Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax (TRVX) Småprat

Joda, jeg setter meg alltid inn i casene, men til syvende og sist er det jo kliniske resultater som gjelder, eller aksjonærenes psyke.

Det var ikke myntet spesifikt på deg.

De kliniske resultatene kan man jo absolutt ikke klage på enda vertfall. Da gjenstår man med aksjonærenes psyke, eller interesse. Nano går 30% på beskjed om første pasient er rekruttert, og at avtroppende CFO kjøper et lite stk aksjer. Ingen kliniske data i seg selv.

Det var vel oppstart på et studie i Australia også “nylig” om jeg ikke tar feil? Det ble vel ikke børsmeldt engang av Trvx.

1 Like

Nei, men jeg vet ikke hvor viktig kursen er for de som forsker og styrer på. Men er de børsnotert så er jo forventning og guiding og taktfaste pressemeldinger.

For de som forsker betyr det jo null. Men er jo nettopp det jeg mener at Targo er gode på guiding og forventninger. Det er bedre om det kommer litt for lite, enn ubetydelige børsmeldinger. Men igjen det kan hende det er dette som er feil, da det omtrent må skapes en hype for å vekke interesse.

Jeg er litt uenig. Targovax har faktisk ikke vært veldig flinke til å guide: https://www.shareville.no/aksjer/targovax/kommentarer/hvis-du-kikker-gjennom-q-rapportene-til-biotech-selskaper-sa-15030000

1 Like

Jeg syns selskapet har vært flinke til å kommunisere og guide, uten å bygge opp en forferdelig hype.
Knall bra team de har bygget i Targo, og fremgangsmåten syns jeg virker fornuftig og solid. Ikke satse alt på en hest, men også kombinasjonsmulighetene som ligger der.

Selv om kursen er litt kjedelig for oss som kjøpte i emisjonen, så får vi værtfall ned gjennomsnittet sånn som situasjonen er nå.
For min del er ikke dette en posisjon jeg stresser over uke til uke. Men ligger vi på 13kr i desember, så tar jeg kanskje ut en del og kjøper skrapelodd :slight_smile:

3 Likes

Jeg så den posten selv. Og jeg tenker at hva de estimerer 2-3 år frem i tid, og at de ikke treffer helt på det syns jeg er ok. Men det som er estimert samme år og halvår syns jeg de har truffet bra på, vertfall om man tar fjoråret med i betraktning.

Edit. Og så langt i år.

2 Likes

Helt enig i dine innlegg litt lenger opp @Kraakko !

Til onsdag er det generalforsamling , der skal det stemmes over og ta inn Catherine Weeler i styret . Sier bare en ting : sjekk hennes CV …

I tillegg ansatte de Michael Bogenstaetter i Januar som Chief buisness Officer , hvorfor det tro :smirk: ikke helt borti natta den erfaringa og CV’n hans heller akkurat!
Og Hvorfor velger disse " overkvalifiserte " personene lille Targovax i Norge ??

Targovax har kommet helt i skyggen av nano,pcib og bgbio i det siste… enda alle utlesninger har vært så bra d bare kan bli !

Så kan man jo også ta med vår kjære Donald som krakker verdens børser annenhver dag …
og en rasering av nanokursen som har fått flere til å dumpe Targo…

En ting er sikkert , mange kommer til å bli tatt på senga utover våren/sommeren her!! Det tror jeg iallefall :slight_smile:

Kurs på 13-14kr er for meg helt uforståelig ! Men en gavepakke :smile:

Mcap 736mill
Cash 240 mill
Cashburn Q4 24mill

Catherine Weeler’s CV

7 Likes

Hmm, ja, inngangen virker veldig ok og det hørtes betryggende ut i podcasten over, men nå pleier ikke det å være svartmaling å spore der, men det som sies må jo være etterettelig.

Hvor mange skrapelodd får du da ? :smirk:

Blir vel ca 180.000 skrapelodd :stuck_out_tongue:
Bra R/R som folk på HO ville sagt…

4 Likes

Ja da er det sikkert sant… :stuck_out_tongue_winking_eye: :gun:

2 Likes

Tror det er lurt å følge med på Targovax fremover, de har ASCO på planen allerede.

1 Like

Abstract Submission Key Dates
MARCH 30, 2018
First Authors Notified of Abstract Selection Decision

APRIL 25, 2018
Release of Abstract Titles, including Late-breaking Abstracts (Accessible via ASCO’s iPlanner website)

MAY 16, 2018 AT 5:00 PM (EDT)
Abstracts Released on Meeting Library. (Please note: Late-breaking abstracts (LBAs) will be publicly released on a rolling basis throughout the 2018 ASCO Annual Meeting. The complete embargo dates and public release schedule for LBAs is available here

3 Likes

Late breaking abstracts? Er det bare fagspråk eller høres det ut som de kommer med noe juicy her? Tidspunkt stemmer vel med 2018 1H.

Vårkänslor i Targovax. Ett och annat PM och aktien kommer att göra en NANO.

1 Like

Håll hårt i era aktier i Targovax. Våren och sommaren har potential att bli riktigt spännande och kanske resultera i en uppgång vi inte sett på länge.

2 Likes

Till det här priset är Targovax fortfarande ett superfynd hur man än vrider och vänder på det. Tror att vi kommer nå 20 NOK (emissionspriset) ganska snart och därifrån kan det riktiga avstampet bli.

1 Like

Deadline for abstract er 13. Februar.
Under late breaking abstracts finner jeg

The ASCO late-breaking data policy allows for the submission of late-breaking data only for randomized phase II and III trials…

Med andre ord så kan de ikke benytte seg av late breaking data. Men tidspunktet for ASCO passer jo veldig godt med hva EW har uttalt.

Mcap er blant de laveste i biotech nå. Men vi venter bare en melding iløpet av Q2, ikke så mye annet å melde om tenker jeg. Blir spennende ASCO i juni, som @Montebello postet ovenfor . Kommer det en melding om partner så fyker den, men det er usannsynlig før vi får flere resultater tror jeg.

2 Likes