Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax (TRVX) Småprat

Ökade i Targovax idag. Förra veckan började det bubbla i aktien och sedan dess har den stigit rejält. Personligen tror jag att ett PM kommer mycket snart och med tanke på det stora intresset för Targovax just nu och att köparna är tillbaka så kan denna aktie bli rejält uppvärderat vid lite goda nyheter. Targovax har hamnat lite i skymundan.

1 Like

Oslo, Norway, 12 April 2018 - Targovax ASA (OSE: TRVX), a clinical stage company focused on developing immuno-oncology therapies to target solid tumors, today announces the appointment of Catherine Wheeler MD to the Targovax Board of Directors

Catherine has had a long and distinguished international career in drug development spanning 20 years. Most recently she was Chief Medical Officer at Acetylon Pharmaceutical and prior to that held progressively senior clinical and business development roles at Roche, AstraZeneca and Parexel, where she worked on a number of Phase I-III global oncology programs and had significant interaction with the regulatory bodies including the US Food and Drug Administration (FDA). Additionally, she was an established global consultant and Clinical Associate Professor of Medicine at Harvard Medical School, where she joined in 1981. Catherine is Board Certified in Internal Medicine with sub-specialties in Haematology and Medical Oncology.

Patrick Vink, Chairman of the Targovax Board of Directors, commented: “We are delighted to welcome Catherine, she brings extensive international oncology expertise and insights that will further strengthen the Board. She has had a long and distinguished career and has significant experience of bringing innovative oncology treatments to market that will be invaluable as we continue to progress the clinical development of our novel and complementary portfolio of cancer immunotherapies.”

Commenting on her appointment, Catherine Wheeler MD said: “There is a growing global need for new approaches to cancer treatment and the pharmaceutical industry is increasingly focused on immunotherapies. Targovax has an exciting portfolio of novel products, which have the potential to offer innovative combination treatment options and I look forward to working with the team as we continue to build on the significant achievements delivered to date.”

11 Likes

Ja, detta stärker verkligen Targovax caset. http://www.hegnar.no/Nyheter/Boers-finans/2018/04/Styrker-Targovax-styret

5 Likes

Jeg må helt ærlig innrømme. Jeg synes det ser ut som en mann.

7 Likes

Jeg hadde nok takket nei til å følge denne damen hjem😂

1 Like

2 Likes

hmm…

dafoe02

5 Likes

Idag ser man 5 st säljordrar à 10’. Någon vill trycka ner för att köpa billigare… same old, same old…:joy:

Måndag & tisdag nästa vecka: Targovax presenterar på 5th Annual Peptides Congress , London, UK

1 Like

Om man ser i ordeloggen der, ser det jo nesten ut som noe har hengt seg opp. Tydelig at noen skal ut eller at aksjen skal holdes ned

2 Likes

Vel, jeg har sittet med et godt lodd siden ca 13 så jeg håper ting skal settes i sving nå.

1 Like

Hva er aksjekursen til TRVX om 7 dager?

  • Opp mer enn 5%
  • Ca. samme som nå (-5% til +5%)
  • Ned mer enn 5%

0 stemmegivere

Hva er aksjekursen til TRVX om 3 måneder?

  • Opp mer enn 5%
  • Ca. samme som nå (-5% til +5%)
  • Ned mer enn 5%

0 stemmegivere

1 Like

Tror det må melding til før vi passerer og closer over 16 . Den var stor støtte ned , så nå litt motstand ! Men skulle heller spurt hva kurs er når vi skriver 1 juli :slight_smile: Tror det er “litt” mer enn 5% :upside_down_face:

Edit : der ja :slight_smile: men 5% … haaalloooo

981438A8-05DE-4A9A-8F58-B17A6581834E

2 Likes

Klipp og lim fra Hegnar.no… RAS har vnvittig potensiale.
https://www.nature.com/news/cancer-the-ras-renaissance-1.17326?WT.ec_id=NATURE-20150416

3 Likes

Spennende fremover. :slight_smile:

@blaahval har du hoppa av ? savner listen din med Topp 20 fra igår :stuck_out_tongue: hehe

Ser da ut som selgerne ikke er intressert i og selge ned mot 15 lenger. Utrolig hvor lenge man skal ligge på disse lave kurser!

Vi så noen ganske så store kjøp forrige ute (75.000 aksjer og 60.000) samtidig som Euroclear er ute av topp 20 . Jeg tror de enten er tomme , eller fryktelig nærme …

Snart skriver vi Mai, tror detta kan bli meget gøy fremover nå!! :smiley:

1 Like

Jeg sitter så rolig som skjæra på tunet, ikke snakk om at jeg hopper av. Bare lagt ting litt i skuffen mens Trump twitrer den veien vinden blåser :laughing:

Jeg kan få lagt ut lista når jeg kommer hjem fra jobb i kveld. Det jeg husker av “vesentlig endring”, er at Northern Trust / Healthcap nå står med den opprinnelige beholdningen igjen som for noen uker siden. Euroclear er også ute av topp20.

Det jeg ser, er at det generelt sett skjer lite interessant på topp 20. Dersom noen sitter på oppdateringer på topp 50 vil vi kanskje se at noen akkumulerer.

1 Like

Hehe , Trump ja :roll_eyes: huff …

jepp , det er riktig med Healthcap og Euroclear :slight_smile:

Skal få tak i topp 50 i slutten av mnd .

Gikk 100K til idag på skjult , så enda mer sannsynlig at de nærmer seg tomme !

1 Like

Euroclear ute, og inn kommer Netfonds Livsforsikring som vel er tilsvarende Nordnets Zerokonto.
Ser også at Kommunal Landspensjonskasse vekter seg litt ned igjen. Sist gang var i begynnelsen av mars, da med ca 22.000 aksjer.

4 Likes