Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax (TRVX) Småprat

Enig med de som har nevnt at det muligens har vært litt mye hausing på morgonkvisten. Fint om en kan unngå HO-tilstander, og heller kommer med et reellt estimat basert på de produkter targo utvikler, og ikke bare ønsketenkning ø/magefølelse :stuck_out_tongue:

1 Like

Pff… haussing… dette er bare realiteten og reelle estimater… Fasit kommer straks…

Alt beskrevet over er ord/guiding som kommer fra ledelsen, ikke noe vi finner på…

Heller ikke hausing fra min side.
Var bare inne og kikket på salgstall fra Keytruda. De ligger åpent ute i Q4 rapporten. Økning på 66% fra Q4-17.
Pasienten som fikk CR reagerte ikke på Keytruda før Oncos ble injisert. Det var mitt poeng.
Alle som danser rundt honningkrukken Keytruda kan bli belønnet.

Jeg er småaksjonær i selskapet, med nette 8k aksjer. Føler at enhver haus på 80kr pluss er syke tall. At beskjedne 70k investerte potensielt skal bli til 600-1500k er jo sykt. Tør ikke tenke tanken en gang - haha

Hehe. Anbefaler å ikke dagdrømme. :slight_smile: men det kan skje! Og de kan gå konk… Trvx har flere ben å stå på som minker litt av risikoen i biotek heldigvis.

Ikke helt korrekt. Pasienten hadde tidligere mottatt keytruda men hadde sluttet å respondere. Etter rund med oncos ble det CR :heart_eyes:

1 Like

Har vansker med å se at de kan gå konk nå før kassa er tom i hverfall, det måtte i såfall være fordi de har lurt oss. En dobbling innen året ser jeg på som sannsynlig, og da er caset ganske bra det.

Han feilet mange nok sykluser med ulike CPI og ble dermed kvalifisert som refractoty pasient…

Det som er spennde er at ONCOS alene gjorde følgende før keytruda kom inn i bildet igjen etter uke 3 (dag 22).

Week 3: Visible tumor regression after 3x ONCOS (nesten forsvunnet før keytruda)…

20190218_215321

Deretter 2xkeytruda og Week 9 Complete response after 3x ONCOS102 injections & 2x Keytruda infusions…

Nå håper jeg det renner inn godmeldinger på cohort 2. :slight_smile:

1 Like

Kohort 1 får vi vell data på dette halvåret, mener å huske at det var noen «nye» pasienter som skal avleses i kohort 1, uten at jeg kan dokumentere det her og nå?

Uansett, kohort 2 er i gang, og jeg håper på rask rekruttering her, slik at vi får data på X antall pasienter i H2. 1/6 CR bør forhåpentligvis skape litt interesse fra pasienter som ikke har andre gode alternativer.

3 pasienter til i kohort 1. Mener disse da også hadde kun 3xoncos. Blir spennende å se om noen har fått respons her også…

1 Like

Jeg tror det ville gitt et skikkelig boost på kursen med 1 CR til. Tør dog ikke å ha de store forventningene til de tre ytterligere pasientene i kohort 1, men kohort 2 blir vanvittig spennende.

2 Likes

Ble dog litt usikker…

Skulle de expande kohort 1 med 3 til og høyere dose? Eller var det 3 igjen som hadde fått 3 injeksjoner men ikke klare for datautlesning?

De måtte vell få godkjent protokollen først? Neimen litt usikker selv faktisk.

Var det jeg også tenkte… men står dessverre ikke klinkende klart… menern å huske det ble sagt 3xinjeksjoner av ledelsen på de 3 siste…

CR på 1 er helt ekstremt, å få det på flere ville vært helt utrolig.
Markedet greier ikke å ta innover seg hvor stort dette er.
Og selv jeg som har fulgt med selskapet en stund, har en liten indre tvil til om dette var tilfeldig eller om resultatet kan replikeres.

2 Likes

De har guidet data dette halvåret, så noen pasienter bør det vell være. 3 pasienter som du nevnte var også noe som jeg føler at jeg har hørt tidligere.

Targovax har virkelig gått etter de «sykeste» pasientene også. De fikk jo skryt under KOL for å ha vært så «tøffe» i en klinisk studie.
1/6 sjanse for å få CR er ikke dårlig når man har dødssykdommen. Det så man på de andre 5 som dessvere døde en etter en. Ledelsen virker optimistiske på at 1 CR kombinert med endring av dose regime vil få ut hele potensialet til ONCOS-102 i denne pasient gruppen.

3 pasienter er det… 9 i kohort1 og 12 i kohort2.
Hvis de siste 3 i kohort1 kun får 3x oncos, så håper jeg legene i NY virkelig skviser inn hver eneste dråpe. :slight_smile:

Vi får tar det vi får! 1/9 pasienter ser straks litt verre ut. 2/9 (22,2%) pasienter med CR, da går det virkelig i riktig retning.
Meen, viktigste er at vi ser økning i kohort 2.
Lite grunnlag foreløpig, så én til eller fra, har stor betydning på %.
De åpnet vell nytt senter og 1 CR vil sikkert øke interessen i å delta endel, så forhåpentligvis går rekrutteringen langt fortere nå!

Der sker altså ét eller andet i aktien i disse dage … 60.000 aktier er samlet op @ 8,20. Jeg tror jeg samler lidt mere op også …

1 Like