Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax (TRVX) Småprat

Men potensielle partnere følger nok med på Targovax med lupe, og etter TG så kan det meget raskt komme bud som er waay up there :wink:

Ja helt enig. Håper og regner med det var derfor de ansatt Bogenstaetter. TG må uansett bevise bra på neste readouts, men gode resultater der så ser d bra ut!

3 Likes

Hei folkens! Sliter med å skjønne hva som diskuteres nå…er det noe som tyder på at Targovax skal presentere på ASCO? De har vel uttalt at det blir ESMO.

TG-01 skal presenteres før sommeren, altså mai/juni. Det passer godt med ASCO.

Skjønner ikke at folk tør å stå utenfor denne aksjen, Targovax er ekstremt lavt priset. Det blir utrolig spennende med ASCO, men mest spennende er dataene som kommer i høst.

Mulig jeg har misforstått, men har ikke de tidligere sagt at de bare skulle delta på ASCO for å se på andre og ikke presentere noe i år?

Var det jeg også trodde :confused:

Nye resultater pleier å bli presentert på kongresser, så da må det vel nesten være på ASCO? De skal ikke på noen andre kongresser enn ASCO i juni.
Eller tror du de bare vil presentere resultatene i en pressemelding?

Pre Asco er vel i regi av Redeye? Mener dette er en samling av biptech selskaper i Stockholm på et Redeye event

Mener Wiklund sa forige gang han var med i radforsk sin podkast at de var for sein til å delta på ASCO i år men resultatene kom til å bli presentert på ESMO i år. Kommer sikkert en børsmelding når resultatene ligger på borde før ESMO

fin start på dagen :slight_smile: starter smått og hente inn det ufattelige fallet :stuck_out_tongue:

Kan jo taes med denne og.

7 Likes

Noen som har noen spesielle forventninger til morgendagens generalforsamling? Tanker rundt Wheeler?

Det kommer resultat fra TG01 i Juni sant. Men venter vi ikke på en readouts fra ONCOS også i 1H 2018?

1 Like

Det er lite om Targovax denne gang , men sånn seriøst … jeg hørte mer enn nok !
Detta blir så spennende vår og sommer :smiley:

Ca 42min! Anbefales . . . :grinning::ok_hand:t4:

https://m.soundcloud.com/user-972208711/episode-42

5 Likes

Nok en fin start på dagen :slight_smile: Og så lite interesse da gitt :stuck_out_tongue:

Kan være greit og minne om kursen, om noen skulle bli redd for %vis økning … Fortsatt utrolig lavt priset og ett helt ubergrunnet fall fra 20kroner !

Capture

4 Likes

kan slenge inn denna og :wink: hold på aksjene folkens :stuck_out_tongue:

Capture2

3 Likes

Noen som er på møte idag som kan dele litt info?:grin:

1 Like

Håller med. Tror att våren och sommaren kommer att bjuda på superfin uppvärdering av bolaget.

1 Like

Ikke noe spesielt som skjedde på møte i dag. Alle samtykket så møte varte bare i 14 min

1 Like

Så at Soug skulle presentere litt om selskapets aktivitet. Det kom ikke noe vettugt frem der mao?