Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax (TRVX) Småprat

Passet bra med noen timer i bilen i kveld, https://soundcloud.com/user-972208711

Radiumpodcast 61 var interessant. CR var proof of concept, og Folfirinox-studien ble aldri publisert i et anerkjent medisinsk tidsskrift sannsynligvis fordi seleksjonen var for god. Så lenge de ikke får antatt denne artikkelen så betyr ikke denne studien noenting

1 Like

Ikke interessant for øyeblikket. Vill se den ta ut denne konsolideringen. Kan minne på at det finnes en gap på 7.80 kr.

4 Likes

Altså, er det sånn at vi må faktisk vente til alle de utbombede biotechene er ferdige med å konsolidere samtidig før noen av dem kan snu i det hele tatt?

image

image

3 Likes

Hmm… Hvis folfirinox ikke er peer reviewed i artikkel så kan den (inntil det skjer) ikke få status som SoC…(?)

Noen bør gå ut og fortelle noen andre dette, og da kort, konsist og med rett artikulasjon.

Lov å bli litt irritert, sånn 1/4 gunnersaurus/pcib-isj

Blir spennende å se om det plutselig kommer noen positive overraskelser eller om det blir ørkenvandring helt til en eller annen gang første halvår 2019. Ref dagens podkast så er det ikke ventet noe data før det.
Denne aksjen er ikke for de utålmodige, det er sikkert. Jeg sitter stille, bare så det er sagt. Tross alt mye positivt siste tiden.

Et samarbeide eller avtale trenger ikke være langt unna, kanskje allerede i løpet av 2018.

Håller med om det. Det kan faktiskt komma något vilken dag som helst. :money_mouth_face:

Et abstract holder ikke for å endre behandlingen ennå. Hva slags pasienter ble f.eks inkludert? Man må være obs på at PRODIGE 24 TRIAL bruker modifisert FOLFIRINOX og ikke “vanlig” FOLFIRINOX. Forskjellene er imidlertid relativt små. Den gjennomsnittlige opererte ca.pancreas-pasienten tror jeg ikke tåler mFOLFIRINOX. Det kan ta flere måneder før hele prosessen med artikkelen er ferdig. Jeg mener at det fortsatt er behov for TRVX sin teknologi dersom toksisiteten er mye mindre med det som er SoC nå og det er bedre resultater.

Et eksempel er jo IDEA-studien for adjuvant kjemoterapi for ca. coli som ble presentert på ASCO juni 2017, men først publisert i NEJM mars 2018.

2 Likes

Borde inte Redeye komma med en uppdaterad analys snart?

Ingen dålig deal. Novartis betalar 2,1 miljarder USD. Tror vi kommer få se fler affärer inom biotech. En vacker dag är det Targovax tur.

Denne aksjen er ikke for de utålmodige nei. Denne aksjen er for de som har trua på hvordan Targovax-ledelsen styrer selskapet og indikasjoner på om de lykkes.

Jeg har sittet lenge i Targo med en stor post og har ikke fått noen indikasjoner på at ledelsen ikke gjør en god jobb med hva de holder på med.

6 Likes

Vi er pinadø tilbake der vi var før KOL og CMD, det er lettere absurd mtp hva som er rapportert siste dager.

Hadde forventet å feire med sjampis etter begge disse eventene, nå vurderer jeg heller benke meg foran tven og drikke sprit mens jeg ser på gamle episoder av Åndenes Makt og Charterfeber.

Når alt ser tilsynelatende svart ut så kan man alltids grave seg enda lenger ned i fraukjellern…

11 Likes

Her er det bare å holde seg godt fast.

Welcome to Norsk biotek :joy:

Interessant som CFO Torbjørn Furuseth nevner, at selskapet Replimune (NASDAQ:REPL), som er sammenlignbart med Targovax sin Oncos-del er priset ca. 6,5 ganger høyere.

Økt oppmerksomhet fra investorer over dammen er vel den viktigste faktoren for å få en reprising.

1 Like

Omtrent uansett hva Targo gjør nå, så er det norske biotekmarkedet uimponert over selskapet. Dette har vi fått bekreftet i hele år. Det må nok sterkere krutt til for å overbevise det norske markedet om at Targo har noe som er verdt noe.

Hva dèt er kan ta mange former, dog.

Janteloven står sterkt blant biotekinvestorene her til lands. “Du skal ikke tro at aksjene dine er verdt noe, gutt!”. Tipper det må en større partneravtale/oppkjøp til før vi får en nogenlunde fair price. Litt synd, ettersom den prisen ville vært langt hyggeligere dersom inverstormiljøet her til lands verdsatte teknologien på lik linje med det amerikanske markedet.

2 Likes

Det eneste positive er vel at man har en gylden mulighet til å senke snittet. 4k til 10,18 litt tidligere i dag.

1 Like

Ser på kursen i ren apati idag. Ikke mange som kunne se for seg dette etter de to meldingene som kom nylig. Pussige greier, sektoren ser jo ut til å krakke, eller i det minste forbereder seg til krakk.

Jeg selger ikke uansett, men av og til svarer markedet med noen utrolig rare vendinger :sweat_smile:

2 Likes