Targo i svært godt selskap Stjeler denne fra HO.
5th Annual Peptides Congress
16 - 17 April 2018, London, UK
https://www.peptides-congress.com/who-is-speaking/
Targo i svært godt selskap Stjeler denne fra HO.
5th Annual Peptides Congress
16 - 17 April 2018, London, UK
https://www.peptides-congress.com/who-is-speaking/
Fin liste det der:grinning:Kun targovax fra Norge og en del big pharma. Magnus er en ressurs de andre biotec selskapene bare kan drømme om.
Er jo ikke merkelig at det kun er Targovax. Ligger jo litt i navnet på konfreansen spør du meg
Stemmer det krieghoff.
Kan være det blir en av de andre der som stikker bort en sjekk med mange nuller bort til Jadeberg…
Vi har jo pågående studier med flere av de. Vil anta at de vet betraktelig mer enn hva du og jeg vet.
Er nok litt for tidlig, men med gode tall på tg01 så kan mye skje. Vil være uetisk å ikke få det på markedet tatt i betraktning at det ikke har vært særlig fremdrift på OS på nesten 40 år.
Ser ut som det skjer ting på kjøpersiden her nå.
Håper folk ser sin besøkelsestid!
de smarte handler under 21 kr før det er for sent
Liggi rolig flere dager nå med gevinstsikring og småtrading for og få peng t Mc Donalds mat (ref Shareville )
Vi ligger i brudd og burde veldig snart dra oss godt over 21kr ! Spennende på om det kommer i ettermiddag , eller om det blir til uka
Er man ikke allerede long men ønsker bra R/R hadde jag siktet på å kjøpe breakout ur denne formasjonen. Trendkanalen på nedsiden er eksmtrent viktig å holde i det korte. Tar vi ut 22 kr er aksjen nok redo for å fortsette oppover.
Har du köpt in dig igen? Eller tänker du köpa om vi tar ut 22 kr?
Har ingen posisjon ennå. Aksjen har bekreftet att den ville bryte opp ur negative trenden, men herifra måste den vise att støtten holder (noe den gjort nå siste 2 dager) og att den vill høyere. Kjøper om vi tar ut intradag high samme dag vi brøt opp (22-22.45 kr)
Forcera aldrig en trade “au natural” er best.
Da blir det ikke kjøp på deg i denne omgang?
Jeg kjøpte her (stor grå pil), og ligger 16% i pluss. Fornøyd med det, og er long i denne. Fyller litt på om det føles riktig
Egentlig var kjøpssignalet mitt her (grønn pil), da det ble tatt imot på stort volum, men jeg satt i en annen aksje da og gikk ikke inn. Ventet på at candle (ved rød pil) skulle ned til samme nivå, men det skjedde ikke, så da gikke jeg inn etterpå Funket greit, men skulle vært inne før helgen startet.
Nei har ikke kjøpt.
Swing porteføljen mår bra andre steder
blei ikke så bråstopp i aksjen hehe
1 person har dumpa rett over 20K på en time nå , og en handel på 5 aksjer og en på 10 nå
Helt klart at det er en sperreordre , ingen hadde solgt ut 100K på den måten
Burde være ett positivt tegn til de som vil inn egentlig ! Her kan det plukkes under 21,80
Og da var sperra på 100.000 til 21.80 borte. Mye buzz for så lite, evt fant vedkommende ut at det ikke var så mye å hente i markedet likevel? Folk holder!