Jeg er klar jeg, har mer enn tre ganger så mange aksjer i Trvx enn PCIB😊.
Biotek ️:heart_eyes:
Moro det da, du får mye blå tall nå da!
Unner alle å tjene da, bare moro å se at folk her får skikkelig oppgang ala Funcom, Pcib etc- MEN, det er et men: NÅ er det på tide i Targovax og Nano også
Fylte på igår. Håper på grønne tall nå.
Detta var meget sterkt 4/4 er som dere sier 100%
Får se hvordan Oslo Børs reagerer på dette , om det blir ett sell on news eller hva det blir !
Men snart må det vekke interesse hos større aktører , som handler mer enn en gårsdagens omsetning i slengen kanskje
enda mer derisket , enda mer mer solid selskap !! Dette blir ett sykt bra år !!
Er ikke på tanken om å selge idag , men andre er nok glad for 10%
Her går vi får rakettferd
La gjerne folk selge på news hvis de vil
Jeg har et snitt på 17,02, selger noe når den bikker 50 kr ca.
Har god tålmodighet, vært all in i Nano siden i fjor vår
(Før jeg kjøpte litt Trvx før jul da )
ja jeg er enig … har snitt på 17,6 vel og skal ha mer enn de første 30-50% for og si det sånn!
targovax har vist at ONCOS-102 virker nå !! Kan ikke bli bedre Detta kan bli stort som F …
Når keytruda sine non responders har blitt til responders, så kan det ikke være etisk å ikke gi oncos til pasientene som ikke responderer på nåværende medisin. Husk Keytrudas pembrolizumab er allerede godkjent og oncos gjør denne mye mer effektiv.
Satser på å kjøpe mer i dag uansett.
Solgte siste gang på 29,50 og den gang var nyhetene mindre betydningsfulle enn dagens melding slik jeg ser det.
Sist den “løsnet” så ble jo kursen doblet på kort tid med oppgang over flere dager, slik at om jeg kjøper på stigende og høyere kurser enn min nåværende beholdning kjøpt i desember bryr jeg meg mindre om i dette perspektivet.
Løsner den nå så vil det sannsynligvis ut fra tidligere mønster bety mange “blå” dager fremover nå, og om den ikke skulle stige kraftig nå så er min tro på caset styrket etter meldingen og re prising vil komme senere.
Om markedet velger å re prise denne nå så ser jeg liten grunn til at den ikke skal opp mot 30 tallet slik vi også har sett tidligere. Mange dager med kraftige kursløft og dager inn i mellom med noe gevinstsikring.
Selv om utvalget var lite, så er fire av fire utprøvinger tross alt 100% og god respons hos alle.
Mer omsetning på 3 minutter enn på en hel børsdag i dag
Tar gjerne en Pcib eller en ala Nanohøsten-16
Gratulerer alle trofaste targovaxere!
Dette er svaret vi har ventet på, ONCOS 102 har samme gode resultater som i preklinisk.
100% virkning!!!
Kjøpte mine første Targovaxaksjer i morges på 17,70 etter børsmeldningen. Vet nada om selskapet.
Noen som har ovrsikt over hvor mange det er i det studiet? 100% er innafor, men med kun 4 pasienter så er ikke akkurat det betegnet som noe stort i forskningsverden. Men igjen ja takk til immunrespons! hadde det vært 3 av 4 hadde det sett annerledes ut.
Vil anta at vi får en oppdatering fra diverse meglerhus snart. Skal bli spennende å se hva de sier etter denne oppdateringen
Dette har jeg ventet på siden 2016. Veldig bra at det begynner å røre på seg innenfor Oncos-studien. Bekreftelse av immunaktivering er en veldig viktig melding, og gjør at Oncos kan tas sterkere med i verdivurderingen etter min mening.
Pembrolizumab er allerede godkjent og med oncos blir den enda bedre når den får med seg alle som ikke responderer. Hadde vært bra om 50% av non responders hadde fått immunaktivering og etter som jeg her forstår, ser vi nå virkning av medisin/imunsystem i svulst hos alle fire.
Forsto det slike jeg også, men det er ikke lett å forstå hvis man ikke har lest seg grundig opp i selskapet. Jeg har lest noe, men er enda ikke trygg på hva som er det viktigste osv. Man lærer hele tida!
Virker som biotek i Norge ikke er så flinke når det gjelder klare, tydelige pressemeldinger eller? (har bare erfaring med Nano ellers)
ONCOS-102 + KEYTRUDA(®).= kan bli Mega Medesin:
Dette var viktig og beviser at de er på rett vei
4 av 4 med
- Increase of several pro-inflammatory cytokines
- Increase of the relative level of cytotoxic CD8+ T-cells
- Increase of PD-1 expression on CD8+ T-cells
Fantastisk
Lovende mld, mer enn dobbler min eksponering i denne i dag.
Grattis!
Skulle ønske jeg ikke fulgte rådet til JAXI om å selge alt på 17,50. Neida, kødda
Viktig melding, som markerer en liten stjerne i margen for potensialet til ONCOS!