Det ville vært merkelig om Sundt solgte seg ut nå. Jeg tror de bare reduserer risiko/eksponering slik som de aller fleste her inne også gjør.
Syns det er noe rart jeg når ordreboka er stappa med store ordre på15-35000 aksjer fra 20,90 opp til 21,30 og totalt over 100.000 synlig , at presset er nedover og vi ender mot laveste ved close !
Hadde stor tro på at kursen skulle dra seg til endel idag , men noen vil det annerledes … neste 8av 10 handler solgt ned med fullstappa kjøperside Edit: 7 av 10er vel mer korrekt.
Får vist være enda mer tålmodig … hadde bare vært gøy og kryssa TA punktet til @babyrage ️ Og dratt oss mot 30
Hehe
Spennende dager nå mot slutten av januar er det uansett , en dag får vi håpe det smeller til !!
Februar is key
Rekylen må komme snart nå…
Der ble i iallefall gap’et ned til 19.80 lukket…
Vet dere om Rasmussen gruppen er inne i Targovax nå?
Har ikke sett top50 listen på en stund så er ikke sikker. Vil anta at de har lyttepost selv om de er utenfor top20
var det viktig at 20,60 holdt idag ? med et nødskrik hehe .
sånn teknisk , og mtp på støtte der …
Stort sett røde børser overalt ,så skal vel ikke legge så mye i det kanskje …
Det var vel generelt en rød biotek dag i går i USA, bruker vel å spre seg da?
Biotek generelt i Norge gikk vel ned i dag?
Det meste datt vel 2-4% ja … mer forundra over nedsalget som jeg nevnte igår men!
Noen som har oversikt over åssen biotek har gått i USA ikveld da?
Har du solgt da @babyrage , eller fortsatt troa på TA og opp over 22,40 denne uka ? Hehe
Biotek hentet seg litt inn i dag
IBB + 0,71%
XBI + 1,36%
Utstopped dessverre, sånt skjer når man ikke følger reglene sine. Återkommer over 22.40
Under støtte nå?
Grei inngang nå, eller tror dere vi skal videre ned?
Vanskeligt at sige, den faldt den 3. januar og den 4. januar lå der et positivt PM før åbning.
Der ventes endnu 1 PM her omkring nytår.
Kjøp på 18.86ish mener du?
Om du kjøper blir opp til deg, her er det i det minste en god mulighet for at det snur.
Nå har den vært under støtte… For se utover dagen.