Jeg har tatt inn TRVX på challengekontoen i dag, jeg tror biotechoptimismen og JPM18 smeller oss gjenomm SMA200, selv om vi allerede er høyt på rsi.
Tolker dagens oppgang slik at markedet nå har “døyvet” og satt seg mer inn i den de -risking av selskapet siste børsmelding innebar.
Det går alltid noen dager før “markedets dom” får effekt. Regner med at det vil komme nye kursmål fra meglerhus også snart.
Teknisk analyse i TRVX aksjen er i en slik setting svært vanskelig i og med at kursen lett kan bryte gjennom motstandsnivåer på oppsiden som om de var ikke eksisterende når det først løsner.
I min TA er første motstand nå like i underkant av 25 kr, klarer ikke som 4.traders å se motstand på 21 kr.
Tror motstanden på 21 er som følge av stort volum omsatt på den kursen. Mener det var noe slikt i en analyse fra Pareto en gang.
Emisjonen var vel også på 20kr, og sist den var oppe å testet 20 før hun der Arctic dama kom med “analysen” sin, så viste det seg umulig å bryte. Men klarer vi over 20 idag er det hipp hurra.
jeg tror det psykiske også ligger på 20 kr , pga EMI der og rundt tall !
Men regner med det er passert før vi skriver lunch imorra
Eller kanskje en sterk avslutning idag gjør susen
hvis den bryter 19.80 ved slutt er vel det ganske bra teknisk?
hadde vært moro å sett 20-tallet igjen altså
Investtech anbefaler Køb.
- Targovax AS brøt den fallende trenden for en måned siden, og det er nå gitt kjøpssignal fra en omvendt-hode-og-skuldre-formasjon ved bruddet opp gjennom motstanden ved 17,91 kroner. Videre oppgang til 23,32 kroner eller mer er signalisert. Høyt volum på oppgang indikerer at optimismen er økende og at mange investorer går opp i pris for å sikre seg aksjer. Samtidig er volumet lavt på dager med kursnedgang. Dette er positivt, og gjenspeiles i høy volumbalanse. Det ligger motstand ved 20,60 kroner. Et brudd på dette nivået vil utløse nok et kjøpssignal. Vurdering: Svak kjøpskandidat, avslutter Investtech.
http://www.hegnar.no/Nyheter/Boers-finans/2018/01/Anbefaler-tre-aksjer-en-med-hoey-risiko
det som er greit og se er at det er flere selgere på 19,8 , ikke bare 1 som lemper ut … per nå 5 stk på salg der!
De fleste tenker vel at det er toppen idag … Det ble en hard nøtt den !
Men uansett tror jeg dette bare er starten … Iløpet av uka tror jeg på 22-23 kr
http://www.netfonds.no/quotes/ppaper.php?paper=TRVX&exchange=OSE&depth=200
Novo Nordisk bud blir avvist, aksjen opp 48% Gleder meg til jeg er med på noe sånt!
Hentet fra Hegnar online
Innlegg av: Targovax (08.01.18 17:48 ), lest 12 ganger
Ticker: TRVX
Targovax’s Immunoterapi TG02 er trygt, Tommelen opp
Targovax’s Cancer Immunotherapy TG02 Is Safe, Initial Trial Review Shows
- JANUAR 2018
Ser den er publisert i dag… Er jo ikke direkte nyheter for å si det fint.
MEN, er jo svært hyggelig at det skrives om TRVX der ute i verdens webben
På plass på nettsiden.
Jeg er fult klar over både teorien bak ONCOS-102 og resultater fra tidligere studier. Poenget mitt er at vi fortsatt vet veldig lite om immunresponsen som er meldt.
Skjønner ikke hvorfor du trekker inn tumor organoider, går ut i fra at det er det du mener.
Induksjon av tumor spesifikke CD8+ T-celler hos 2/12 stammer fra forsøk med gamma IFN-ELISPOT. Man kan muligens argumentere for at resultatet burde omtales som 2/9 eller kunne vært bedre siden 3 pasienter hadde ingen/lav INF-gamma respons på positiv kontroll. Selskapet selv sier jo at det var to pasienter som hadde induksjon av tumor spesifikke CD8+ T-celler. Selv om immunrespons ikke var primary endpoint betyr det ikke at resultater fra forsøk som undersøkte dette ikke er valide. Du kan ikke avise resultatene fordi du selv mener det “virkelige” tallet kan være langt høyere.
og nå er de jo i san francisco og sprer det glade budskap!
Er jo lov å håpe på en oppdatert presentasjon før OSE åpner i morgen <3
Jeg tror kanskje vi snakker litt forbi hverandre her. Grunnen til at jeg svarte deg var i utgangspunktet denne posten:
Denne posten tolker jeg som at du ikke forstår hvorfor meldingen gav et kursløft, så da prøvde jeg å forklare deg hvorfor.
Joa, men jeg ser det i sammenheng med tidligere data.
Jeg trodde svulsten var dyrket opp, men du har rett, det er ELISPOT.
Det er allikevel begrensninger ved denne testen. De har testet mot:
NY-ESO-1, MAGE-A1, MAGE-A3 (MAGE-A1: (HLA-A1)EADPTGHSYp161-169 (HLA-A2)KVLEYVIKVp278-286, (HLA-B35)EADPTGHSYp161-169; MAGE-A3: (HLA-A1)EVDPIGHLYp168-176, (HLA-A2)FLWGPRALVp271-279, (HLA-A2)KVAELVHFL p112-120, (HLA-A35)EVDPIGHLYp168-176, (HLA-B18)MEVDPIGHLYp167-176 (HLA-B44)MEVDPIGHLYp167-176; NY-ESO-1: (HLA-A2)SLLMWITQCp157-165, (HLA-B35)MPFATPMEA p94-102, (HLA-B51)MPFATPMEAp94-102, (HLA-Cw3)LAMPFATPM p92-100) and/or known CD8 antigenic epitopes shown in the peptide database from van der Bruggen on http://www.cancerimmunity.org/peptide/. CD8+ T cell response against mesothelin for patient FI1-19 was analysed using overlapping long peptides kindly provided by Professor Markus Maeurer from Karolinska Institutet, Sweden.
Med andre ord: Hvis en pasient har fått en immunrespons (som følge av viruset) mot et cancerantigen som ikke er inkludert i det begrensede utvalget til testen, så vil den personen dukke opp som negativ i statistikken. At de til tross for dette har fått 2/12 (eller 2/9) i en pasientpopulasjon hvor flere har gått gjennom mange runder med diverse cellegift ser jeg på som svært positivt.
Jeg peker på usikkerheter. Vis meg gjerne hvor jeg har avvist noe som helst i vår diskusjon.