Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax (TRVX) Småprat

Så er den over emissionskursen.

3 Likes

hold på aksjene nå da folk ! :slight_smile: Stenger vi over 21 så er det ikke motstand før 30 Kr ish … Så kan vi ta en PCIB og bryte rett igjennom den iløpet av neste uke :slight_smile:

Morro å se at det er litt interesse for aksjen igjen nå :smiley: Skulle bare mangle med litt reaksjon oppover nå…

4 Likes

Greit å ha bena plantet på jorda også. Pcib er nå verdt 200mill ish mer enn targo. Så spørs om du får et like insane hopp ;

Pcib burde ikke være mer verdt en Targo … Men må nok ha en positiv melding til før vi drar over 30 kr ja :stuck_out_tongue:

At aksjen har vært underpriset i lang tid nå er det ingen tvil om ! :slight_smile:

3 Likes

Hui hvor det går! :sunglasses::sunglasses::sunglasses:

Nye 10% i morgentimene, hvor skal dette ende?

Slik jeg ser det skal aksjen opp mot over 30 kr igjen innen kort tid, naturligvis med en dag eller to inn i mellom med noe nedgang og gevinstsikring som alltid.

Som jeg påpekte i innlegget i går så klarte jeg ikke se motstand ved 21 kr, første motstand jeg ser er like under 25 kr og neste ved 29,50. Verdien av teknisk analyse i en aksje som stiger grunnet at de fundamentale forholdene er endret er imidlertid ingen eksakt vitenskap…

Nå er caset de-risket betydelig og det gjenspeiler kursen, finnes ingen grunn til at denne ikke skal overgå tidligere topper heller nå som de fundamentale forholdene er ytterligere styrket i forhold til den gang.

7 Likes

Tror det er et annet aspekt som også kan spille inn. Mange kjenner helt sikkert på frustrasjon av å ikke ha fått vært med på den heidundrandes reisen i PCIB og Nano, og tenker nå plutselig at en ny lignende sjanse dukker opp her.

2 Likes

Jeg er klar jeg, over tre ganger så mange aksjer i Trvx som i PCIB :grinning:

ja har vært en lang periode med lite driv… solgt og kjøpt litt med labert hell… men er inne greit nå med snitt på 17,- (kunne vært lavere men hu susanne gjorde det ikke letter å holde på aksjen da den gikk i rødt pga BS!)
Er nok mange som har vekta seg litt ned og kommer løpende etter nå skal du se! :racing_car:

1 Like

re: Ja er nok det.

Men som nevnt så tror jeg vi skal over 30 tallet nå og da finnes det jo en hel del gevinst også for dem.

Jeg selger uansett ikke på disse kurser og har et mer mellom langsiktig perspektiv på Targovax hvor neste target er rundt 35 kr.

Solgte på 29,50 sist etter en fantastisk reise, og kjøpte meg inn igjen på 17 kr.

5 Likes

2 Likes

3,14 kjøp/salg .

altså nesten 250K på kjøp ( uten skjulte ordre) og under 80 K for salg …

Hooold aksjene :stuck_out_tongue: hehe

5 Likes

Husk denne har som PCIB blitt hold kunstig nede leeenge nå, tenk de fjolsa som solgte over 300K aksjer på 18,20 forrige uke etter at casen var derisket ennå en gang!
ubegripelig spør du meg !

1 Like

7 Likes

hvordan tolker du det? Brudd ut også videre opp eller at aksjen har “glemt” at den er på vei ned?

1 Like

Brudd ut av lang trend, ned for å etabler ny støtte på trendlinje, deretter fortsette.

2 Likes

Vill se ett test av trendkanalen på nedsiden. Er utbrottet kraftigt nok og intresset høy nok hos markedet så kommer det holde, og da kan man nok kjøpe aksjen viss man ikke eier for ett nytt forsøk på all time high.

2 Likes

Spennende. Ikke helt sammenlignbart, men ser på man PCIB så er det jo svakt nedover før det er Sky-fucking-high

Tar gjerne en slik i Targo altså

4 Likes

ned å teste hvilken kurs? 18.5?

1 Like

Oxo har vi fått inn tungvektere som Patrick Vink som styrleder :man_judge:
image

og nylig Michael Bogenstaetter som Chief Business Officer :money_mouth_face:

svært bilde da :sweat_smile:
Trenger ikke være hjernekirurg for å forstå at dette blir Meget spennende :kissing_heart:

1 Like