Noen som skjønner hva som skjer i trvx nå? Robotfest?
Ble stoppet ut som et utrydningstrua afrikansk dyr på peishylla til en posh brite.
@Calusari Jeg sa du ikke skulle jinxe, din jævla nisse
Fra spøk til alvor: Er vel Euroclear som hærjer nå. De skal ut koste hva det koste vil, og det finnes ikke mange kjøpere.
Robothandling nå ser det ut som. Alt av salg opp til 16.40 ble trukket og straks etterpå ble salgslista tapetsert med 200 - poster…
Litt mer positivt momentum å spore
Ikke helt nytt, men siden ingen har kommentert det: Targovax har åpnet et nytt location i Pennsylvania USA i ONCOS-102 melanomstudien, og det rekrutterer allerede: https://clinicaltrials.gov/ct2/history/NCT03003676?A=3&B=4&C=merged#StudyPageTop
I tillegg så er det siste av tre sentere i USA nå også igang med rekruttering i ONCOS-102 studiet i colorectal- og ovariecancer:
https://clinicaltrials.gov/ct2/history/NCT02963831?A=7&B=8&C=merged#StudyPageTop
La oss håpe innlegget over hjelper på rekrutteringen til Targovax. Sammenlikning fra guiding gjort ved kvartalsrapporter viser dessverre at de ikke helt har truffet før. Folk sier NANO og PCIB lider av forsinkelser. Velkommen til biotech sier bare jeg
Fra
Til
Til
Pinadø kursmassakre over hele biotek - fjøla nå. Selv i Bgbio peker pilene nedover.
Markedet dyrker virkelig et mørkt sinnelag før påske…
må jo være tidenes kjøpsmulighet i Targovax detta fyyy ^^
Hadde støtte der under det arktiske krakket i slutten av 2017, så jeg tror det går an å kjøpe her.
Haha, lurte på hva i all verden du snakket om et øyeblikk der.
Var ikke dumt å laste idag på 14,4
Tatt seg bra opp fra 10 kjøpere til 42 og 1,5/1 kjøp salg !
Hvis Euroclear har stoppet nedsalget så ser dette bra ut det
Trvx selges i disse dager på nesten uforståelig lave nivåer. Ting tar tid, ikke minst i biotek.
Når det gjelder Bgbio så skal den nok ett langt stykke ned etter min mening. Her har man gjort det samme som i både nano og Trvx. Sluppet ut mye info som sørger for at kursen løftes godt opp og smeller til med emisjon. Er bare å se hva som har skjedd med de to andre…
Felles for alle som har blitt straffet (NANO, TRVX, og PCIB), er at de har forsinkelser. Kan hende BGBIO skal ned som du sier, men med tanke på de kommer med veeeeldig mye data på ASCO så kommer det heller til å være resultatene derfra som legger føringer for hvordan kursen blir. Du sier de har sluppet mye info, og at det er derfor kursen er så høy, men den infoen er ingenting mot det som snart kommer.
Siste ukes endringer i topp 20.
Jeg hadde forventet at Euroclear hadde solgt seg ytterligere ned, men fredagens bevegelser er kanskje ikke med på disse listene som blir lagt ut på mandager?
Onsdag er siste dagen som er med
Kan jo hende de har vekta seg ned til en mer passende beholdning … Vi vet jo ikke at de SKAL helt ut .
Tempoet de har hatt tilsier at det sakte har blitt solgt. Men det kan jo kanskje ha skjedd en del på slutten av uken, var vel da meste av kursen også gikk ned. Får vente å se til etter påske på det egentlig.
Eller ser det vel bare å vente på pipelinen
En referens till ett annat bolag som visar att FDA kan vara rätt snabba… allt för att sjuka människor ska få hjälp så snabbt som möjligt. Den här trenden kommer definitivt att gynna immunterapi företag som t ex Targovax.