Om man ser et brudd gjennom 20-21 her kan dette fort bli pent.
Tok en liten post her idag, tror det er første gang jeg kjøper TRVX Ikke mye, ca 4-5% av portefølje, men håper den kan gro til å bli 10-20%
Jeg venter og ser.
Det var nok lurt skal du se
Ja, kanskje det er rett tid å legge en slant i TRVX, @WallStreet Var ikke heldig sist jeg var inne. Da ble det skikkelig krakk etter negativ melding og kursmål på 12 kr.
Hvilken melding var negativ?
Dobla igår. Selger halvparten snarlig/stopp loss. Tror vi ser 20 tallet til uka.
Det er et par måneder siden. Jeg husker ikke navnet, men tror det var ei forskerdame. Det er sikkert andre her som husker navnet. Tror ikke det betyr noe i dag. DNB hadde jo kursmål på 32 kr.
det va jo den lattis analysen til susanne et eller annet det …
snakk om fjas skal man lete lenge etter
Må visst komme meg inn igjen ja
For de som lurer på om det kan være smart å posisjonere seg i TRVX i disse dager så har jeg laget denne oversikten. Denne kommer i tillegg til alle de positive meldingene som har kommet i høst og vinter.
Status så langt.
04.01.2018 – ONCOS-102 + Keytruda, Melanoma. 4 av 4 responderer! Studiet består av 12 pasienter. Les mer om dette i mine tidligere innlegg.
18.12.2017 – TG02 monoterapi, Colorectal. 3 pasienter bestod safety og det ble anbefalt at stuide fortsatte. Egen cohort med TG02 + Keytruda kommer senere.
11.12.2017 – ONCOS-102, både Melanoma (4 pasienter av 12) og Mesothelioma (3 pasienter av 6. Hele studien er på totalt 30 pasienter) studiet melder om bestått safety med lave bivirkninger og velto. Anbefales at studien videreføres.
12.10.2017 – TG01 + Gemcitabine. Resected pancreatic. Modifisert Cohort. 13 av 13 lever etter 1 år. Imunrespons 85% (11/13). Viktig å merke seg at man ikke såg allergiske reaksjoner i denne i forskjell til den første cohorten. Selv om reaksjonene man såg i den første cohorten er håndterbare ville man prøve å unngå disse. Noe man altså har lykkes med!
03.10.2017 – TG02, Innvilget forlenget patent i USA til 09.12.2034
25.09.2017 – TG01, Innvilget forlenget patent i USA til 06.05.2034
12.09.2017 – ONCOS-102 + durvalumab. Advanced peritoneal malignancies. Oppstart av studiet ihht plan.
Veien videre
Førstkommende trigger som vi vet kommer vil være I Februar. Da vi vil få data fra ONCOS-102 og Mesothelioma studiet. Videre skal det komme to års data fra TG01. Denne tenker jeg at komme ri slutten av Januar eller begynnelsen av Februar. Gode tall her vil være svært viktig for TG01 plattformen. Du kan jo se hva som skjedde med kursen da 1 års data kom i 2017.
Alle disse punktene tatt i betraktning så har jeg vondt for å forstå at MCAP på TRVX ligger å suller der den nå gjør. Dette kan fort endre seg. Jeg påtar intet ansvar for andres investeringer og oppfordrer dere til å sette dere inn i informasjon fra selskapet og selskapets samarbeidspartnere.
Syns absolutt meldingen var positiv, men ser ikke helt hvorfor den er så veldig betydningsfull. Immunaktivering i CPI-refraktære pasienter er et nødvendig steg på veien, men denne meldingen hadde veldig begrenset med info basert på kun 4 pasienter. Målingen er gjort etter veldig kort tid. Den sier heller ikke noe om immunresponsen er tumorspesifikk, hvor stor immunresponsen er, om det befinner seg immunceller i tumor. Dette er heller ikke en validering av preklinisk data.
For all del. Jeg skulle gjerne tenkt meg å få svar på alt det du etterspør. Men om man ikke hadde fått imunrespons så hadde det vert game over. Hadde det vert kun 2 av 4 så hadde dukket om mange spørsmål. Her var det full klaff på de 4 første. Vi har fremdeles m ulighet for å ende opp med 12 av 12 mulige. Selv har jeg ikke helt tro på det, men det får vi vite om en stund.
Jeg vil si det sånn at opp mot prisingen til trvx så ble det for fristende til å ikke ta en posisjon etter den meldingen. Men det er langt unna at jeg føler meg trygg nok til å gjøre noen form for overvekting i portisen
Ja, det er først i H2 vi får de virkelig spennende dataene fra denne studien. Men meldingen kunnne ikke vært mer positiv sett i lys av hva den er, nemlig interrim-data. Koble dette sammen med en aksjekurs som har vært kjørt i grøften etter emi og vi har en kursøkning. Det virker ikke som om markedet tolket den som “veldig betydningsfull” heller, det var jo ingen voldsom kursøkning.
Korrekt. Men det er et veldig positivt signal. Jeg tolker det i hvert fall slik at T-cellene er i gang med å drepe infiserte tumorceller. Om de i tillegg dreper tumorceller som ikke er infiserte er for tidlig å si.
@Boykie Svarte på litt mer av inlegget ditt.
Jeg mener at en pris under 20,- er penger på gata.
Caset er ikke like sikkert som Nano, men en hel del sikrere enn hva Nano var, når den lå på disse nivåene. Dessuten begynner Team Bruland & Larsen å få en såpass god track record, at jeg kommer til å rope fra fjelltoppene “shut up and take my money” hver gang noe de har lagt egget til noteres.

Jeg må nesten korrigere meg selv litt…. Jeg sa at muligheten for TG01 oppdateringen som er meldt 1H2018 etter all sannsynlighet kommer i Februar. Det er jeg ikke helt sikker på lengre. Men det kan godt være at vi vil får 3 års data for TG01 hoved cohort i februar. 3 års data er ikke meldt at skal komme, men jeg vil jo anta at disse kommer da de ganske så snart er tilgjengelige . Selskapet vil vertfall ha data tilgjengelig.
Den som er meldt i deres presentasjoner er jo selvsagt TG01 modifisert cohort. Denne fikk vil tall på i oktober. At den skal komme med 2 års tall allerede i Februar blir nok litt feil. Bare å beklage. Det som er interessant er at denne ikke lå inne på deres oversikt over data som skulle presenteres 2H2017.
Jeg har nå gått gjennom gamle presentasjoner og kan ikke se at de har meldt at TG01 modifisert cohort resected pancreatic cancer skulle komme med data i høst. Kanskje de måtte slippe data før man banket gjennom opsjonsprogrammet og ny styreleder ble ansatt?
Det tyder på at TRVX kan komme til å overraske utenom de data og datoer som er satt. Her må man nesten vurdere å ta kontakt med selskapet for en avklaring.
Jeg syns det er for tidlig til å konkludere på denne måten. Vi vet enda ikke hvor immunresponsen er rettet eller om den er sterk nok til å ha klinisk relevans.
Nå er ikke Larsen og Bruland involvert på noen måte i Targovax da, bare så det er sagt.
Men i Targovax finner du jo både Radforsk, Healthcap, og også personell som var involvert i Algeta.
Ja, nei, ser at det kan missforstås
De kommer fra Nano, Targo er rester fra Hydro.
Men Nano og Targo kommer fra samme “inkubator”.