Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax (TRVX) Småprat

Har mer troen på en partner enn emisjon på disse nivåene

Ligger 22k på 6,75

Blir ikke mye penger å tjene for “swingtraderne” her gitt, de misser bare oppgangen :laughing:

2 Likes

Vi burde hatt en Poll… hvordan finansieres trvx videre… emisjon,partneravtale eller noe annet :wink:

3 Likes

it’s funny because it’s true … test af 7,00 or bust :wink:

1 Like

Mange tekniske indikatorer peker oppover nå:

• Brudd ut av 3 -årig lang fallende trend
  • Brudd opp gjennom 200 dagers glidende snitt (ca 6 kr)
  • Brudd på lang fallende topplinje i RSI-chartet
  • Oppgangen har kommet på sterkt økende volum

Triangelformasjonen indikerer i første omgang opp til ca 8 kr ( underkant). Tror vi havner der før meldinger kommer i januar.

5 Likes

Tror ikke en partneravtale i dag (Januar)vil være noen fordel for Targovax - det vil neppe gjenspeile de virkelige verdiene som kan ligge i dette selskapet.

Noen som ikke vil at den skal over 7 i alle fall

Leser alt om nano og pcib. Har rett og slett ikke hatt tid til targo. Derfor et velment spørsmål. Har allikevel forståelse for at du ikke vil/gidder svare.

Jeg tror det er flere som VIL at den skal over 7 enn de som eventuelt ikke vil…

Denne smeller glatt gjennom 7-tallet med de volumene vi ser nå.

Husk disiplin folkens, ingen som har solgt de siste tre dagene har kommet seg inn lavere enn hva de solgte på. Hva sier det? Sitt i ro :sunglasses:

7 Likes

Ganske bra volum med tanke på at børsen bare har vært åpen i 32 minutter

1 Like

Sælgersiden bygger sig op under 7,00 … præcis hvad de institutionelle tradere ønsker; store blokke kan samles op u. brug af deodarant. Vi har nået ca. 50% af torsdagens volumen på 34 minutter :slight_smile:

Hei @Intendanten Det er defInitivt lov å spørre! Emisjon eller partner er (etter min mening) garantert i q1. Det jeg liker med Targovax nå er at innen Jan vil vi vite om dette er liv laga. Er read out dårlig er det bare å ta løkka over hode, er den god har vi stor oppside. Ja vi har melanom i midten av neste år men jeg tror dette blir avgjort i Jan. Dette er er bet😁

Du trenger bare lese 3 slides, så skjønner du potensialet her, og husk at macp er latterlig lav.

Skal hjelpe litt på vei

Targovax er et billig selskap med en ‘‘must have’’ teknologi for BP med CPI i porteføljen.

9 Likes

Få tatt den lille sperren på 6,82 nå så er det gull

1 Like

Takker. Skal se over dette👍

2 Likes

Anbefaler også at se den seneste Q2 og Q3 rapport fra selskabet, da ledelsen løfter sløret for stor interesse fra BP … og særligt vores CMO, Magnus Jaderberg, er flink til at dele ud af guldæggene fra kurven.

3 Likes

Muligt man kan signalere til spærren, at der skal sælges på lavere niveuer … så man kan få napp … og haps, så var der napp

1 Like

Både nano og trvx er opp i dag, med nesten samme omsetning, tror det er et lite race på gang

43k på 7,00 noen som har lyst å spise den?