God kveld …
Jeg har ganske god (mener jeg selv ) tålmodighet, men nå er det snart slutt på den kjenner jeg. Har sett TRVX gå sidelengs stort sett siden Emisjonen på 20 kr , og jeg lurer derfor på om det er noe vi kan vente oss av ting som kan sette litt fart på aksjen i den nærmeste fremtid ?
Mesothelioma interrim og endelig resultat av TG-01-studiet skal komme ila. 1H18.
Immunterapi är framtiden och här är Targovax starkt positionerade.
Wtf… healthcap på topp solgt nesten 200.000 aksjer ??? Og euroclear 2000 ned bare !
Noen med en forklaring/årsak ? Hvorfor selge på lave 14kr når de har sitti stille en evighet ?? Det gav “trygghet” til en allerede grusa kurs…
Salg eller bare utlån? Det er jo en vesentlig forskjell.
Får nesten sjekke om healtcap har en historie for utlån av aksjer. Å for å si det sånn, de sitter uansett veldig eksponert i TRVX, så helt krise er det jo ikke
Edit: Det er jo bare 185 000 aksjer
Sant nok … men ikke helt tida for utlån/redusering spør du meg asså !
Det samme så vi tilbake for ca 1 år siden, HCAP reduserte på aksjonærlistene med ca 2-300 000 aksjer, men et par måneder senere var disse enten kjøpt tilbake eller returnert, og Healthcap var igjen tilbake med opprinnelig antall på aksjonærlistene igjen.
Vilken påskrea! Jag har ökat lite till i Targovax. Tror att det blir en superbra investering på 3-6 mån.
Förstår inte varför någon väljer att sälja på den här nivån, men, men…
Ikke bra!! Ikke bra!!
Suger til nå denne nye stategien min med lange posisjoner. Hadde ikke tid til trading.
Tror likevel det kommer til å ende godt🙏
dette lurer jeg også på, hvorfor HC er på veg ut?
Dette antall aksjer (eksakt 184.932) har vi også sett ved tidligere anledninger i reduksjon, men veldig raskt tilbake igjen. Det jeg tenker er at det er flere aktører som går inn under Northern Trust Global Services, slik det normalt sett pleier å stå på aksjonærlistene. Men de gangene vi ser denne reduksjonen komme, ser vi at det er Health Cap som står som aksjonær. Sist gang vi så denne reduksjonen var 27.november. Uken etter var ting tilbake ved det normale igjen med det eksakt samme antall aksjer.
Liknende tilfeller har vi også sett ved f.eks Nanovector, og da som regel i forbindelse ved generalforsamling. Jeg tror ikke vi skal legge noe mer i dette. Health Cap sitter i ro, og vi vil nok raskt se at disse aksjene er tilbake på topp20-lista når de går inn under Northern Trust igjen.
Når det er sagt, må jeg si at jeg misliker sterkt at Stuffers-dama kan få rett i sin analyse med hvor kursen kan gå…
Haha, for noe tull. Hvem tror at health CAP vil gå ut av Trvx over børs. Om de vil ut så vil nok potten selges til investorer til avtalte forhåndspriser. Som flere har påpekt, det er ikke første gangen og ikke siste gangen vi ser dette.
Jeg visste ikke det og hadde ikke fått med meg at det har skjedd tidligere … syns bare d var veldig rart at d var forandring der, spesielt nå som det ikke finnes omsetning og kursen er rimelig grusa!
Hadde vært mer betryggende om det faktisk var euroclear som fortsatt solgte og at d var grunnen til siste ukers fall .
Men ser ikke ut som de vil selge under 16kr …
Kommer de til og starte sitt nedsalg igjen når kursen er på 16 igjen tro ?
At kursen er nede på 13kr er bare helt hinsides …
http://www.hegnar.no/Nyheter/Boers-finans/2018/04/Advarer-mot-to-aksjer
"indikerer at bedriften er inne i en negativ utvikling" dette er jo ren BS.
At interessen er avtagende stemmer nok, men det er jo ikke en puck som har forandret seg i det caset her. Ser frem mot neste readout.
Han kunne ha dratt frem hvilken som helst biotekaksje på Oslo Børs, og analysen ville ha vært det samme.
Ja det stemmer nok det. Men fallet i Nano og den støtten så ble brutt der er nå større enn d som skjer i Targo atm. Men jeg satser på at Targo tar en PCIB i 2018.
Her svinger det gitt. Minus 2,5 prosent ved åpning, og nå opp over 5.