Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax (TRVX) Småprat

Haha, here we go again. Någon vill komma åt billiga Targovax aktier. Pressar på med stora säljposter.:joy:

Har du @Inkognito666, evt noen andre en oppdatert liste på topp 50 nå?

Her er siste topp 50:


Kilde: Stocktalk.no

12 Likes

Hmm, hvem er det som selger her…i de siste 2 dagene. Det virker som om det er snakk om størrelsesorden 100 000 aksjer.

20k av dem er mine. Nordnet. Flyttet over i PHO og PCIB. Vurderer for tiden potensialet som større der.

Targovax kan bli en av vinnarna.

Mycket intressant artikel som speglar den värld som Targovax lever i och som kan ligga till grund för ett kommande uppköp av bolaget.

Targovax är helt enkelt superheta och jag skulle, som jag redogjort för tidigare, inte bli förvånad om det kommer ett uppköpserbjudande eller partneravtal redan i år.

https://cen.acs.org/content/cen/articles/96/i23/difficult-search-right-recipe-cancer.html

6 Likes

startet litt plukking av aksjer idag , vi nærmer oss halvveis i August og volumet har tørket helt inn. Tror ikke kursen skal ned mot 10Kr , støtten rundt 11 holder godt .

Håper det blir en spennende høst for Targovax og aksjonærene nå :slight_smile:

2 Likes

Er det noen oversikt over mulige triggere for 2018?

Lite aktivitet på targovaxtråden fortia. Kanskje ikke så rart mtp kursutvikling, volum m.m. Men angående triggere i H2 har jeg:
Iterm data i melanom, slutten av året
Veien videre for TG01.
Siste pasient dosert i melanom studiet. Denne er viktig hvis vi skal være on track for full dataset første halvår 19
Kanskje noe statusoppdatering på TG02.
Så ikke mye, men positive iterm data fra melanom kan forandre alt!

12 Likes

Yes. Jag tror man bör följa aktien noga här under resten av H2. Inte mycket positivt som behövs för att få kursen att lyfta. Just saying.

Medwatch melder følgende på sine sider i dag

Norsk biotekselskab starter kombinationsstudie i prostatakræft

AF MARTIN HAVTORN PETERSEN
Offentliggjort 13.08.18 kl. 12:52
Norske Targovax har doseret den første patient i et studie, hvor en onkolytisk virus fra selskabet testes til behandling af fremskreden prostatakræft i kombination med en immunterapi fra et tjekkisk biotekselskab.

1 Like

Meldingen fra selskapet om dette er fra 12.juli
Ikke spesielt imponerende av medwatch

hva som skjedde vet jeg ikke , men fikk hamstra aksjer på 10,00 :smiley: :smiley: fyyy … Da kan oppturen vennligst starte :wink: hehe

2 Likes

Grattis! :grinning:
Gikk nok en/noen stop-loss i dag går jeg ut fra. Jeg tok litt på 10,86 i dag tidlig for å være med. La da merke til at det var lite på kjøp under en stor post på 10,8 eller no. Burde kanskje sett den komme :slight_smile:

Ellers holder jeg fremdeles igjen pga den tekniske trenden som foreløpig peker ned mot 9,20ish i mitt chart. Sier ikke at den skal dit, bare at det er et nivå der som eit blir aktuelt. Alternativt kan man vel si at dagen i dag satte en dobbeltbunn presis på 10 blank, noe som kan indikere opp igjen herfra.

3 Likes

Da har jeg fått sett litt på akjsonærlisten til selskapet. Topp 50 har en nedgang på antall aksjer på svimlende 1,47% fra 01.06.2018 til 13.08.2018. Det er jo mye mindre enn hva jeg fryktet og det tyder på at ikke alle har mistet troen på selskapet.

Om ikke det var så veldig spennende så kan jeg videre opplyse om at State Street ligger rett i underkant av topp 50 med nesten 70 000 aksjer. De er ikke å finne på listen fra juni. De av dere som følger NANO kjenner nok dette navnet igjen :wink:

3 Likes

Targovax ASA: Invitation to second quarter and first half year 2018 results presentation Thursday 23 August

Oslo, Norway, 15 August 2018 - Targovax ASA (OSE: TRVX), a clinical stage
biotechnology company developing immune activators to target hard to treat solid
tumors, will announce its second quarter and first half year 2018 results on
Thursday, 23 August 2018. A presentation by Targovax’s management to investors,
analysts and the press will take place in Oslo at 10:00 CET.
The results report and the presentation will be available at www.targovax.com in
the Investors section from 07:00 CET.

Presentation

The presentation will take place at 10:00 CET at:

Hotel Continental
Stortingsgaten 24/26
0117 Oslo

The presentation will also be webcast
live (http://webtv.hegnar.no/presentation.php?webcastId=92033021)) and can be
accessed through www.targovax.com.
For further information, please contact:
Renate Birkeli, Investor Relations
Phone: +47 922 61 624
Email: [email protected]
Media and IR enquires:
Andreas Tinglum - Corporate Communications (Norway)
Phone: +47 9300 1773
Email: [email protected]
Simon Conway/Stephanie Cuthbert - FTI Consulting (International)
Phone: +44 20 3727 1000
Email: [email protected]
About Targovax

Activating the patient’s immune system to fight cancer

Targovax (OSE:TRVX) is a clinical stage biotechnology company developing immune
activators to target hard to treat solid tumors. Immuno-oncology is currently
one of the fastest growing therapeutic fields in medicine.

Targovax’s lead product candidate, ONCOS-102, is a genetically modified
oncolytic adenovirus, which has been engineered to selectively infect and
replicate in cancer cells. It is used as a therapeutic cancer vaccine and has
been shown to activate the immune system to generate tumor-specific immune
responses. In phase I trials, ONCOS-102 induced both local and systemic innate
and adaptive immune activation, which has been associated with clinical benefit.
ONCOS-102’s lead indication is mesothelioma, where the virus is currently being
tested in a randomized phase II trial, with a phase Ib safety lead-in cohort.
Another trial, in advanced melanoma, is expected to produce important proof of
concept data for checkpoint inhibitor refractory patients within the next 6-12
months.

Targovax is also developing a neo-antigen cancer vaccine targeting tumors that
express mutated forms of RAS. The TG vaccine program has shown a signal of
efficacy in a 32-patient trial with TG01 in resected pancreatic cancer. A next
generation product candidate, TG02 is currently tested as monotherapy and will
also be tested in combination with Keytruda®

Ekstern link: http://www.newsweb.no/index.jsp?messageId=457145

Nyheten er levert av OBI.

http://www.netfonds.no/quotes/release.php?id=20180815.OBI.20180815S9

Er jo iallefall endel som vil inn rundt 10Kr … De fleste ligger å fisker og venter på flere dumper som vi så igår :stuck_out_tongue: Ikke sikkert det kommer :slight_smile:

Capture

1 Like

4th Oncolytic Virotherapy Summit agenda has been revealed. This year we will be incorporating commercial insights from companies such as Merck, Targovax, Sagetis, Lokon Pharma, Replimmune, Western Oncolytics, DNAtrix and more… Full agenda: PDF

ONCOS-102 Data as Monotherapy & Combination with CPI & Chemo
• Targovax’s lead product candidate, ONCOS-102, is an oncolytic adenovirus that has
been genetically engineered to selectively infect, replicate in and destroy cancer
cells, and to trigger tumor specific immune responses
• The immune activation potential of ONCOS-102 has been demonstrated in a singleagent
phase I trial, as well as in ongoing combination trials with both check-point
inhibitors and chemotherapy
• The lead indication for ONCOS-102 is mesothelioma where its efficacy is currently
being assessed in combination with chemotherapy in a randomized phase II trial.
ONCOS-102 is also being tested in advanced melanoma, where important proof of
concept data in checkpoint inhibitor refractory patients is currently being produced4th_Annual_Oncolytic_Virotherapy_Summit_Event_Guide (1).pdf (3,2 MB)

18 Likes

Brian Slomovitz, M.D., director of the Division of Gynecologic Oncology at Sylvester Comprehensive Cancer Center at the University of Miami Miller School of Medicine, is overseeing a Phase I/II study of a combination therapy to treat advanced colorectal and ovarian cancers. The trial will investigate the safety, and the biologic and anti-tumor activity of virotherapy ONCOS-102 combined with durvalumab, a checkpoint blockade antibody.

Sylvester is one of only four sites in the U.S. participating in the multicenter trial, which was launched on July 11 and could ultimately enroll as many 78 adult patients, and is the only site in Florida.

les mer

9 Likes

Kursen presses nedover, mange aksjer som er til salgs under 11. Noen nyheter jeg har gått glipp av?