… enig, fik et betydeligt antal på 0,570 ifbm. formiddagens dump mens jeg arbejder mig gennem de forskellige stadier (sorg, vrede, tilgivelse … købe flere aktier osv.); målet var 1 mio aktier og ja … here we are
CRNO synes at tegne et billede af et væsentligt forandret selskab vs. TRVX, både hvad angår pipeline, tilgang til kapitalisering, branding (særligt vigtigt at få selskabet til at fremstå tidssvarende og agilt) og med en tydelig profil mod interessenter som BP mv. så jeg vil personligt lægge stemme til forslaget.
Aftalen med Atlas synes at tegne et billede af en ledelse og/eller styre, der ser med alvor på mulighederne i markedet og sandsynligvis vil være langt mere åben/tilbøjelig til at indgå et såkaldt “fair” samarbejde med BP el. anden partner, der kan hjælpe selskabet i den rigtige retning i af at realisere ambitionerne til regulær medicin.
Her må det være muligt for en kompetent ledelse og styre at kapitalisere på ledende forskning, så vi andre efterhånden også kan begynde at øjne en slags “maksimering af aktionærernes værdi”.
Bemærk i øvrigt at CRNO under “Oncology/circAde” nævner “Expand to IV delivery”, hvilket tidligere (af både nuværende og tidligere CMO) har været nævnt som en svært krævende process for at opnå en nødvendig efficacy … kan selskabet levere på denne ambition, da snakker vi butik.