det gjorde jeg
Helt enig. Mange sier at det er lenge til TRVX har noe på markedet og at vi må belage oss på venting.
Jeg er helt enig. Det kan være lenge til man har ett produkt, men tatt i betraktning endringer hos FDA/EMA så kan ting gå mye fortere enn hva mange aner. Skulle vi komme få gode nok tall på TG kan vi faktisk risikere CMA innen kort tid. Joda, jeg vet at det ikke er realistisk. Men se hvilke andre muligheter pasienter som blir behandlet med TG har. Er ikke sprekt!
Så har vi det faktum at TRVX har flere samarbeidspartnere som gjere betaler studiene for oss. Sier litt om potensiale vi muligens sitter på
Her ligger litt snitt også😉
Det hadde vært veldig moro! Er klar for å se 35!
[quote=“babyrage, post:1380, topic:1033, full:true”]
Blir spennede att se om Targovax drar en PCI biotech.
Ja, kan bli spennende neste dagene ukene, hva tror du personlig?
Skjer det så skjer det innen neste uke er over. Ingen ide å spekulera i det mer enn att følge med i boken. Tro og tanker har ingen plass på børsen! Bare agere etter boken og grafen! Let the trend be your friend.
Luk over 20,60 i går udløste endnu et købssignal.
Som ved forrige sterke oppgangs periode så ser det ut til at kursen holder seg bra også på “hvile dager” som i dag.
Kjøpsinteressen er for stor i papiret til at vi får kursfall av betydning før neste forventede rykk oppover igjen.
Dette om en legger forrige sterke kurs oppgangs periode til grunn for videre betraktninger og antakelser. Det ville overaske om vi ikke snart også får oppdaterte kursmål fra megler hus her.
Hadde forventa en god dipp idag, men den holder seg bra! Håper det fortsetter i sluttauksjonen også. Noen som har oversikt over kjøp / salg differanse idag?
Sterk dag hvor aksjen holder seg bra
Morro med dagens største handel kl 16.18 !
Men såklart noen som selger ned noen få aksjer tvert … ser litt ut som noen prøver få kursen ned under 21 …
Mye på salg idag , og det gjør jo at kjøperne trekker seg for å satse på lavere inngang .
Ender i pluss Godt …
Blir ikke solgt 1 aksje i 2018 for min del… Har fått lastet opp 50% ekstra pga susannes🤥 tvilsomme analyse å er egentlig fantastisk fornøyd med det.
Spent på hvor langt denne blir presset ned de nærmeste dagene. Tilbake til 18,- ish?
syns 21,- var ett fint tall jg og vekta meg opp til 5 siffret antall aksjer
Det er store nedsalg ift dagsomsetningen ned mot støtte på 20,60 … Den holder foreløpig fint !
Ett par hviledager , før den tar ny sats ! Mye omsatt på 21kr siste dager .
Ikke lenge før nye readouts , så de som vil selge får bare selge , i håp om og få den 1 krone billigere…
Den sjansen tar ikke jeg , om noen mnd er kurs 20 noe vi kan le av
er forøvrig 12 kjøpere ned til 20,50 , så det er nok noen større skjulte ordre der