Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax (TRVX) Småprat

Det är bara vad jag tror. Vi får se om jag får rätt.

Ukens høydepunkt (hvis man tenker på targovax) blir radium podcast! Håper folk sender inn spørsmål! Jeg har sendt noen spørsmål ang TG plattformen. Håper andre dekker oncos👍

4 Likes

Syns Targo ser veldig fin ut teknisk nå med et bra driv. Noen med litt mer innsikt i TA som kunne begitt seg ut på en liten analyse? @babyrage?

1 Like

Voldsomt som Targo kjører utover dagen her nå. Ikke all verdens til omsetning men likevel. Får @Forza rett i spådommen sin? :smiley:

3 Likes

Tilfeldigvis 5% opp dagen før pressemelding, hmm :thinking:
Lurer på hva som skal presenteres i morgen siden det krever en pressemelding. Det er vel denne uken Targo skal på Radium podcast også.

1 Like

Pressemelding i morgen?

Det kom pressemelding i dag tidlig.

Skulle inte bli förvånad om det kommer ett PM till under veckan.

Takk, fant det nå: http://www.targovax.com/News/News-Details/2018/Targovax-to-present-at-Biologics-World-Nordic-2018/default.aspx

Hva betyr tittelen “Case Study: CMC outsourcing in small virtual biotech company for
antigen-specific cancer immunotherapy”

Handler det om outsourcing av produksjon?

Jag ökar i Targovax & tar in Nano idag. Fin dipp. Nano ser jag som en snabb trade och Targovax mer som en swing. Har stora förväntningar på TRVX på kort, medellång och lång sikt.

4 Likes

Dunno. Men det står at presentasjonen blir lagt ut på nettsiden, så vi får se i morgen eller når det blir.

1 Like

Targovax värderas till 640 MNOK om man räknar bort kassan på ca 260 MNOK. Helt ofattbart i synnerhet mot bakgrund av senaste Merck dealen med Viralytics. Det här måste vara en av börsens bästa och billigaste biotech som med största sannolikhet kommer att bli uppköpt förr eller senare. I mina ögon ett klockrent köp och jag tror att många kommer blicka tillbaka och undra varför de inte köpte.

4 Likes

Virkelig den stygge andungen :duck:

Må vel luke vekk litt usikkerhet rundt TG-plattformen før den tar av. Litt for lenge til kliniske data Oncos dessverre…

Enig. Kommer litt data fra oncos veldig snart da:

Also in the Targovax pipeline is ONCOS-102, an oncolytic virus, which is in phase 1b/2 trials for mesothelioma and could produce an early readout in the coming weeks.

5 Likes

In the coming weeks? Safety fra denne ble presentert 7.februar.Det hørtes himla tidlig ut…

Vi får kanskje litt mer immundata? Jeg aner ikke.
Her ser du at den står som readout på Q4 presentasjonen

4 Likes

Muligens jeg er fjernstyrt men har hele tiden tenkt på immundata fra melding 7.feb som interimdataene. Stemmer det så blir det særdeles interessant å se hva de melder.

Vel, det trodde jeg også :stuck_out_tongue: Men les intervjuet som @pedro33 lenker til.
I dag kommer det podcast med Wiklund, så kanskje vi får noen hint?