 million payment up front, with up to $886 million in milestone payments and royalties at stake. The first milestone payment was earned the following year…
Merck acquired the virus-based cancer drug firm Viralytics for $394 million at a premium price of 160% to the average stock price over the previous month.
For al del det er pene summer, men ikke helt i klassen du nevnte i tidligere innlegg.
Jeg tar 300 millioner$ any day
Når jeg sa fair value, så tenkte jeg pdd.
For jeg er helt enig med deg, her må man se hva Targovax kan tilby BP.
Per nå er mesothelioma og perotenial to indikasjoner hvor CPI ikke er i bruk.
Hvis Oncos klarer å gjøre dette til CPI indikasjoner, da snakker vi fort om en verdi på mellom 10-40 milliarder.
Men som Zappa er inne, jeg tror aldri vi ser sånne summer. Targovax trenger cash og BP trenger Oncos. Har blir det en partneravtale og BP sikrer seg innflytelse i Targovax slik at de kan ta over selskapet for en «rimelig» penge ved suksess.
Sier ikke nei takk til 50 millioner dollar i upfront og 1 milliard dollar i milestones!
Så vi kan lett regne inn 1000-3000% oppside i aksjen fra dagens nivå.
Og igjen, vi kan fortsatt også få penger for TG
Soug har jo gjort gode avtaler før. Når han var med på å selge Algeta for 17,6 milliarder. En medisin til personer hvor prostatakreft hadde spredd seg til skjellettet og forlenger livet til disse i snitt med 3,6 måneder.
Oncos som nå har gjort personer som har prøvd alt uten at noe virker kreftfrie. Som i tillegg ser ut til å kunne brukes i flere indikasjoner + en plattform for RAS-mutasjoner = burde jo være verdt noen kroner…
Er det mandagene topp 20 lista er tilgjengelig, oppdatert fra onsdagen i forveien?
Inkludert onsdagens handel ja.
Glemte selgerne å sette på vekkerklokken i går?
Jeg tipper vi kommer til at se en rolig køberside, der stille og roligt lader sælgersiden bygge sig op på det aktuelle niveau omkring 5,60 - 5,65 … hvorefter købersiden vil tage et par store ordrer for at samle mest muligt op til laveste pris.
Uanset vil det være stærkt, hvis aktien kan holde nuværende niveau efter dagens handel.
6,50-6,60?
Går gjerne inn med litt her, men frykter snarlig emisjon. Hva tenker dere?
Les deg opp;)
Ledelsen guider først potentiel emission efter udlæsning af mesothelioma der er guidet til januar, 2020. Med **potentiel’’ emission, da er det selvsagt muligt at BP træder til med partneraftale og videre finansiering, hvilket fundamentalt vil ændre selskabets økonomiske situation … og dermed også markedets prissætning af aktien.