Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax (TRVX) Småprat

Sælgersiden bygger sig op under 7,00 … præcis hvad de institutionelle tradere ønsker; store blokke kan samles op u. brug af deodarant. Vi har nået ca. 50% af torsdagens volumen på 34 minutter :slight_smile:

Hei @Intendanten Det er defInitivt lov å spørre! Emisjon eller partner er (etter min mening) garantert i q1. Det jeg liker med Targovax nå er at innen Jan vil vi vite om dette er liv laga. Er read out dårlig er det bare å ta løkka over hode, er den god har vi stor oppside. Ja vi har melanom i midten av neste år men jeg tror dette blir avgjort i Jan. Dette er er bet😁

Du trenger bare lese 3 slides, så skjønner du potensialet her, og husk at macp er latterlig lav.

Skal hjelpe litt på vei

Targovax er et billig selskap med en ‘‘must have’’ teknologi for BP med CPI i porteføljen.

9 Likes

Få tatt den lille sperren på 6,82 nå så er det gull

1 Like

Takker. Skal se over dette👍

2 Likes

Anbefaler også at se den seneste Q2 og Q3 rapport fra selskabet, da ledelsen løfter sløret for stor interesse fra BP … og særligt vores CMO, Magnus Jaderberg, er flink til at dele ud af guldæggene fra kurven.

3 Likes

Muligt man kan signalere til spærren, at der skal sælges på lavere niveuer … så man kan få napp … og haps, så var der napp

1 Like

Både nano og trvx er opp i dag, med nesten samme omsetning, tror det er et lite race på gang

43k på 7,00 noen som har lyst å spise den?

Travel dag idag, men det var deilig å logge seg på for å sjekke kursen :heart_eyes::rocket::rocket::rocket::rocket:

Måtte tage et ekstra stykke jordbærtærte i går aftes sammen med fruen, men forsøger lige at tælle de tomme flasker … muligt det kan dække den patetiske udgift :wink:

2 Likes

I tillegg:

4 Likes

“Jeg hedder Øystein Soug og jeg godkender denne jordbærtærte”

(reprise fra tidligere)

7 Likes

Det er lov med litt tærte siden det er fredag :wink:

1 Like

Går den gennem 7,00 har vi tangeret gårsdagens volumen på 862.440 aktier … efter godt en times handel; sjældent imponerende handelsmønster.

edit: nu 60.000 stk over gårsdagens handel …

4 Likes

HOD 7,05 :innocent:

Edit: 7,15, kan bli fomo nå

1 Like

3 Likes

Veldig bra omsetning på 1t 15min!

2 Likes

jaja, rakk ikke toget (ihvertfall ikke med volumet eg ville ha ;))

Gratulere med noen fine dager :partying_face:

1 Like

Skal Targovax omsider få betalt for melanoma-dataene sine?

2 Likes