Bra omsättning i Targovax idag och igår. Kan vara så att vi har sett botten och nu vändning upp. Vore trevligt med något PM inom kort. Jag har ökat senaste dagarna. R/R känns väldigt aptitlig.
Begynner å bli bra sulten på en liten PM selv.
Omsetning på 1,5 mill er jo ikke bra eller?
Utrolig lavt priset nå da, tror og håper den tar seg kraftig opp når de kommer med oppdateringer.
Det är ingen fantastisk omsättning men betydligt bättre än den vi sett senaste tiden. Tycker att det börjar rycka i aktien. Jag tror i alla fall att botten är nådd.
Ok, har ikke fulgt med på omsetningen her på en stund.
Håper den gjør som Nano i dag, og vender opp!
noen plukker Targo nå med skjult
Topper listen over børsens mest oversolgte
Mon tro om Euroclear er ferdig med nedsalget med tanke på det høye volumet i dag og i går Synd vi lukker svakt ned på en så grønn børs. Når kommer bunnen?
Ble vel fort vekk plukka 70-80k på 13,36 idag . Håpe det var fra euroclear , men det syns ikke på mandagens oppdatering.
Så får vi ett Nedsalg på 700 aksjer i close surr …
Tror de smarte laster i disse dager
Åh? Hvorfor vil ikke det vises på mandag?
Ja, hadde jeg bare hatt kapital tilgjengelig
Mandagens oppdatering er liste etter close Onsdag …
Jeg trodde jeg var dum som solgte på 15,94 jeg… men nå er jeg godt lasta med snitt på 13,10
Er helt spinnvilt og lav kursen er om dagen !
Jeg skjønner!
Pent snitt, selv er jeg på 16kr.
Helt lættis at når alt kommer til alt så er det faktisk Stuffers som traff best av alle analytikerene
Og i NANO er det AS fra HO som kom nærmest
Man kan le eller gråte, så da gjør jeg førstnevnte
joa, enig i at det er tragikomisk at stuffers har “treffi” men ligger jo endel bak nedgangen også… Ho har jo fått endel hjelp av børsklimaet i verden og Donald sine påfunn + euroclear som har gitt opp !
Men den kampen er langt ifra over . Jeg både tror og håper at når vi er utpå sommeren så kan vi nok se mot de andre “mer riktige” kursmåla
Hun har jo ikke truffet med noe som helst annet enn kursmålet sitt. Argumentene i analysene går vel på at de ikke får partner på noen av forsøkene, samt at begge plattformer går til helvete og at Targo går konk før de får gjennomført de. Ingenting av dette har skjedd, annet enn at trump kødder med kina, og renten er opp over dammen.
Kun psykologi står bak nedgangen her, og det er jo fordi mange ikke vil sitte i høyrisiko på en noe usikker børs. Men kreds til dere som har fått snittet ned!
Intressant handel idag. Stora poster byter ägare. Får se om Targovax kan göra en NANO inom kort;)
der gikk det 75.000 i en smell Kanskje siste rest av sperre
Er der nogen triggere her i denne måned?
Jeg vurderte salg i dag for å realisere tap føre jeg flytter til ASK…det gjorde jeg heldigvis ikke. Irriterende å selge for å kjøpe 5-10% høyere…
Magefølelsen sier interrimdata i april, men hvor kursdrivende det vil bli aner jeg ikke.
Magefølelsen nå er at det blir tøylesløst jokking +/- 14 når det legges ut svære poster à la den på 55k til 13.55 nå.
Gikk vel en stor post tidligere i dag også. Skjer fuck all inntil en eller annen oppdatering. Safety lead-in mesothelioma kom ~7.feb. Er ikke det litt tidlig med interimdata i april allerede…? Annen interim er vel ikke guidet i utgangspunktet.
den blei jo svelga greit unna den også